ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در اکوادور

رشته تخصص اطفال در اکوادور

رشته تخصص اطفال در اکوادور از رشته های محبوب بین دانشجویان محسوب می شود که در تلاشند تا با شرایط آسان و هزینه تحصیلی پایین تری پذیرش بگیرند. کلا پیش شرط های پذیرش دانشجوی خارجی در این برنامه تخصصی این است که اولا دانشجو دوره مدیکال خود را که در اکوادور حدود 6 سال است گذرانده باشد. دوما در آزمون ویژه ای شرکت کنند. و سوما دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی در سطح A1 باشند. ضمنا دوره تخصص اطفال در اکوادور یک دوره فول تایم، 2 ساله، با 26 کورس و کلا حدود 40 واحد درسی است.

  • تحصیل دوره های پزشکی در اکوادور چند سال طول می کشد؟
  • آیا مدرک دانشگاه های پزشکی اکوادور مورد تایید وزارت بهداشت است؟
  • هزینه تحصیل انواع دوره های پزشکی در اکوادور چقدر است؟
  • آیا در اکوادور امکان تحصیل رشته های پزشکی به زبان انگلیسی وجود دارد؟
  • امسال شرایط اخذ ویزای دانشجوئی اکوادور چگونه می باشد؟

با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید بهترین مقصد تحصیلی اتان را با توجه به شرایط خاص خودتان انتخاب کرده و با اخذ ویزای دانشجوئی خود سرنوشت روشن زندگی اتان را رقم بزنید.

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در اکوادور

همان طوری که در ابتدای مبحث نیز گفته شد، دانشجویانی که قصدشان تحصیل رشته تخصص اطفال در اکوادور است ابتداء می توانند از یکی از دانشگاه های معتبر اکوادور در رشته پزشکی عمومی یا مدیکال اسکول اپلای گرفته و این دوره 6 ساله را با اخذ مدرک دکتر پزشکی یا MD به پایان برسانند. پس از آن و با قبولی در آزمون ویژه ای آنها می توانند در برنامه تحصیل تخصص اطفال که حدود 2 سال نیز زمان می برد، پذیرش بگیرند. پس کل پروسه تحصیل رشته تخصص اطفال در اکوادور از مرحله A تا مرحله Z آن به صورت زیر می باشد:

کل پروسه تحصیل رشته تخصص اطفال در اکوادور

بنابراین پیش شرط اصلی و مقدمه لازم برای تحصیل در برنامه تخصص اطفال در اکوادور گذراندن دوره 6 ساله پزشکی عمومی در این کشور می باشد. فلذا برای تحصیل همین رشته در اکوادور نیز دانشگاه های دولتی و خصوصی مختلفی وجود دارد که از بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یونیورسیداد سن فرانسیسکو د کیتو
  • یونیورسیداد د لاس امریکاس
  • اسکوئله سوپریور پولستکنیکا دل لیتورال
  • یونیورسیداد کازا گرانده

اما درباره هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در اکوادور بد نیست بدانید که هزینه ثبت نام در این برنامه حدود $1696 (دلار) و شهریه آن نیز در حدود $16956 (دلار) می باشد. بنابراین کل هزینه تحصیل در این رشته در کشور اکوادور معادل $18652 (دلار) می باشد.

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در اکوادور

شرایط پذیرش دانشجوی رشته تخصص اطفال در اکوادور

همان طوری که در مطالب قبلی هم عنوان شد، رشته پزشکی اطفال به صورت عمومی در اکوادور یک برنامه 6 ساله است. و دانشجویان بین المللی می توانند همین رشته را در این کشور به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهند. فلذا برای پذیرش از این برنامه تحصیلی در اکوادور آنها نیازمند ارائه مدرک دیپام متوسط بهمراه ریزنمرات، مدرک زبان انگلیسی و نیز قبولی در آزمون ورودی یا مصاحبه (بسته به دانشگاه مربوطه) هستند. پس از اتمام تحصیل در این دوره آنها می توانند وارد دوره رزیدنسی یا تخصص در اکوادور شوند. اما برای اخذ پذیرش دانشجوی رشته تخصص اطفال در اکوادور، شرایط دیگری برقرار است که در زیر به آنها اشاره می شود:

شرایط پذیرش دانشجوی رشته تخصص اطفال در اکوادور

شرایط ویزا بمنظور تحصیل رشته تخصص اطفال در اکوادور

همان طوری که می دانید فرآیند اپلای اکوادور یک پروسه دو مرحله ای است. مرحله اول آن که مربوط به درخواست پذیرش و انجام مکاتبات با دانشگاه های پزشکی اکوادور است. اما مرحله دوم آن پس از اخذ تاییدیه پذیرش از این دانشگاه ها شروع می شود و آن هم پیگیری درخواست ویزای تحصیلی اکوادور می باشد. ویزایی که در خود کشور اکوادور رسما با عنوان Visa 12.V شناخته می شود و توسط وزارت خارجه (سفارت اکوادور) برای دانشجویان بین المللی صادر می شود که مدت تحصیلات آنها در کشور اکوادور بیش از 3 ماه است. بر طبق قوانین موجود نیز متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی خود از کشور اکوادور نیازمند ارائه مدارک ذیل هستند:

  • فرم درخواست ویزای دانشجوئی اکوادور
  • پاسپورت بین المللی با اعتبار بیش از 6 ماه
  • گواهی تمکن مالی مناسب برای زندگی و تحصیل در اکوادور
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • تعداد 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • تمامی مدارک تحصیلی دانشجو
  • بیمه سلامت
  • بلیط برگشت رزرو شده
  • مدارک هویتی
  • رسید پرداخت هزینه ویزای تحصیلی اکوادور

شرایط کاری متخصصان اطفال در اکوادور

متخصصان اطفال در اکوادور جزء معروفترین مشاغل این کشور به حساب می آیند. این متخصصان از طرفی با درآمد بالایی که دارند جزء پردرآمدترین شاغلین کشور اکوادور قلمداد می شوند و از طرف دیگر نیز آنها از بازار کاری خیلی خوبی در اکوادور برخوردارند. به هر حال، متوسط درآمد یک متخصص اطفال در اکوادور 2022 در حدود $3230 (دلار) می باشد ولی این درحالی است که متوسط درآمد ماهیانه یک کارگر ساده در همین کشور آمریکای لاتین در حدود $1360 (دلار) می باشد. برای مقایسه این موضوع می توان از داده های نمودار زیر بهره گرفت:

مقایسه متوسط درآمد ماهیانه کارگر ساده و متخصص اطفال در اکوادور

یکی از کشورهای آمریکای لاتین با اقتصاد درآمد بالا و شرایط کاری و زندگی نسبتا مناسب، کشور اکوادور می باشد. در حال حاضر نیز روش های مختلفی برای مهاجرت به اکوادور 2022 وجود دارد که از آسانترین آنها برای ایرانیان می توان به مهاجرت تحصیلی و کاری اشاره نمود. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص شروع پروسه مهاجرت تحصیلی و یا کاری به اکوادور می توانید با وکلای مهاجرت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *