ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در صربستان

رشته تخصص اطفال در صربستان

تحصیل در رشته تخصص اطفال در صربستان تنها برای گروه خاصی از فارغ التحصیلان رشته پزشکی می تواند جذابیت داشته باشد. رشته تخصص اطفال از جمله رشته های بسیار حساس گروه پزشکی است چراکه یک تصمیم اشتباه می تواند آینده زندگی یک کودک را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده و شرایط سختی را برای ادامه حیات او ایجاد کند. در چنین شرایطی بسیار مهم است که فرد در شرایطی شروع به تحصیل در این رشته کند که اطمینان داشته باشد؛ بالاترین کیفیت آموزشی در اختیار او قرار خواهد گرفت و می تواند با استفاده از آن در آینده خدمات مناسبی را در اختیار بیماران قرار دهد.

صربستان به عنوان یکی از کشورهای شرقی اروپا در سال های اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل می توان گفت که تحصیل در صربستان در آینده نزدیک به یکی از گزینه های جدی تبدیل خواهد شد چراکه هزینه تحصیل در این کشور نیز برای بسیاری از افراد قابل پرداخت تر است. محدودیت های چندان زیادی برای ورود به این کشور به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی وجود ندارد و به همین دلیل می توان گفت که صربستان به زودی به یکی از گزینه های جدی برای مهاجرت تحصیلی در اروپا خواهد بود و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته تخصص اطفال در صربستان پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در صربستان چیست؟
  • محدودیت های تحصیل رشته تخصص اطفال در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های صربستان برای تحصیل از دانشجویان هزینه زیادی دریافت می کنند؟
  • شرایط کار یک متخصص اطفال در این کشور چگونه است؟

شرایط ورود به رشته تخصص اطفال در صربستان

برای این که فردی بتواند در رشته تخصص اطفال در صربستان به ادامه تحصیل مشغول شود، باید در نظر داشته باشد که در اختیار داشتن یک مدرک پزشکی معتبر بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل فرد باید در مرحله نخست در سایت دانشگاه مورد نظر خود جستجو کند که آیا مدرک دریافتی او مورد تایید دانشگاه های صربستان قرار دارد یا خیر. در چنین شرایطی است که بسیاری از افراد به معادلسازی مدرک پزشکی خود برای ادامه تحصیل در صربستان نیاز خواهند داشت. به همین دلیل به بسیاری از علاقمندان تحصیل در دوره های تخصص پزشکی در این کشور توصیه می شود که از همان ابتدا شرایط تحصیل پزشکی در صربستان را برای خود انتخاب کنند.

برخی از دانشگاه های صربستان امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده اند اما باید در نظر داشت که در حال حاضر، فراگیری زبان صربی می تواند مسیر تحصیل و اقامت افراد در این کشور را به شدت بهبود ببخشد. طول دوره تحصیل در رشته تخصص اطفال در صربستان نیز به مانند سایر دوره های تخصص پزشکی در این کشور، در حدود 4 سال خواهد بود و به همین دلیل می توان این کشور را مقصدی استاندارد برای تحصیل در رشته تخصص اطفال معرفی کرد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته تخصص اطفال در صربستان عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته تخصص اطفال در صربستان

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در صربستان

برای این که فردی بتواند تحصیل ارزان قیمت را در یکی از کشورهای اروپایی تجربه کند، احتمالا به بورسیه های تحصیلی نیاز خواهد داشت ولی باید در نظر گرفت که تحصیل پزشکی در صربستان نیز هزینه های کمی را به همراه خواهد داشت و به همین دلیل می توان این کشور را در دسته کشورهای مناسب برای ادامه تحصیل در خارج از کشور در نظر گرفت. شهریه دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 1850€ تا 3000€ (یورو) در سال است و به همین دلیل می توان گفت که این کشور در دسته کشورهای مناسب از نظر مالی قرار دارد.

هزینه زندگی در این کشور نیز کمتر از 6000€ (یورو) در طول یک سال است و با توجه به این که دانشجویان در این کشور امکان کار در حین تحصیل را نیز خواهند داشت، می توان گفت که مهاجرت به صربستان برای علاقمندان به تحصیل در این رشته، هزینه های زیادی را به همراه نخواهد داشت.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در صربستان

شرایط رسیدن به کار در کشور صربستان بعنوان متخصص کودکان

افرادی که دوره تحصیلی خود را در این کشور به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که در صربستان به کار مشغول شده و از این طریق شرایط اقامتی خود در این کشور را نیز فراهم کنند. محدودیت های موجود در این مسیر شاید مقایسه متوسط درآمد در این کشور با سایر کشورهای عضو اتحادیه شنگن است. یک متخصص کودکان در صربستان می تواند 326000RSD (دینار صربستان) درآمد ماهیانه داشته باشد و این تنها در خود مرزهای صربستان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. در چنین شرایطی است که می توان گفت کار در صربستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی از درجه اهمیت کم تری برخوردار است. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *