ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در لهستان

رشته بیهوشی در لهستان

گروه پزشکی و به ویژه رشته بیهوشی در لهستان از جمله رشته هایی هستند که می توانند در رزومه تحصیلی فرد جایگاه ویژه ای داشته و آن را تقویت کنند. لهستان یکی از بهترین کشورهای اروپای شرقی برای تحصیل است که فرصت های مناسبی را در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهد. افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده باشند، می توانند در آینده به راحتی جذب بازارهای کار جهانی شده و شرایط مناسبی را برای زندگی خود ایجاد کنند. یکی از مزایای مهمی که تحصیل در کشور لهستان می تواند برای علاقمندان به این رشته به همراه داشته باشد آن که دانشجویان گزینه های بسیاری را پیش روی خود خواهند داشت.

رشته بیهوشی یکی از رشته های کلیدی در بازار کار بسیاری از کشورهای جهان است و متاسفانه با کمبود نیروی کار در بسیاری از کشورهای جهان از جمله لهستان روبرو است و به همین دلیل افرادی که انتخاب هوشمندانه ای در این مسیر داشته باشند، قادر خواهند بود تا به سرعت به بازار کار ورود پیدا کرده و شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که لهستان می تواند یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل در کشورهای اروپایی به ویژه در منطقه شرق این قاره باشد. از همین رو، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته بیهوشی در لهستان را مورد ارزیابی قرار دهند.

  • کدام دانشگاه های معتبر جهان در رشته بیهوشی در لهستان قرار دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در این کشور چقدر است؟
  • آیا لهستان مقصد مناسبی برای کار پس از تحصیل است؟
  • آیا یک متخصص بیهوشی در لهستان از سطح درآمدی بالایی برخوردار است؟

معرفی دانشگاه های تراز اول لهستان در رشته بیهوشی

برای این که فردی بتواند انتخابی شایسته برای تحصیل خود داشته باشد، باید شرایط تحصیل در دانشگاه های مختلف جهان را مورد ارزیابی قرار دهد و با توجه به رزومه ای که در اختیار دارد، مقصد نهایی خود را انتخاب نماید. از لهستان نمی توان به عنوان مقصدی عالی برای دانشجویان با رزومه تحصیلی با کیفیت یاد کرد اما می توان گفت که لهستان مقصد مناسبی برای تحصیل دارندگان رزومه های سطح متوسط است.

دانشگاه یاگیلونیان بهترین دانشگاه لهستان برای تحصیل در رشته بیهوشی است که رتبه 142 اروپا را به خود اختصاص داده است و در رتبه 449 جهان نیز قرار دارد. دانشگاه پزشکی ورشو به عنوان دومین دانشگاه تراز اول جهان در رشته بیهوشی شناخته می شود و رتبه 468 جهان را اختیار کرده است. در رتبه سوم نیز دانشگاه پزشکی لودز قرار دارد که رتبه 524 جهان به آن تعلق گرفته است. تحصیل در دانشگاه های پزشکی گدانسک و همچنین علوم پزشکی پوزنان نیز می تواند برای بسیاری از افراد یک امتیاز ویژه باشد چرا که این دو دانشگاه نیز رتبه های مناسبی را در اختیار خود دارند.

حال شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که از میان کشورهای مختلف جهان چرا لهستان می تواند گزینه مناسبی برای تحصیل در رشته بیهوشی باشد. تصویر زیر اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه می کند.

مزایای تحصیل رشته بیهوشی در لهستان

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در لهستان

برای این که دانشجویان بتوانند به تحصیل پزشکی در لهستان بپردازند، به بودجه بیشتری نسبت به تحصیل در سایر رشته های تحصیلی نیاز خواهند داشت اما زمانی که این مبلغ را با شهریه سایر کشورهای جهان مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که تحصیل در لهستان می تواند هزینه های کمتری را به همراه داشته باشد. شهریه دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته بیهوشی در این کشور به طور متوسط در حدود 5300$ تا 7600$ (دلار) در سال ارزیابی شده است.

از سوی دیگر می توان به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشت که فاصله قابل توجهی با هزینه های زندگی در بسیاری از کشورهای تراز اول جهان دارد. دسترسی به بودجه ای در حدود 700$ (دلار) در شهر ورشو و 350$ (دلار) در سایر شهرها در ماه کافی است تا یک دانشجوی خارجی بتواند وکشور لهستان زندگی خود را با موفقیت به پایان برساند. دانشجویانی که در لهستان تحصیل می کنند، به راحتی می توانند در این کشور به صورت نیمه وقت کار کنند و این فرصتی بسیار مناسب برای تامین مایحتاج زندگی در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در لهستان

شرایط کار یک متخصص بیهوشی در لهستان

لهستان کشور آرام و کم حاشیه ای برای زندگی است ولی زبان سخت این کشور بسیاری را ترغیب می کند تا در کشوری تراز اول زندگی کنند و کیفیت زندگی خود را ارتقاع دهند. با این وجود، دولت لهستان به دانشجویان خارجی اجازه می دهد که پس از دوره تحصیلی خود در این کشور، به جستجوی کار بپردازند و در صورتی که در این مسیر به موفقیت دست پیدا کردند، قادر خواهند بود تا ویزای خود را به ویزای کاری تغییر دهند.

کار در لهستان به عنوان یک متخصص بیهوشی به معنای آن است که فرد دغدغه مالی در این کشور نخواهد داشت و به راحتی می تواند هزینه های زندگی یک خانواده پرجمعیت را تامین کرده و بخش عمده ای از درآمد خود را نیز پس انداز کند. یک متخصص بیهوشی در لهستان 26100PLN (زلوتی) در ماه درآمد کسب می کند. با همه این تفاسیر همچنان کشورهای با کیفیت تری به نسبت لهستان وجود دارند که امکان تحصیل در رشته بیهوشی را به دانشجویان خارجی می دهند. در صورتی که تمایل به مهاجرت به خارج از کشور از انواع طرق قانونی را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *