ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در شیلی

رشته بیهوشی در شیلی

رشته بیهوشی در شیلی شاید طرفداران اندکی داشته باشد اما ارزان بودن هزینه های تحصیل در این کشور مزیتی است که مورد توجه علاقمندان به شیلی می باشد. شیلی نه تنها مکانی عالی برای یادگیری اسپانیایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندگان جایزه نوبل ادبیات مانند پابلو نرودا و گابریلا میسترال است، بلکه مکانی عالی برای مطالعه سایر موضوعات آکادمیک از جمله نجوم، تجارت، زمین شناسی، جغرافیا، تاریخ، حقوق بشر، علوم سیاسی، و پایدار می باشد. شیلی جغرافیای متنوعی از صحرای آتاکاما در شمال، خشک‌ترین صحرای جهان، تا یخچال‌های طبیعی عظیم در جنوب ارائه می‌کند و مسیرهای بکر پاتاگونیا بسیار دیدنی است. لیست فعالیت های خارج از منزل در شیلی بی پایان است و گیاهان و جانوران، تماشایی، در شیلی حتی می توانید پنگوئن ها را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده کنید.

در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در شیلی در سال 2024 به سوالات ذیل پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه های شیلی برای رشته بیهوشی کدام اند؟
  • اقتصاد شیلی و شرایط کاری شیلی پس از تحصیل به چه صورت است؟
  • درآمد فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در شیلی چه میزان است؟

درباره تحصیل در شیلی

اگرچه در مجموع شیلی کشوری در حال توسعه می باشد اما در حال حاضر این کشور دارای یک دولت و اقتصاد با ثبات است. ملت آند از سال 1990 یک کشور دموکراتیک بوده است و در واقع، شیلی اخیراً توسط مؤسسه اقتصاد و صلح (IEP) در میان باثبات ترین کشورهای آمریکای لاتین قرار گرفته است. گزارش شاخص صلح جهانی (GPI)، شیلی را در رتبه اول آمریکای جنوبی قرار می دهد؛ پس شرایط کار پس از تحصیل در شیلی در صورت تسلط داشتن به زبان اسپانیایی مناسب است. آیا می دانستید که تعداد افراد بومی اسپانیایی زبان در جهان بیشتر از انگلیسی زبانان است؟

اسپانیایی پس از چینی ماندارین و هندی از نظر تعداد گویشوران بومی سومین زبان پرگویش است؛ اگر اسپانیایی یاد بگیرید قطعاً یک دارایی برای کمک به شما برای مشارکت در دنیای جهانی شده ای است که امروز در آن زندگی می کنیم. اگرچه سانتیاگو و سایر شهرهای بزرگ شیلی کاملاً مدرن هستند، اما هنوز مناطق زیادی در خارج از مسیر قدیمی وجود دارد که در آن زبان انگلیسی زیادی نمی‌شنوید. اگرچه شیلی به طور کلی گران تر از اکثر کشورهای آمریکای لاتین است، اما هنوز هم بسیار ارزان تر از استرالیا، کانادا، اروپا و ایالات متحده است.

بنابراین، با بودجه محدود دانشجویی می‌توانید فعالیت‌های فرهنگی بیشتری انجام دهید و با قیمتی مقرون به صرفه از اوقات خود در خارج از کشور لذت ببرید. اگر واقعاً می‌خواهید «مثل یک محلی زندگی کنید» – به قول معروف «وقتی در رم هستید، مانند رومی‌ها رفتار کنید»، پس با یک خانواده میزبان زندگی کنید. زیرا اکثر مردم شیلی تا زمان ازدواج با خانواده خود زندگی می کنند و خانواده نقشی حیاتی در جامعه شیلی ایفا می کند؛ چه راهی بهتر از غرق شدن در فرهنگ و زبان محلی و زندگی با یک خانواده میزبان برای استفاده از اقامت خود.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در شیلی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در شیلی

همان طور که اشاره کوتاهی شد، تحصیل در شیلی با صرف هزینه های کم هم امکان پذیر است. البته توجه شود که هزینه ها در سال های اخیر افزایش یافته است، اما با این وجود کمتر از آن چیزی است که در مقاصد تحصیلی مانند ایالات متحده پیدا می کنید، به طوری که دانشگاه های خصوصی به طور متوسط ​​5500$ (دلار آمریکا) در سال دریافت می کنند. در سال 2024 این مقدار در پایتخت، سانتیاگو، جایی که دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی به طور متوسط ​​6300$ (دلار آمریکا) پرداخت می کنند، کمی بالاتر است.

مورد دیگری که دانشجویانی که شیلی را انتخاب می نمایند باید به آن توجه کنند، هزینه زندگی در شیلی می باشد. همانطور که شهرهای آمریکای لاتین در حال پیشرفت هستند، مطمئناً یکی از گران‌ترین مکان‌ها برای زندگی است، اما زوج‌های مهاجر گزارش می‌دهند که با حداقل 1500$ (دلار آمریکا) در ماه در مرکز شهر زندگی می‌کنند. بودجه ای بین 2500$ تا 3000$ (دلار آمریکا) در ماه می تواند یک سبک زندگی شهری با کیفیت را برای یک زوج متوسط ​​فراهم کند. شیلی اولین سبک زندگی را با هزینه زندگی مقرون به صرفه ارائه می دهد. Barrio Italia، یک محله کوچک و آرام در سانتیاگو، شیلی، یک گزینه جذاب برای بازنشستگان است و یکی از دلایل آن هزینه های مقرون به صرفه زندگی می باشد.

بهترین دانشگاه ها برای رشته بیهوشی در شیلی

بهترین دانشگاه های شیلی برای تحصیل عبارت هستند از:

بهترین دانشگاه های شیلی برای رشته بیهوشیTime Higher Education Ranking 2024
Pontifical Catholic University of Chile401
Diego Portales University501
University of Desarrollo501
University of Los Lagos501
University of Chile801

کار متخصصان بیهوشی در شیلی

پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه مورد نظر در شیلی امکان کار با رشته بیهوشی وجود دارد. درآمد حاصل از کار در شیلی به شرح نمودار ذیل می باشد:

درآمد ماهانه رشته بیهوشی در شیلی

اگرچه حداقل در قرن 21 جنسیت نباید بر میزان دستمزد تأثیری داشته باشد، اما متاسفانه در واقع در شیلی نیز همانند سایر کشورهای دنیا تأثیری دارد. پس در سال 2024 در شیلی چه کسی حقوق بیشتری دریافت می کند: مردان یا زنان؟ متخصصان بیهوشی مرد در شیلی 5% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص رشته بیهوشی در شیلی، تحصیل در شیلی و غیره توضیحاتی ارائه گردید. در باب رشته بیهوشی در شیلی لینک فوق را مطالعه کنید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته بیهوشی در شیلی

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته بیهوشی در شیلی، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته بیهوشی در شیلی پاسخ دهیم. برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • روند ورود به رشته بیهوشی در شیلی چگونه است؟ روند ورود به رشته بیهوشی در شیلی به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور نسبتا دشوار می باشد، و دارای بوروکراسی های اداری پیچیده ای می باشد.
  • آیا امکان تحصیل رشته بیهوشی در شیلی به زبان انگلیسی وجود دارد؟ یکی از بزرگترین چالش های اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل رشته بیهوشی در شیلی زبان آموزش در این کشور می باشد، که زبان اسپانیایی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *