ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در دانمارک

رشته تخصص اطفال در دانمارک

تحصیل در رشته تخصص اطفال در دانمارک می تواند به عنوان یک امتیاز بسیار بزرگ در رزومه تحصیلی و مهاجرتی فرد به حساب آید. دانشگاه های دانمارک اگرچه محدود هستند اما از نظر کیفیت آموزش در سطح بسیار بالایی قرار دارند و به همین دلیل می توان گفت که این کشور یکی از مقصدهای بسیار مناسب جهان برای تحصیل است که البته رقابتی سخت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های آن وجود دارد. محدودیت های تحصیل در دانمارک سبب شده است تا این کشور کمتر از سایر کشورهای شناخته شده مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل است که اطلاعات موجود در خصوص این کشور نیز به صورت محدود به زبان های دیگر در دسترس قرار دارد.

تحصیل در رشته تخصص اطفال به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی، نیازمند گذراندن دوره های خاص مانند دوره پزشکی است که حدودا 6 سال به طول خواهد انجامید. با دریافت مدرک تحصیلی و مدرک زبان معتبر و البته مورد نیاز دانشگاه های دانمارک است که فرد موفق به دریافت پذیرش نهایی از دانشگاه های این کشور می شود و می تواند امتیازات کافی برای واجد شرایط شدن در این مسیر را به دست آورد. تحصیل در دانمارک به عنوان یک پزشک، چالش هایی جدی را به همراه خواهد داشت و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در دانمارک پرداخته اند.

  • آیا تحصیل رشته تخصص اطفال در رزومه تحصیلی فرد نقش مثبت دارد؟
  • آیا دانشگاه های پزشکی دانمارک در سطح جهان معتبر هستند؟
  • هزینه تحصیل در رشته تخصص اطفال در دانمارک چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در دانمارک، به عنوان پزشک متخصص کار کرد؟

معرفی دانشگاه های برتر رشته تخصص اطفال در دانمارک

برای تحصیل رشته تخصص اطفال در دانمارک، دانشجویان موظف هستند که یک مدرک معتبر در رشته پزشکی را ارائه کنند. بسیاری از دانشگاه های ایران صرفا مورد تایید هستند اما برای ورود به دوره تخصص، از دانشجویان خواسته می شود که مدرک خود را در دانمارک معادلسازی کنند و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود تا تحصیل پزشکی در دانمارک را تجربه کنند تا بتوانند در وقت و هزینه های خود به شدت صرفه جویی کنند.

دوره تحصیل تخصص اطفال در کشور دانمارک، یک دوره 4 ساله است که بیشتر به زبان دانمارکی (دنیش) ارائه می شود. در این شرایط فرد باید پیش از ورود به این کشور، زبان دانمارکی را نیز بیاموزد و این خود یکی از چالش های جدی پیش روی متقاضیان است اما کیفیت آموزش در این کشور می تواند بسیاری را مجاب کند تا دانمارک را با همه دشواری های خود انتخاب کنند.

دانشگاه کوپنهاگن به عنوان بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته تخصص اطفال رتبه 32 جهان را به خود اختصاص داده است و فاصله قابل توجهی با دانشگاه آرهوس به عنوان دومین دانشگاه این کشور دارد. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی در جایگاه بسیار خوب 86 در رشته تخصص اطفال قرار دارد. سومین دانشگاه دانمارک برای تحصیل در این رشته نیز دانشگاه جنوبی دانمارک است که رتبه 173 جهان را در اختیار دارد. علاقمندان به این رشته می توانند دانشگاه های آلبورگ و دانشگاه فنی دانمارک را نیز در حالی انتخاب کنند که رزومه های سطح متوسط در اختیار دارند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته تخصص اطفال در دانمارک

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در دانمارک

برای این که فردی بتواند با آسودگی خاطر دوره تحصیلی خود در دانمارک را پشت سر بگذارد، باید بودجه کافی در اختیار داشته باشد چراکه مهاجرت به دانمارک یکی از روش های مهاجرتی پر هزینه است. دانشجویان باید بودجه کافی را در اختیار داشته باشند چراکه با وجود امکان دسترسی به بورسیه تحصیلی، ممکن است عدم دسترسی به آن شرایط تحصیلی فرد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. هزینه زندگی در این کشور از طریق کار دانشجویی قابلیت جبران شدن به صورت کامل را خواهد داشت.

مهم ترین هزینه هایی که برای تحصیل رشته تخصص اطفال در دانمارک به آن نیاز خواهد بود عبارتند از:

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته تخصص اطفال در دانمارک

شرایط کار یک متخصص اطفال در دانمارک

آنچه که تحصیل در دانمارک را ارزشمند می سازد، امکان کار پس از تحصیل در این کشور است چراکه سطح درآمد در دانمارک برای پزشکان بسیار مناسب است و با توجه به کمبود نیروی کار متخصص در این کشور، می توان شانس افراد برای رسیدن به شغل را بسیار زیاد دانست. متوسط درآمد یک متخصص اطفال در این کشور 94800DKK (کرون دانمارک) در ماه است و به همین دلیل می توان زندگی با سطح رفاه بالا را برای افراد متصور شد.

در صورتی که فردی بتواند کار در دانمارک را تجربه کند، به راحتی خود را به عنوان یک کاندید رسیدن به اقامت دائم این کشور معرفی کرده است و می تواند از این طریق شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کند. در صورتی که شما نیز متمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *