ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در سوئیس

رشته تخصص اطفال در سوئیس

شرایط تحصیل در رشته تخصص اطفال در سوئیس به گونه ای است که بسیاری از شهروندان خارجی از رسیدن به آن باز می مانند. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در کشور سوئیس اقدام به ارائه رشته تخصص اطفال نمی کنند و این مسئله، محدودیت های زیادی را برای دانشجویان ایجاد کرده است تا بتوانند دانشگاه مد نظر خود را برای تحصیل در این رشته انتخاب کنند. فرایند تحصیل پزشکی در کشور سوئیس نیز متفاوت از بسیاری از کشورهای جهان است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که بسیاری از افراد بتوانند پذیرش تحصیلی خود را در این کشور دریافت کنند.

رشته تخصص اطفال به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی، سالیانه نظر بسیاری از فارغ التحصیلان پزشکی را به خود جلب می کند و دانشگاه های برتر سراسر جهان از آمادگی کامل برای جذب بهترین دانشجویان در این رشته برخوردار هستند. برخی از دانشگاه های سوئیس نیز توانسته اند در این رشته جایگاه مناسبی را برای خود به دست آورند و به همین دلیل است که پزشکان برای شروع دوره تخصص خود در این کشور ابراز علاقه می کنند ولی باید پیش از آن با شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های سوئیس آشنایی پیدا کرد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در رشته تخصص اطفال در سوئیس پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل در رشته تخصص اطفال در سوئیس چیست؟
  • محدودیت های انتخاب رشته تخصص اطفال در این کشور چیست؟
  • هزینه تحصیل در رشته تخصص اطفال برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در سوئیس، به عنوان نیروی کار در این کشور مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئیس

افرادی که قصد تحصیل در رشته تخصص اطفال در سوئیس را دارند، باید یک مدرک معتبر اروپایی در اختیار داشته باشند و بتوانند تاییدیه آن را از دانشگاه های سوئیس دریافت کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که مسیر دریافت پذیرش برای دانشجویان ایرانی بسیار دشوار است و به همین دلیل بهتر است فرد با یک برنامه ریزی بلند مدت ابتدا دوره تحصیل پزشکی خود در اروپا را شروع کند چراکه تحصیل پزشکی در سوئیس نیز شرایط نسبتا مشابهی دارد.

برای ورود به رشته تخصص اطفال در سوئیس، دانشگاه های متفاوتی در دسترس هستند که با استفاده از آن ها می توان بهترین کیفیت آموزش را در اختیار داشت. دانشگاه زوریخ به عنوان بهترین دانشگاه سوئیس برای تحصیل در این رشته شناخته می شود و رتبه 112 جهان را به خود اختصاص داده است. با فاصله ای کم از این دانشگاه، نام دانشگاه برن دیده می شود که رتبه 115 جهان را در اختیار گرفته است. دانشگاه ژنو در رشته تخصص اطفال رتبه 215 جهان را به دست آورده و یکی از بهترین دانشگاه های اروپا برای تحصیل به حساب می آید.

برخی از مهم ترین اطلاعاتی که در رابطه با تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئیس باید به آن توجه ویژه داشت عبارتند از:

اطلاعات مهم درباب تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئیس

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئیس

برای ورود به دانشگاه های سوئیس، دانشجویان به هزینه زیادی برای پرداخت شهریه نیاز نخواهند داشت و باید در نظر گرفت که این یک امتیاز بزرگ برای بسیاری از افراد به حساب می آید. بسیاری از دانشگاه های جهان به ویژه در رشته های مرتبط با علوم پزشکی، شهریه های زیادی را برای دانشجویان تعیین کرده اند و این مسئله می تواند آینده تحصیلی بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

هزینه تحصیل در رشته تخصص اطفال در سوئیس برای دانشجویان خارجی در حدود 2300€ تا 3800€ (یورو) در سال است و به همین دلیل است که نیازی به دریافت بورسیه تحصیلی برای بسیاری از افراد احساس نمی شود. با این حال مهاجرت به سوئیس هزینه های بیشتری را به همراه دارد به طوری که می توان گفت یک دانشجو برای زندگی دانشجویی در این کشور به حدود 1500€ تا 2100€ (یورو) در ماه نیاز خواهد داشت و به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان در این کشور به کار ضمن تحصیل مشغول می شوند تا بخشی از این هزینه ها را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در سوئیس

شرایط کار متخصص کودکان در سوئیس

برای افرادی که در سوئیس تحصیل کرده اند این امر بسیار طبیعی است که بخواهند در این کشور به کار مشغول شوند. در حال حاضر کشور سوئیس آمادگی کامل دارد که متخصصین پزشکی را جذب کرده و شرایط کار آن ها را فراهم آورد. یک متخصص کودکان در این کشور به صورت سالیانه 310000CHF (فرانک سوئیس) درآمد کسب می کند و به همین دلیل است که می تواند بسیاری از استانداردهای زندگی را برای خود ایجاد کند.

در حال حاضر ورود به سوئیس به عنوان مهاجر خارجی و غیر اروپایی بسیار دشوار است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که در بازه زمانی کوتاه مدت به این کشور رسید. شما نیز در صورتی که تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *