ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در موناکو

رشته بیهوشی در موناکو

رشته بیهوشی در موناکو طرفداران زیادی ندارد چون موناکو فوق العاده گران قیمت و بیشتر مدنظر ثروتمندان و اشراف زادگان اروپایی و آمریکایی است. خصوصا وقتی صحبت از هزینه زندگی در موناکو می شود، باید در نظر گرفت که بیش از چند برابر هزینه زندگی در کشورهای دیگری مثل فرانسه و آلمان می باشد. هزینه های تحصیل در موناکو با توجه به مدرسه، برنامه و اینکه آیا دانش آموز دانشجوی بین المللی است متفاوت است. با این حال، به طور متوسط، شهریه از حدود 8000$ (دلار آمریکا) در هر جلسه دانشگاهی شروع می شود. دانشگاه بین المللی موناکو به طور متوسط ​​حدود 10500€ (یورو) در هر جلسه برای دوره های کارشناسی دریافت می کند.

در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در موناکو به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در موناکو چقدر است؟
  • درآمد رشته بیهوشی در موناکو به چه صورت است؟
  • اجاره بهای منزل و حدود هزینه زندگی ماهانه در موناکو به چه میزان می باشد؟

کار با رشته بیهوشی در موناکو

توجه شود که کار در فرانسه راحت تر از موناکو به دست می آید اما از آن جایی که هزینه تحصیل و زندگی در موناکو بالا است، ابتدائا درآمد رشته بیهوشی در این کشور بررسی می شود تا دانشجویان آینده پیش روی خود را ملاحظه کنند:

درآمد ماهیانه رشته بیهوشی در موناکو

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در موناکو

تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان رایگان است در حالی که هزینه تحصیل در موناکو برای رشته بیهوشی در دانشگاه های خصوصی به بیش از 30000$ (دلار آمریکا) هم می رسد. در واقع موناکو کشوری ذره بینی با جمعیت و دانشگاه های کم است که در عین حال بسیار لوکس می باشد و هزینه های تحصیل و زندگی در آن نیز همان طور که پیش تر اشاره شد بسیار بالا می باشد. علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه زندگی در موناکو هم مورد نظر باشد که بین 2000€ تا 3000€ (یورو) در ماه می باشد. بخش عمده هزینه زندگی در موناکو را اجاره بهای ماهانه تشکیل می دهد که به امکانات منزل، محله و شهری که واقع شده و سال ساحت آن بستگی دارد.

شروع تحصیل رشته بیهوشی در موناکو

شما باید برخی از مدارک را برای پشتیبانی از درخواست دانشگاه خود ارائه دهید؛ بر اساس انتخاب رشته الزامات تغییر می کند. با این حال، شرایط پذیرش دانشگاه بین المللی مشترک موناکو برای رشته بیهوشی، پس از قبولی در آزمون ورودی، عبارتند از:

  • ریز نمرات و مدارک دانشگاهی
  • دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • گذرنامه یا کارت ملی
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل، آزمون پیشرفته کمبریج یا مهارت.
  • یک رزومه به روز شده
  • گواهی سابقه کار (در صورت وجود)
  • بیانیه هدف (در صورت لزوم)
  • توصیه نامه (در صورت نیاز)

تحصیل در خارج از کشور همیشه گرانتر از تحصیل در کشور خود است. بنابراین اگر در ترتیب بودجه برای تحصیل در موناکو با مشکل مواجه هستید، می توانید درخواست کنید و طرح های بورسیه دریافت کنید. بورسیه های زیر برای دانشجویان بین المللی در موناکو باز است:

  • دانشگاه بین المللی موناکو (IUM) بورسیه های تحصیلی بر اساس شایستگی از 1000€ تا 5000€ (یورو) برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود ارائه می دهد.
  • بنیاد پاپیروس بر اساس نیازهای کسانی که به دنبال ادامه تحصیل در کاستاریکا هستند بورسیه تحصیلی ارائه می دهد، مبلغ بورسیه تحصیلی می تواند از 3500€ تا 4500€ (یورو) باشد.
  • بنیاد شاهزاده آلبرت دوم موناکو به 20 دانشجوی بین المللی از کشورهای در حال توسعه کمک مالی می کند تا مدیریت تغییرات آب و هوا را مطالعه کنند ولی برای رشته پزشکی و بیهوشی این بورسیه داده نمی شود.

شروع تحصیل رشته بیهوشی در موناکو

دلایل تحصیل در موناکو

همان طور که گفته شد تحصیل در موناکو بین ایرانی ها و خیلی دیگر از دانشجویان دنیا کم طرفدار است چون بسیار پرهزینه و گران قیمت می باشد. با این حال نباید فراموش کرد که این کشور یک کشور عالی برای تحقیق و آموزش عالی است و دانشجویان بین المللی باید موناکو را به عنوان مقصد ترجیحی خود برای تحصیل در خارج از کشور حفظ کنند. در اینجا دلایل آن وجود دارد:

  • موناکو چندین برنامه بورسیه برای کمک به هزینه های بسیاری از دانشجویان شایسته ارائه می دهد.
  • این کشور به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا تحصیلات فوق العاده با کیفیت بالایی داشته باشند و آموزش موناکو در دنیا شناخته شده است.
  • موناکو کشوری جذاب است که به خاطر زیبایی های طبیعی، جاذبه های ملی و فرهنگی خود به خوبی شناخته شده است.
  • دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت تا در کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت توریستی و مطالعات حیات دریایی شرکت کنند.
  • موناکو دارای یک محیط چند فرهنگی است و بنابراین دانشجوی بین المللی تجربه جدیدی در این کشور جدید به دست خواهد آورد.

لیست بلند بالایی از دانشگاه های موناکو وجود ندارد؛ دانشگاه محبوب موناکو، دانشگاه بین المللی موناکو است و قبلاً به عنوان دانشگاه اروپای جنوبی شناخته می شد. این یک موسسه مستقل است که در شاهزاده موناکو واقع شده است. از استاندارد آموزشی بالایی برخوردار است. این دانش آموزان را برای فارغ التحصیلی با مجموعه ای از مهارت ها و بینش ها آماده می کند که برای زندگی به آنها خدمت می کند. این دانشگاه مدارک لیسانس و فوق لیسانس در پزشکی، بیهوشی و مدیریت بین المللی ارائه می دهد و این دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در این مقاله از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به تحصیل در موناکو، رشته بیهوشی در موناکو و غیره پرداخته شد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *