ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در سوئد

رشته تخصص اطفال در سوئد

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد به گونه ای است که می توان آن را در جمع بهترین کشورهای اروپایی قرار داد. دانشگاه های سوئد در رتبه بندی های توانسته اند رتبه های بسیار مناسبی را به دست آورند و این مسئله کافی است تا ثابت کند از نظر علمی، سوئد یکی از کشورهای پیشتاز اروپایی در این رشته است. البته بنا به دلایل مختلفی که وجود دارد، می توان گفت که بسیاری از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود سرباز می زنند و کشورهای دیگری را برای مهاجرت تحصیلی خود انتخاب می کنند که در ادامه در رابطه با آن ها توضیحاتی ارائه خواهد شد.

رشته تخصص اطفال به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر این که به دانش کافی نیازمند است، باید فرد از نظر شخصیتی نیز استانداردهای لازم را داشته باشد تا به عنوان یک پزشک بتواند ارتباط مناسبی با کودکان برقرار کند. در چنین شرایطی است که از فرد خواسته می شود تا پیش از انتخاب این رشته به عنوان رشته تحصیلی خود، اطلاعات کافی در رابطه با شرایط کار در این حوزه را به دست آورده باشد. برای آگاهی هرچه بیشتر علاقمندان به این رشته تحصیلی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تخصص اطفال در سوئد را مورد بحث و گفتگو قرار خواهند داد.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در راین رشته کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در سوئد، به عنوان نیروی کار، اقامت آن را به دست آورد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد

برای تحصیل در رشته تخصص اطفال در کشور سوئد، فرد باید مدرک معتبر پزشکی در اختیار داشته باشد و منظور از مدرک معتبر آن است که دانشگاه های سوئد آن را به رسمیت بشناسند. در حال حاضر بهترین گزینه ای که می توان به بسیاری توصیه کرد آن است که از همان ابتدا تحصیلی پزشکی در سوئد را انتخاب کنند تا در طول این دوره بتوانند تسلط خود به زبان سوئدی را نیز افزایش دهند و به جایگاه بهتری برای دریافت پذیرش دست پیدا کنند.

برای تحصیل در رشته تخصص اطفال در سوئد 10 دانشگاه معتبر وجود دارد که هر یک از آن ها دارای شرایط خاص خود است و افراد باید با توجه به رزومه خود در دانشگاه های این کشور درخواست پذیرش خود را به ثبت برسانند.

نام دانشگاهرتبه در اروپارتبه جهانی
دانشگاه کارولینسکا212
دانشگاه لوند935
دانشگاه گوتنبرگ1966
دانشگاه اومئا2172
دانشگاه آپسالا2785
دانشگاه لینکوپینگ65197
دانشگاه مالمو127355

در چنین شرایطی می توان گفت که با تحصیل در رشته تخصص اطفال در سوئد فرد می تواند رزومه تحصیلی خود را تا حد زیادی قوی سازد ولی باید در نظر داشت که شرایط تحصیل در این کشور ممکن است با معایبی نیز همراه باشد. برخی از مهم ترین نکات مثبت و منفی در خصوص تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد عبارتند از:

نکات مثبت و منفی در خصوص تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد

افرادی که رشته تخصص اطفال را برای تحصیل خود در نظر می گیرند باید در نظر داشته باشند که هزینه تحصیل در این رشته به مانند اکثر رشته های مرتبط با علوم پزشکی در سوئد پر هزینه است و دانشجویان به سرمایه نسبتا زیادی برای رسیدن به خواسته های خود در این کشور نیاز خواهند داشت. هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در این کشور برای دانشجویان خارجی در حدود 14800€ تا 18000€ (یورو) در سال است و در برخی از دانشگاه های این کشور اما به حدود 30000€ (یورو) نیز نزدیک می شود.

هزینه زندگی در سوئد نیز برای یک نفر معمولا نزدیک به 1200€ (یورو) در ماه است و با توجه به این که افراد همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت می کنند، بسته به تعداد افراد این هزینه نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به امکان کار به مدت 40 ساعت در هفته (به صورت تمام وقت)، می توان گفت که تنها نگرانی دانشجویان در این کشور پرداخت هزینه های تحصیل است ولی می توان گفت که مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل، پر هزینه است.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئد

شرایط کار یک متخصص کودکان در سوئد

شرایط کار در کشور سوئد برای پزشک کودکان بسیار فراهم است اما باید در نظر داشت که بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان، سوئد به دانشجویان اقامت پس از تحصیل برای کاریابی را ارائه نمی کند و به همین دلیل است که دانشجویان باید در طول دوره تحصیل خود، موفق به امضای قرار داد کاری شوند تا بتوانند در این کشور بمانند. یک متخصص اطفال در این کشور 111000SEK (کرون سوئد) در ماه درآمد کسب می کند و در دسته اقشار مرفه جامعه قرار می گیرد. در صورتی که شما نیز به دنبال مسیری مطمئن، قانونی و امن برای مهاجرت خود به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *