ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در بلغارستان

رشته بیهوشی در بلغارستان

رشته بیهوشی در بلغارستان یکی از رشته های تحصیلی است که نمی توان از آن انتظار داشت که رزومه فرد را به حد اعلا ارتقاع دهد و او را به بهترین کشورهای جهان برساند. بلغارستان یکی از کشورهای ارزان قیمت شرق اروپا است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که افراد تحصیل کرده در این دانشگاه ها هزینه های کمی را به عنوان دانشجوی خارجی پرداخت کنند و در نتیجه از نظر مالی، فشار زیادی به دانشجویان برای ورود به این کشور ایجاد نمی شود. با این حال در صورتی که به دنبال تحصیل با کیفیت بسیار بالا هستید، انتخاب بلغارستان به عنوان مقصد تحصیلی نمی تواند انتخابی درست باشد.

دانشگاه های بلغارستان در طول سال های اخیر نتوانسته اند جایگاه مناسبی را در جهان پیدا کنند و به همین دلیل، به دانشجویان دارای رزومه قدرتمند توصیه می شود تا کشورهای دیگری را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند تا از این طریق بتوانند رزومه تحصیلی بسیار قدرتمندی را برای خود تنظیم کنند. رشته بیهوشی به عنوان یکی از رشته های تحصیلی کلیدی در حوزه علوم بهداشت و درمان شناخته می شود و به همین دلیل افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، باید دارای شرایط خاص از دید دانشگاه ها باشند. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در رابطه با تحصیل رشته بیهوشی در بلغارستان توضیحاتی را در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار خواهند داد.

  • آیا رشته بیهوشی در بلغارستان یکی از رشته های با کیفیت بالا است؟
  • هزینه تحصیل در این رشته در کشور بلغارستان چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی در کشور به یک نیروی کار تبدیل شد؟
  • متوسط درآمد یک متخصص بیهوشی در کشور بلغارستان چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در بلغارستان

در صورتی که فردی اندیشه تحصیل در بلغارستان را در سر داشته باشد، بهتر است او را در این زمینه راهنمایی کرد اما زمانی که انتخاب بلغارستان صرفا از روی شنیده ها باشد، می توان به فرد توصیه کرد که کشوری بجز بلغارستان را برای تحصیل در رشته بیهوشی انتخاب کرد.

دانشگاه های بلغارستان در رشته بیهوشی از اعتبار چندان بالایی برخوردار نیستند و به همین دلیل است که نمی توان به متقاضیان تحصیل در این رشته بلغارستان را توصیه کرد. دانشگاه پزشکی صوفیا در پایتخت این کشور بهترین دانشگاه بلغارستان برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی است اما باید در نظر داشت که نمی توان از آن به عنوان دانشگاهی تراز اول یا حتی در سطح متوسط یاد کرد چراکه این دانشگاه رتبه 1071 جهان را به دست آورده است. در بلغارستان دانشگاه سوفیا سنت کلیمنت نیز جایگاه دوم را به دست آورده است و رتبه 1431 را در اختیار گرفته است. سومین دانشگاه برتر کشور بلغارستان برای تحصیل در رشته های پزشکی نیز دانشگاه پزشکی پلوودیو است که رتبه 1522 را در اختیار گرفته است.

اگر برای شما نیز این سوال مطرح شده باشد که تحصیل در بلغارستان آری یا خیر، به تصویر زیر توجه داشته باشید.

مزایا و معایب تحصیل رشته بیهوشی در بلغارستان

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بلغارستان

آنچه در رابطه با تحصیل در بلغارستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، هزینه های اندکی است که تحصیل در این کشور به همراه خواهد داشت. دانشجویان خارجی برای ورود به دانشگاه های بلغارستان و پرداخت شهریه خود نیاز به بودجه های سنگین نخواهند داشت و همین مسئله می تواند شرایط تحصیل در این کشور را جذاب تر کند. علاقمندان به تحصیل در رشته بیهوشی می توانند با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 3880€ تا 5300€ (یورو) نیاز خواهند داشت.

در سوی دیگر، هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است و در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان، می توان بلغارستان را به عنوان مقصدی ارزان قیمت معرفی کرد. هزینه زندگی در کشور بلغارستان برای دانشجویان خارجی در حدود 300€ (یورو) نیاز خواهند داشت. امتیاز دیگری که در این رابطه وجود دارد آن است که دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شوند و از این طریق تنها هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند و چالش های پیش روی خود در این کشور را به حداقل برسانند.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بلغارستان

امتیاز تبدیل شدن به متخصص بیهوشی در بلغارستان

پس از آن که دوره آموزش رشته بیهوشی در بلغارستان به اتمام برسد، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که مدرک تحصیلی خود در این کشور را برای ورود به بازار کار مورد استفاده قرار دهند. در چنین شرایطی فرد می تواند به عنوان پزشک، فعالیت خود را آغاز کند. درآمد متخصصین بیهوشی در کشور بلغارستان نیز بسیار مناسب است و می تواند به ارمغان آورنده یک کیفیت زندگی با سطح بالای رفاه اقتصادی باشد.

یک متخصص بیهوشی در کشور بلغارستان به طور متوسط، 11200BGN (لف بلغارستان) درآمد کسب می کند که با توجه به هزینه های زندگی در این کشور و همچنین متوسط درآمد، می توان گفت که بلغارستان مکان مناسبی برای ورود به عنوان یک پزشک است اما زمانی که صحبت از کیفیت زندگی در میان باشد، بلغارستان را نمی توان به عنوان یک کشور درجه یک معرفی کرد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این رابطه، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *