ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در ایسلند

رشته تخصص اطفال در ایسلند

در رابطه با برنامه تحصیل رشته تخصص اطفال در ایسلند بدانید که شرط اصلی تحصیل در این رشته این است که دانشجویان دوره پزشکی 6 ساله را طی کنند. ضمنا پس از اتمام این دوره نیز آنها بایستی یک دوره آموزش کلینیکی 12 ماهه را طی کنند. فقط در این صورت است که آنها حق ادامه تحصیل در دوره تخصص را پیدا می کنند. در ضمن در کشور ایسلند برای تحصیل رشته های پزشکی فقط و فقط یک دانشگاه آنهم دانشکده پزشکی دانشگاه ایسلند (در ریکیاویک) وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با شرایط و الزامات تحصیل این رشته در کشور ایسلند و نیز پاسخ به سوالات پایین حتما با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید:

  • امتیازات تحصیل رشته تخصص اطفال در کشور ایسلند چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ایسلند برای تحصیل این رشته چیست؟
  • آیا تحصیل رشته های پزشکی در ایسلند مستلزم آزمون خاصی است؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص در ایسلند چقدر است؟
  • مراحل و مدارک درخواست ویزای تحصیلی ایسلند چیست؟

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در ایسلند

عزیزان قبل از هر چیزی بایستی به این نکته مهم توجه کننید که در کل کشور ایسلند یک دانشکده پزشکی وجود دارد و آنهم در دانشگاه ایسلند قرار دارد. در این دانشگاه رشته ها و گرایشات مختلفی پزشکی وجود دارد. یکی از رشته های پزشکی پر طرفدار در دانشگاه ایسلند نیز رشته پزشکی اطفال می باشد. رشته ای که دانشجویان برای تحصیل تخصصی آن در ایسلند بایستی دوره مدیکال 6 ساله را طی کنند. و پس از آن نیز دوره انترنی 12 ماهه (معادل دوره فونداسیون 2 ساله انگلستان) را طی کنند. پس از آن آنها می توانند وارد دوره تخصص اطفال در ایسلند به مدت 7 سال به صورت زیر شوند:

دوره تخصص اطفال در ایسلند

نحوه پذیرش دانشجوی تخصص اطفال در ایسلند

برای ورود به برنامه رشته تخصص اطفال در ایسلند، متقاضیان بایستی شرایط و الزامات لازم برای این دوره تحصیلی را داشته باشند. اولا آنها دوره مدیکال یا پزشکی 6 ساله خود را با موفقیت گذرانده باشند. دوما دوره انترنی 12 ماهه و کار عملی در کلینیک های پزشکی را بگذرانند و سوما دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی (آیلتس و یا تافل) باشند. فقط در این صورت است که دانشجویان می توانند در دوره تخصص یا رزیدنسی دانشگاه ایسلند پذیرش گرفته و آماده اخذ ویزا و اقامت ایسلند شوند.

اما درباره هزینه تحصیل در ایسلند نیز بایستی به این نکته مهم توجه کنید که تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه ایسلند ریکیاویک رایگان می باشد و دانشجویان فقط ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام خود در این دانشگاه هستند:

هزینه تحصیل تخصص اطفال در ایسلند

ویزا بمنظور تحصیل رشته تخصص اطفال در ایسلند

اگر اپلای Apply از دانشگاه های پزشکی ایسلند را همانند یک فرآیند قاعده مندی در نظر بگیریم متوجه می شویم که این فرآیند از دو مرحله اصلی تشکیل شده است. مرحله اول این کار درخواست پذیرش از دانشگاه های ایسلند می باشد. مرحله دوم که پش از اخذ نامه پذیرش از دانشگاه ایسلند شروع می شود همان مرحله درخواست ویزای دانشجوئی است. فقط نیز دانشجویانی می توانند متقاضی اخذ ویزای تحصیلی ایسلند شوند که کورس تحصیلی آنها در این کشور اروپایی بیش از 90 روز باشد. اما برای درخواست این ویزا از کشور ایسلند ارائه مدارک ذیل الزامی است:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پاسپورتی جدید
  • بیمه سلامت
  • گواهی اثبات تمکن مالی کافی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • نامه پذیرش تحصیلی
  • رسید پرداخت هزینه ویزای تحصیلی ایسلند

ضمنا ویزای تحصیلی ایسلند یک نوع ویزای ورود به خاک این کشور محسوب می شود و دانشجویان پس از ورود و استقرار در این کشور حدود یک هفته ای زمان خواهند داشت تا برای اخذ مجوز اقامت residence permit اقدام نمایند. این مجوز مخصوص دانشجویان بین المللی (و نه دانش آموزان دوره متوسطه) بوده و تا پایان دوره تحصیلیشان نیز معتبر است.

ویزا بمنظور تحصیل رشته تخصص اطفال در ایسلند

شرایط کاری متخصصان اطفال در ایسلند

متخصصان اطفال در ایسلند کسانی هستند که به تازگی مدرک تخصص خود را دریافت کرده و پس از اخذ مجوز بورد پزشکی آماده ورود به بازار کار این کشور هستند. آنها در زمینه ها و موضوعات مختلف سلامت اطفال و کودکان از جمله تشخیص، معاینه، بررسی و درمان امراض تخصص ویژه ای داشته و برای همین می توانند در بیمارستان ها و کلینیک های مختلف ایسلند مشغول به کار شوند. همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، متوسط درآمد ماهیانه این متخصصان در کشور ایسلند در حدود ISK1590000 (کرون ایسلند) می باشد. در حالی که پایین ترین سطح حقوق با ISK733000 (کرون ایسلند) مربوط به متخصصان تازه کار و بالاترین سطح حقوق با ISK2530000 (کرون ایسلند) متعلق به متخصصان با سابقه می باشد:

رنج درآمد ماهیانه متخصصان اطفال در ایسلند

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اخذ مشاوره های رایگان در خصوص مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا همکاران ما شما را در جریان 0 تا 100 این امر قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *