ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در چین

رشته بیهوشی در چین

انتخاب چین به عنوان مقصد تحصیلی یکی از انتخاب های مناسب است تا جایی که تحصیل رشته بیهوشی در چین می تواند منجر به دریافت پیشنهادهای شغلی شود. چین برای تحصیل در رشته بیهوشی گزینه های بسیار زیادی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد و هر فرد بسته به توانایی های خود می تواند یکی از دانشگاه های این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کند. در چنین شرایطی که بسیاری از دانشگاه های این کشور مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت قرار دارند، می توان به این نکته تاکید کرد که تحصیل در رشته بیهوشی در چین می تواند انتخابی هوشمندانه برای علاقمندان به این رشته باشد.

شرایط تحصیل در رشته بیهوشی به گونه ای است که علاقمندان باید روند مهاجرتی خود را با دقت پشت سر بگذارند و با کسب اطلاعات دقیق در رابطه با دانشگاه های ارائه کننده این رشته در بسیاری از کشورهای جهان، دریابند که کدام دانشگاه ها می توانند امتیازات بیشتری را به رزومه تحصیلی آن ها اضافه کنند تا از این طریق بتوانند فرصت های شغلی بیشتری را در اختیار داشته باشند. متقاضیان تحصیل در کشور چین می توانند بیش از 100 دانشگاه را برای محل تحصیل خود در این کشور انتخاب کنند. به همین دلیل، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش می کنند تا اطلاعات جزئی تری را در رابطه با روند تحصیل در دانشگاه های پزشکی چین در رشته بیهوشی ارائه کنند.

  • شرایط تحصیل در بهترین دانشگاه های چین در رشته بیهوشی چیست؟
  • متوسط شهریه دانشجویان خارجی در رشته بیهوشی چقدر است؟
  • آیا می توان با تحصیل در چین، اقامت کاری این کشور را به دست آورد؟
  • شرایط کاری یک متخصص بیهوشی در بیمارستان های چین چگونه است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در چین

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در چین

یکی از فاکتورهای اساسی که می تواند به توسعه رزومه تحصیلی فرد کمک کند آن است که بتواند شناخت دقیقی در رابطه با رشته های تحصیلی در دانشگاه های مختلف به دست آورد. انتخاب یک دانشگاه تراز اول جهانی می تواند به دانشجو کمک کند که شانس بیشتری برای رسیدن به کار در کشورهای مطرح جهان داشته باشد.

در رشته بیهوشی در کشور چین بیش از 100 دانشگاه وجود دارد که البته برخی از آن ها بدون اعتبار هستند اما جایگاه برخی از دانشگاه های چین در این رشته بسیار مناسب است. بهترین دانشگاه چین در رشته بیهوشی، دانشگاه پزشکی کپیتال در شهر پکن است که رتبه بسیار خوب 85 را در جهان به دست آورده ولی تعداد دانشجویان آن در حدود 12500 نفر است. دانشگاه پیکینگ نیز با قرار گرفتن در رتبه 105 جهان، نهمین دانشگاه برتر آسیا در این رشته شناخته می شود. در همین راستا می توان از دانشگاه شانگهای جیائو تونگ نیز به عنوان یکی از دانشگاه های تراز اول در رشته بیهوشی یاد کرد چراکه رتبه 112 جهان را در اختیار گرفته است.

دانشگاه فودان با قرار گرفتن در رتبه 135 جهان یکی دیگر از دانشگاه های شایسته تقدیر در جهان است و همچنین کالج پزشکی پکینگ نیز دیگر دانشگاه مطرح چین در این رشته است که رتبه 137 جهان را به دست آورده است. دانشگاه سان یات نیز که یکی از مشهورترین دانشگاه های پزشکی جهان در شهر گوانژو است، رتبه 153 جهان و رتبه ششم در چین را به خود اختصاص داده است.

چالش های تحصیل رشته بیهوشی در چین

برای این که یک دانشجوی خارجی بتواند در چین به ادامه تحصیل بپردازد، باید چالش های مختلفی را پشت سر بگذارد و این روندی است که نه تنها برای تحصیل در چین بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز باید طی کرد. برخی از مهم ترین این چالش ها در تصویر زیر به نمایش گذاشته شده اند.

چالش های تحصیل رشته بیهوشی در چین

دانشجویانی که قصد تحصیل در چین را دارند، بهتر است به شرایط سنی خود نیز توجه داشته باشند تا در مسیر مهاجرت به این کشور دچار مشکل نشوند. افرادی که با سنین کم و بلافاصله پس از دریافت مدرک دیپلم خود برای دریافت پذیرش از چین اقدام می کنند، می توانند دوره های آموزش زبان را نیز در این کشور پشت سر بگذارند و این یک فرصت فوق العاده برای افزایش شانس دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های چین است.

دانشجویان همچنین باید در نظر داشته باشند که هزینه تحصیل آن ها در رشته بیهوشی در دانشگاه های چین ممکن است از 3800$ تا 8200$ (دلار) در سال متغیر باشد و باید به عنوان یک دانشجو پیش از مهاجرت به این مسائل توجه داشت.

شرایط کار متخصصین بیهوشی در چین

با دریافت مدرک تحصیلی در رشته بیهوشی در کشور چین، دانشجویان این فرصت بسیار مناسب را در اختیار خواهند داشت که بتواند به عنوان یک پزشک در چین کار کنند و این مسئله به آن ها کمک خواهد کرد تا اقامت چین به عنوان یکی از بهترین کشورهای آسیایی را به دست آورند. یک متخصص بیهوشی در چین درآمد نسبتا مناسبی را نیز به دست می آورد و می توان تخمین زد که درآمد ماهانه او در حدود 105000CNY (یوان) است که فاصله معنا داری با متوسط درآمد در چین دارد.

دانشگاه های چین در رشته بیهوشی از اعتبار بسیار زیادی برخوردار هستند و شرایط کار فارغ التحصیلان این رشته در چین نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل است که می توان چین را به عنوان یکی از مقاصد خوب برای تحصیل در رشته بیهوشی معرفی کرد. در صورتی که اندیشه تحصیل در چین یا سایر کشورهای برتر جهان را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *