ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در تایلند

رشته تخصص اطفال در تایلند

برای تحصیل رشته تخصص اطفال در تایلند گزینه های محدود اما نسبتا با کیفیتی در اختیار دانشجویان خارجی علاقمند به این رشته وجود دارد. افرادی که دوره تحصیلی خود در مقطع پزشکی را با موفقیت به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که بتوانند در یکی از گرایش های تخصص پزشکی به ادامه تحصیل مشغول شده و شرایط بهتری را برای خود در بازار کار به ثبت برسانند. باید در نظر داشت که علاقه و توانمندی های فرد نقش بسیار پررنگی در موفقیت های آینده فرد خواهد داشت ولی نقش دانشگاه محل تحصیل نیز می تواند بسیار زیاد ارزیابی شود.

اهمیت این مسئله تا جایی است که به افراد توصیه می شود، برای انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود، فقط به رتبه دانشگاه بسنده نکنند و رتبه رشته مورد نظر خود در دانشگاه را نیز به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهند. در چنین شرایطی است که می توان گفت تایلند یکی از گزینه های خوب برای تحصیل در منطقه شرقی آسیا است اما عوامل دیگر نیز می توانند در شرایط تحصیلی افراد موثر باشند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به طور کامل در رابطه با شرایط تحصیل در رشته تخصص اطفال در تایلند اطلاعاتی را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در تایلند

افرادی که قصد انتخاب مقصد تحصیلی خود در رشته تخصص اطفال را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و به همین دلیل نمی توان گفت که تایلند یک مقصد ایده آل برای تحصیل در این رشته است یا این که مقصدی نه چندان مناسب به حساب می آید. به همین دلیل، بهتر است تا در همین ابتدا، اطلاعاتی در خصوص شرایط دانشگاه های تایلند در رشته تخصص اطفال به دست آورد.

دانشگاه های تایلند در رشته تخصص اطفال

هر فرد پیش از اقدام برای تحصیل در تایلند باید بررسی کند که با توجه به رزومه تحصیلی خود، در کدام دانشگاه می تواند شرایط مناسب تری را برای تحصیل خود ایجاد کند. برای تحصیل در این کشور در شته تخصص اطفال می توان زبان انگلیسی را نیز انتخاب کرد اما باید در نظر داشت که ورود به این رشته به زبان انگلیسی، محدودیت های بسیاری را می تواند برای انتخاب دانشگاه ایجاد کند. طول دوره تحصیل در رشته تخصص اطفال در این کشور نیز در حدود 4 سال است و دانشجویان در برنامه ریزی های خود باید به این موضوع توجه داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در تایلند

افرادی که تایلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که کیفیت آموزش در این کشور در سطوح مختلفی قرار دارد اما هزینه های تحصیل در این کشور می تواند برای بسیاری از افراد بسیار سنگین باشد. به طور کلی می توان گفت که شهریه یک سال دانشجویان خارجی در رشته تخصص اطفال، در حدود 14800$ تا 30000$ (دلار) در سال است و این مبلغی است که نسبت به بسیاری از دانشگاه های برتر جهان نیز بسیار زیاد تلقی می شود. در تایلند دسترسی به بورسیه های تحصیلی نیز بسیار محدود است و این مسئله می تواند فشارهای اقتصادی را بر افراد افزایش دهد.

هزینه تحصیل در تایلند برای دانشجویان خارجی اما در حدود 500$ (دلار) در ماه است اما با توجه به این که به آن ها اجازه کار ضمن تحصیل داده نمی شود، می توان گفت که هزینه زندگی در این کشور نیز برای دانشجویان به عنوان یک فشار مضاعف در نظر گرفته می شود و به همین دلیل است که می توان گفت تحصیل در این کشور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در تایلند

پاسخ به سوالاتی در خصوص تحصیل پزشکی کودکان در تایلند

تحصیل در تایلند می تواند تنها برای افرادی امتیاز باشد که هزینه های تحصیل در این کشور را به راحتی پرداخت کنند و به همین دلیل است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با تحصیل در کشورهای مختلف، اطلاعات جامعی را در اختیار علاقمندان قرار می دهند تا بتوانند با آگاهی در این مسیر حرکت کنند.

برخی از جدی ترین سوالاتی که در رابطه با تحصیل در رشته تخصص اطفال در این کشور مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا همه دانشجویان رشته پزشکی می توانند دوره تخصص اطفال را در تایلند پشت سر بگذارند؟ در صورتی که مدرک دریافتی آن ها مورد تایید دانشگاه های تایلند باشد، این امکان وجود خواهد داشت.
  • آیا تایلند کشوری ارزان برای تحصیل در رشته تخصص اطفال است؟ با توجه به هزینه های تحصیل و زندگی در تایلند، می توان بودجه مورد نیاز برای یک سال تحصیل در این رشته را، 26000$ (دلار) دانست.
  • امکان کار پس از تحصیل برای متخصصان اطفال در تایلند وجود دارد؟ بله این امکان در اختیار آن ها قرار دارد و دریافتی یک متخصص اطفال در این کشور در حدود 23800THB (بات تایلند) در ماه است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *