ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در پاراگوئه

رشته تخصص اطفال در پاراگوئه

با وجود مقاصد خوبی که در اروپا و آمریکای شمالی وجود دارد، تحصیل در رشته تخصص اطفال در پاراگوئه توسط کارشناسان توصیه نمی شود. حتی با وجود دانشگاه های خوبی که در برزیل و آرژانتین وجود دارد و مزایای تحصیل در این کشورها، کارشناسان تحصیل در رشته تخصص اطفال در پاراگوئه را توصیه نمی کنند. یکی از دلایل کارشناسان این است که بهترین دانشگاه پزشکی پاراگوئه یعنی دانشگاه ملی آسونسیون در حال حاضر دارای رتبه 115 در بین دانشگاه های پزشکی آمریکای لاتین می باشد و این امر سطح پایین دانشگاه های این کشور را به خوبی نشان می دهد. با این حال، ممکن است دانشجویی علاقه مند به تحصیل در این رشته در پاراگوئه باشد، لذا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر به سوالات زیر در این زمینه پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه های پزشکی پاراگوئه کدامند؟
  • وضعیت حقوق متخصصان رشته تخصص اطفال در پاراگوئه چگونه است؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته تخصص اطفال در پاراگوئه چه رقمی است؟

در بخش پایانی نیز کارشناسان موسسه به معرفی مختصر کشور پاراگوئه به دانشجویان می پردازند.

بهترین دانشگاه های پزشکی در پاراگوئه

بهترین دانشگاه های پزشکی پاراگوئه بر اساس گزارش وب سایت edurank دو دانشگاه زیر هستند. این دانشگاه ها بر اساس عملکرد پژوهشی خود در زمینه پزشکی رتبه بندی شده اند.

بهترین دانشگاه های پزشکی پاراگوئه

مطابق تصویر بالا، دانشگاه ملی آسونسیون (National University of Asuncion) بهترین دانشگاه پزشکی پاراگوئه می باشد. دانشگاه ملی آسونسیون (به اختصار UNA) یک دانشگاه دولتی است که در آسونسیون – پایتخت پاراگوئه – واقع شده است. این دانشگاه در سال 1889 تاسیس شده است و قدیمی ترین و سنتی ترین دانشگاه در این کشور می باشد. دومین دانشگاه برتر پزشکی پاراگوئه، دانشگاه کاتولیک آور لیدی آو د اسامپشن (Our Lady of the Assumption Catholic University) است که یک دانشگاه خصوصی غیر انتفاعی می باشد که در آسونسیون واقع شده است. این دانشگاه در سال 1960 تاسیس گردیده است. هر دوی این دانشگاه ها شعبه هایی در شهرهای دیگر پاراگوئه دارند و دارای دانشکده های تخصصی پزشکی، مهندسی، کشاورزی، بازرگانی و علوم دامپزشکی هستند.

حقوق متخصصان رشته تخصص اطفال در پاراگوئه

کسی که به عنوان متخصص اطفال (Physician – Pediatrics) در پاراگوئه کار می کند معمولاً حدود 18300000PYG (گورانی پاراگوئه) در ماه حقوق می گیرد. حقوق متخصصان اطفال در این کشور آمریکای لاتین بین 8970000PYG (کم ترین) تا 28600000PYG (بیش ترین) (گورانی پاراگوئه) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه متخصصان اطفال در پاراگوئه را نشان می دهد:

حقوق سالانه متخصصان اطفال در پاراگوئه

نمودار بالا نشان می دهد که حقوق متخصصان اطفال (Physician – Pediatrics) در پاراگوئه از 108000000PYG (گورانی پاراگوئه) در سال (حداقل حقوق) تا 343000000PYG (گورانی پاراگوئه) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. نمودار زیر تغییر میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در پاراگوئه را نمایش می دهد:

میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در پاراگوئه

مطابق نمودار فوق، به عنوان مثال، در پاراگوئه یک متخصص اطفال با کم تر از 2 سال تجربه تقریبا 128000000PYG (گورانی پاراگوئه) در سال درآمد دارد، در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 164000000PYG (گورانی پاراگوئه) در سال درآمد داشته باشد که 29% بیش تر از فردی با تجربه کم تر از 2 سال است. همچنین یک متخصص اطفال با سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 226000000PYG (گورانی پاراگوئه) دریافت می کند که 38% بیش تر از متخصصی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نیز مقایسه حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در پاراگوئه را نشان می دهد:

مقایسه حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در پاراگوئه

نمودار بالا نشان می دهد که متخصصان اطفال مرد در پاراگوئه به طور متوسط 8% بیش تر از همتایان زن خود درآمد دارند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته تخصص اطفال در پاراگوئه

بررسی هزینه زندگی در پاراگوئه حاکی از آن است که هزینه های ماهانه برآورد شده یک خانواده چهار نفره 10136110.36PYG (گورانی پاراگوئه) و یک فرد مجرد 2884570.65PYG(گورانی پاراگوئه) بدون در نظر گرفتن اجاره است. اگر ایران و پاراگوئه را از نظر هزینه های زندگی مقایسه کنیم در می یابیم که هزینه زندگی در این کشور آمریکای لاتین به طور متوسط 17.39% کم تر از ایران می باشد. حال اگر این دو کشور را از نظر اجاره بها مقایسه نماییم، متوجه می شویم که اجاره بها در پاراگوئه به طور متوسط 35.32% کم تر از ایران می باشد. اجاره بهای ماهانه آپارتمان در پاراگوئه به صورت زیر است:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 1975479.56PYG (گورانی پاراگوئه)
  • آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 1585959.12PYG (گورانی پاراگوئه)

در زیر قیمت برخی اقلام پر مصرف در این کشور آورده شده است:

  • یک کیلوگرم گوشت گاو: 38444.44PYG (گورانی پاراگوئه)
  • یک کیلوگرم فیله مرغ: 34075.00PYG (گورانی پاراگوئه)
  • یک کیلوگرم سیب زمینی: 7274.89PYG (گورانی پاراگوئه)
  • یک کیلوگرم گوجه فرنگی: 9985.00PYG (گورانی پاراگوئه)
  • یک کیلوگرم سیب: 10817.89PYG (گورانی پاراگوئه)
  • یک کیلوگرم پنیر محلی: 34075.00PYG (گورانی پاراگوئه)

هزینه زندگی دانشجویان رشته تخصص اطفال در پاراگوئه

معرفی مختصر کشور پاراگوئه

جمهوری پاراگوئه کشوری در آمریکای جنوبی است که از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرق با برزیل و از شمال غرب با بولیوی همسایه است. جمعیت این کشور 7 میلیون نفر است که نزدیک به 3 میلیون نفر از آن ها در پایتخت و بزرگ ترین شهر آن یعنی آسونسیون و متروی اطراف آن زندگی می کنند. اگرچه پاراگوئه یکی از تنها دو کشور محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است (دیگری بولیوی است)، اما دارای بنادری در رودخانه های پاراگوئه و پارانا می باشد. پاراگوئه کشوری در حال توسعه است و عضو سازمان ملل متحد، سازمان کشورهای آمریکایی، جنبش غیر متعهدها و گروه لیما می باشد.

حدود 56% از مردم پاراگوئه در مناطق شهری زندگی می کنند، که این امر پاراگوئه را به یکی از کم شهرنشین ترین کشورهای آمریکای لاتین تبدیل می کند. در بیش تر تاریخ خود، پاراگوئه به دلیل تراکم کم جمعیت، به ویژه پس از فروپاشی جمعیتی ناشی از جنگ پاراگوئه، پذیرای مهاجران بوده است. مهاجران شامل ایتالیایی ها، آلمانی ها، اسپانیایی ها، انگلیسی ها، روس ها، کره ای ها، چینی ها، عرب ها، اوکراینی ها، لهستانی ها، یهودی ها، برزیلی ها، آرژانتینی ها، آمریکایی ها، بولیویایی ها، ونزوئلایی ها، شیلیایی ها، تایوانی ها و اروگوئه ای ها می باشد. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در پاراگوئه در رشته تخصص اطفال هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز شرایط کار پس از تحصیل در پاراگوئه از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *