ویزای تحصیلی

رشته تربیت بدنی در سنگاپور

رشته تربیت بدنی در سنگاپور

در حال حاضر کشورهای آسیایی، به خصوص آسیای شرقی، فرصت های بی نظیری برای مهاجرت فراهم آورده اند. رشته تربیت بدنی در سنگاپور از هزاران زمینه ای است که دانشجویان بین المللی میتوانند با اخذ پذیرش، اقدام به مهاجرت به این کشور بینظیر نمایند. پیشرفت های عمده سنگاپور در چند دهه اخیر، آن را تبدیل به یک کشور مدرن و شگفت انگیز کرده و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را جلب نموده است. قابل ذکر است که اعتبار دانشگاه های سنگاپور و مراکز آموزشی موجود در این کشور بسیار بالا بوده و هر ساله دانشجویان متعددی از سر تا سر نقاط حهان، به این کشور مهاجرت می کنند. در این مقاله که توسط تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به رشته تحریر درآمده است، سعی شده به بسیاری از سوالات پرتکرار شما عزیزان، از جمله موارد زیر پاسخ داده شود:

  • معتبر ترین دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل رشته تربیت بدنی کدامند؟
  • هزینه تحصیل در سنگاپور چه بازه ای را در بر می گیرد؟
  • آیا امکان ادامه اقامت و اشتغال در سنگاپور بعد از اتمام تحصیل وجود دارد؟
  • فرصت های شغلی موجود برای فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی در سنگاپور کدامند؟

نظام آموزشی در سنگاپور

سنگاپور، کشوری است که در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده و کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیا شناخته می شود. پایتخت این کشور، شهر سنگاپور می باشد که در حال حاضر یکی از ثروتمند ترین پایتخت های جهان به شمار می رود. از لحاظ اقتصادی، این کشور یکی از پیشگامان در دنیا می باشد و یکی از پرتردد ترین بنادر دنیاست. به دلیل توجه بالای دولت سنگاپور به بخش آموزش، دانشگاه های این کشور در حال حاضر از بهترین ها در جهان می باشند و همکاری های بین المللی متعددی با سایر دانشگاه های برتر جهان، از جمله مراکز آموزشی آمریکا دارند. به دلایل ذکر شده، مهاجرت تحصیلی به سنگاپور یکی از هوشمندانه ترین گزینه های موجود برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور در سال 2021 می باشد. علاوه بر تحصیل، روش های دیگری نیز برای مهاجرت به سنگاپور وجود دارند که عبارتند از سرمایه گذاری و اشتغال.

نمودار تغییرات نرخ سواد در سنگاپور

دانشگاه های ارائه دهنده رشته تربیت بدنی در سنگاپور

همان طور که ذکر شد، کشر سنگاپور سالانه بودجه زیادی را به بخش آموزش اختصاص می دهد و این اقدام، باعث شده تا تحصیل در این کشور از ارزش بالایی برخوردار باشد. وجود دانشگاه های متعدد برای تحصیل دانشجویان بین المللی در سنگاپور، باعث شده است تا شانس افراد برای تحصیل در رشته مورد نظرشان بالاتر بوده و به دست آوردن فرصت زندگی در کشور برای عده بیشتری از متقاضیان محتمل باشد. یکی از مهم ترین دانشگاه های کشور سنگاپور، دانشگاه ملی سنگاپورNational University of Singapore) ( بوده و با 115 سال سابقه آموزش و 15 دانشکده و مدرسه گوناگون، از پیشگامان علمی در سنگاپور به شمار می رود. این دانشگاه به دلیل تحقیقات علمی گوناگون و همکاری با کشورهای مختلف شناهته شده است و به طور پیوسته، از 20 دانشگاه مطرح جهان در رتبه بندی QS به حساب می آید.

گرایشات و هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در سنگاپور

به توجه به پیشرفت های علمی هر روزه در کشور سنگاپور، قابل انتظار است که گرایشات گوناگونی از رشته های مختلف برای تحصیل دانشجویان داخلی و خارجی فراهم باشد. رشته تربیت بدنی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در شاخه ها و گرایشات گوناگونی به دانشجویان و متقاضیان ارائه می گردد. از گرایشات موجود برای تحصیل در رشته تربیت بدنی در این کشور، می توان به مواردی از جمله تربیت بدنی و مدیریت و ورزش وسلامت اشاره نمود. این رشته ها در دوره های کارشناسی 3 الی 4 ساله، کارشناسی ارشد 1 الی 2 ساله ارائه شده و امکان تحصیل در مقطع دکتری نیز برای متقاضیان وجود دارد که حدودا 2 الی 5 سال به طول می انجامد. شایان ذکر است که هزینه های تحصیل در سنگاپور در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی، کمی بالاتر بوده و به عوامل گوناگونی، از جمله دانشگاه محل تحصیل دانشجویان بستگی دارد.

هزینه تحصیل مقاطع مختلف در سنگاپور
مقطعهزینه (دلار سنگاپور)
کارشناسی$24000 الی $55000
کارشناسی ارشد$20000 الی $50000
دکتری$36000

گرایشات و هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در سنگاپور

نحوه اخذ ویزا برای تحصیل رشته تربیت بدنی در سنگاپور

اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور یکی از بهترین و امن ترین روش ها برای اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور می باشد که نیازمند طی شدن مراحل اداری مخصوص به خود است. اولین مرحله برای اخذ ویزای تحصیلی، اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه ها و یا مراکز آموزشی واقع شده در سنگاپور می باشد. به این منظور، افراد باید مدارک خود، از جمله ریز نمرات تحصیلی مقطع پیشین، گواهی تمکن مالی، مدرک زبان و انگیزه نامه، را به دانشگاه مورد نظر ارائه نموده و فرم های اخذ پذیرش را تکمیل نمایند. پس از دریافت پذیرش، متقاضیان می توانند با کنسولگری سنگاپور ارتباط برقرار کرده و پروسه اخذ ویزای تحصیلی را آغاز نمایند. برای این مرحله نیز مدارکی از جمله پاسپورت معتبر، گواهی تمکن مالی، مدارک هویتی، گواهی سلامت و عدم سو پیشینه و نامه اخذ پذیرش از دانشگاه ها یا مراکز آموزشی سنگاپور مورد نیاز است.

فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در سنگاپور

با توجه به وضعیت اقتصادی ایده آل سنگاپور و نرخ بیکاری پایین این کشور، می توان اذعان داشت که یکی از بهترین تصمیمات برای دانشجویان مشغول به تحصیل در سنگاپور، ادامه اقامت در این کشور از طریق اشتغال می باشد. دانش آموختگان رشته تربیت بدنی و رشته های مرتبط، می توانند در حوزه مربیگری در باشگاه ها، تیم های ورزشی، مدارس و یا به طور خصوصی شروع به فعالیت نموده و یا در مراکز ورزشی-درمانی به عنوان کارشناس سلامت مشغول به کار گردند. هم چنین این افراد می توانند تحصیل خود را در این کشور ادامه داده و با در اختیار داشتن یک رزومه تحصیلی و کاری مناسب، اقدام به تدریس و عضویت در هیئت های علمی دانشگاه ها گردند. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به سنگاپور می توانند همه روزه با وکلای مهاجرتی مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *