ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در سنگاپور

رشته تخصص اطفال در سنگاپور

تحصیل رشته تخصص اطفال در سنگاپور را تنها به افرادی می توان توصیه کرد که از نظر مالی توانایی کافی برای پرداخت هزینه های خود را داشته باشند. دانشگاه های بسیار محدودی در کشور کوچک سنگاپور وجود دارد که به تعداد انگشتان دست نیز نمی رسند و به همین دلیل است که رقابت برای تحصیل در این کشور بین دانشجویان علاقمند بسیار زیاد است. از طرف دیگر باید به این نکته هم اشاره کرد که دانشگاه های سنگاپور شهریه بسیار زیادی را از دانشجویان خارجی دریافت می کنند و به همین دلیل است که بخش اعظمی از این رقابت به همین دلیل به طور کامل از بین می رود.

رشته تخصص اطفال به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی در دانشگاه های این کشور با کیفیتی که می توان انتظار داشت ارائه نمی شود و به همین دلیل است که دانشگاه های این کشور برای دانشجویان علاقمند به رشته های پزشکی، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. دانشجویان رشته های مهندسی می توانند شرایط بسیار عالی را در سنگاپور تجربه کنند تا جایی که در بسیاری از رشته های تحصیلی، رتبه ای دو رقمی در اختیار دارند. با همه این تفاسیر، علاقمندان زیادی آماده تحصیل در شرق آسیا هستند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل در رشته تخصص اطفال در سنگاپور پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در سنگاپور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای ورود به رشته تخصص اطفال کدامند؟
  • هزینه تحصیل و زندگی دانشجویان این رشته چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان شهروند خارجی در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در سنگاپور

برای افرادی که رزومه تحصیلی قدرتمند در اختیار دارند و آسیای شرقی را به عنوان مقصد خود برای تحصیل در رشته تخصص اطفال انتخاب کرده اند، گزینه های محدودی در دسترس است و به همین دلیل می توان گفت که سنگاپور با اتکا به یک دانشگاه خود می تواند در بین این کشورها قرار گیرد. برای بررسی بهتر این موضوع بهتر است در همین ابتدا، جایگاه علمی دانشگاه های این کشور را مورد بررسی قرار داد؛

  • دانشگاه ملی سنگاپور در رتبه 17 آسیا و 162 جهان
  • دانشگاه فنی نانیانگ با رتبه 350 آسیا و 1116 جهان

به همین دلیل است که گفته می شود برای تحصیل در سنگاپور در رشته تخصص اطفال تنها یک دانشگاه معتبر در این کشور وجود دارد. دانشجویان دوره تحصیل خود در این کشور را به زبان انگلیسی پشت سر خواهند گذاشت و این یکی از معدود برتری های انتخاب سنگاپور به عنوان مقصد نهایی تحصیل است. به مانند بسیاری از کشورهای دیگر، برای ورود به دانشگاه، متقاضیان باید مدرک پایان دوره تحصیل پزشکی و همچنین مدرک زبان، رزومه، انگیزه نامه و مدارکی از این دست را در اختیار داشته باشند. طول دوره تحصیل در رشته تخصص اطفال در این کشور نیز 4 ساله است.

برخی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با تحصیل رشته تخصص اطفال در این کشور باید مورد توجه قرار داد عبارتند از:

نکات تحصیل رشته تخصص اطفال در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در سنگاپور

یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با تحصیل در سنگاپور باید به آن توجه داشت، مجموع هزینه هایی است که دانشجویان برای تحصیل و زندگی در این کشور باید پرداخت کنند. هزینه زندگی در کشور سنگاپور برای دانشجویان خارجی در حدود 1300$ (دلار) برای یک ماه است و به همین دلیل می توان این کشور- شهر را از جمله کشورهای گرانقیمت برای زندگی معرفی کرد. با این وجود به دانشجویان فرصت 16 ساعت کار ضمن تحصیل نیز در این کشور داده می شود.

هزینه تحصیل در این کشور اما در حدود 35000$ تا 46000$ (دلار) در سال است و با توجه به این که محدودیت های زیادی برای دسترسی به بورسیه تحصیلی در این کشور وجود دارد، می توان گفت که مهاجرت به سنگاپور از جمله مسیرهایی است که به بودجه های سنگین برای خروج از کشور نیاز خواهد داشت و تنها به افرادی توصیه می شود که بتوانند به سادگی این مبلغ را برای 4 سال پرداخت کنند.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در سنگاپور

شرایط کار متخصصین کودکان در سنگاپور

افرادی که دوره تحصیلی خود در کشور سنگاپور را به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت تا به عنوان نیروی کار در این کشور فعالیت خود را آغاز کنند ولی باید در نظر داشت که محدودیت های سرزمینی و جمعیت این کشور می تواند شرایط کاریابی را در برخی از رشته ها دشوار سازد. یک متخصص کودکان در این کشور به طور متوسط 19500$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق در دسته افرادی قرار می گیرد که از نظر درآمد در رفاه بالای اقتصادی قرار دارند.

با این وجود با توجه به رتبه دانشگاه های سنگاپور و همچنین هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور نمی توان به راحتی آن را به بسیاری توصیه کرد. به همین منظور بهتر است تا پیش از هرگونه اقدام، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا اطلاعات جامعی در این خصوص در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *