ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در سنگاپور

رشته بیهوشی در سنگاپور

تحصیل در رشته بیهوشی در سنگاپور می تواند یکی از انتخاب های نه چندان مقرون به صرفه برای تحصیل دانشجویان خارجی در منطقه شرق آسیا باشد. یکی از موضوعاتی که باید به آن در این زمینه اشاره داشت آن است که دانشجویان باید بتوانند هزینه های سنگینی را برای تحصیل خود در این کشور پرداخت کنند. اگرچه تحصیل در این کشور از اعتبار علمی بسیار زیادی برخوردار است اما می توان گفت که تحصیل در این کشور نمی تواند از نظر مالی چندان مناسب باشد. دانشگاه های انگشت شماری در کشور سنگاپور به ارائه رشته بیهوشی می پردازند و این مسئله یکی از مهم ترین چالش های پیش روی دانشجویان در رشته بیهوشی به حساب می آید.

رشته بیهوشی یکی از تخصص های حوزه پزشکی است که شاخه های مختلفی دارد. علاقمندان به تحصیل در رشته های پزشکی می توانند سنگاپور را به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد تحصیلی خود در آسیا انتخاب کنند اما باید در نظر داشته باشند که تحصیل در این کشور نیز به سادگی فراهم نمی شود. دانشگاه های سنگاپور از نظر علمی در رتبه بندی بسیار مناسبی قرار دارند و به همین دلیل دانشجویان برای تحصیل با جایگاه مناسب در سنگاپور نیاز به در اختیار داشتن رزومه با کیفیت بالا دارند. در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در تلاش خواهند بود تا شرایط تحصیل رشته بیهوشی در سنگاپور را بررسی کنند.

  • بهترین دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل در رشته بیهوشی کدامند؟
  • آیا می توان در سنگاپور با هزینه های کم تحصیل کرد؟
  • شرایط کار متخصصین بیهوشی در سنگاپور چگونه است؟
  • آیا می توان در سنگاپور به عنوان یک پزشک بیهوشی درآمد بالا کسب کرد؟

بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در سنگاپور

افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته بیهوشی انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور از نظر کیفیت آموزشی در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و به همین دلیل نمی توان به سادگی پذیرش تحصیلی خود را از این کشور دریافت کرد.

بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در سنگاپور

در حال حاضر دانشگاه ملی سنگاپور بهترین دانشگاه کشور سنگاپور برای تحصیل در این رشته است که توانسته رتبه 15 آسیا و همچنین 129 جهان را به خود اختصاص دهد. حضور 35300 دانشجو در این دانشگاه به خوبی نشان می دهد که تا چه حد تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است. دانشگاه تکنولوژی نانیانگ نیز به عنوان دومین دانشگاه برتر سنگاپور در رشته های پزشکی 140 آسیا و همچنین 551 جهان است.

دانشجویان خارجی برای تحصیل رشته پزشکی در سنگاپور این فرصت را خواهند داشت که به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل بپردازند و این مسئله ای است که می تواند اهمیت بسیار زیادی برای علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور داشته باشد.

چالش های پیش روی تحصیل رشته بیهوشی در سنگاپور

همانطور که در ابتدای امر اشاره کردیم، دانشجویانی که در سنگاپور به تحصیل در رشته بیهوشی می پردازند، چالش های بسیار زیادی را پشت سر خواهند گذاشت و همانطور که دیدید، تنها یکی از این چالش ها، جایگاه علمی پر تفاوت دانشگاه های این کشور است. برخی دیگر از این چالش ها عبارتند از:

چالش های پیش روی تحصیل رشته بیهوشی در سنگاپور

همانطور که گفته شد، هزینه های تحصیل در کشور سنگاپور در رشته بیهوشی بسیار بالا است و به همین دلیل دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور با چالش های بسیار زیادی روبرو خواهند شد. هزینه تحصیل در رشته بیهوشی در کشور سنگاپور به طور متوسط در حدود 32000$ تا 47000$ (دلار) در سال است و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان برای تحصیل در کشورهایی مانند کانادا و حتی آمریکا نیز هزینه های کمتری را برای تحصیل خود نیاز خواهند داشت.

با این حال باید در نظر داشت که هزینه های زندگی در سنگاپور نیز نسبتا زیاد است و دانشجویان باید مبغلی در حدود 1000$ تا 1400$ (دلار) در ماه را نیز برای زندگی خود در نظر داشته باشند. البته امکان کار ضمن تحصیل به مدت 16 ساعت در هفته، به فرد کمک می کند تا بتواند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کند.

شرایط کار متخصصین بیهوشی در کشور سنگاپور

یک متخصص بیهوشی این فرصت را خواهد داشت که در دوره کارآموزی خود در محیط بیمارستان، توانمندی های خود را به اثبات برساند و شرایطی را فراهم کند که بتواند به بازار کار این کشور جذب شود. درآمد بالای یک متخصص بیهوشی در این کشور نیز به گونه ای است که می تواند کیفیت زندگی بالا را به آن ها ببخشد. در چنین شرایطی می توان گفت که یک متخصص بیهوشی در این کشور به طور متوسط درآمدی در حدود 29000$ (دلار سنگاپور) در ماه را به دست می آورد که به مراتب بسیار بالاتر از متوسط درآمد در این کشور است.

افرادی که قصد تحصیل در کشور سنگاپور را دارند، باید از نظر مالی شرایط بسیار خوبی داشته باشند و در غیر این صورت با شکست روبرو خواهند شد. در صورتی که به دنبال بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *