ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات توجیهات علمی و مالی وجود ندارد و صرفا برخی از افراد بنا به دلایل خاص این کشور را انتخاب می کنند. در امارات دانشگاه های پزشکی محدودی وجود دارد و دانشجویان بین المللی نیز برای پذیرش در دانشگاه های این کشور با محدودیت های دریافت صندلی روبرو خواهند بود. باید در نظر داشت که این مرحله می تواند شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور را دشوار کند و این در حالی است که از نظر علمی، دانشگاه های این کشور در سطح بالایی قرار ندارند و این می تواند شرایطی نا امید کننده برای تحصیل در این کشور ایجاد کند.

افرادی که امارات را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، معمولا در این اندیشه هستند که بتوانند پس از تحصیل خود در این کشور کار کنند اما باید به این نکته توجه داشت که مسیرهای ساده تری برای رسیدن به کار در امارات به عنوان یک فارغ التحصیل وجود دارد. از طرف دیگر در سال های اخیر فرایند رسیدن به کار در امارات برای ایرانی ها بسیار دشوار شده است و نمی توان انتظار داشت که یک شهروند ایرانی بتواند به سادگی در این کشور به کار دست پیدا کند. به منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور با پروسه های مهاجرتی به امارات، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور می پردازند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های امارات از کیفیت کافی در این رشته برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چقدر است؟
  • شرایط رسیدن به کار در این کشور برای پزشکان ایرانی چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

بر کسی پوشیده نیست که امارات متحده عربی یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی در منطقه خاورمیانه است و به همین دلیل می توان خیل عظیمی از متقاضیان مهاجرت به این کشور را همه ساله مشاهده کرد که به دنبال راهی برای رسیدن به اقامت در این کشور هستند. با این حال باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های امارات از سطح علمی بالایی برخوردار نیستند و نمی توان آن ها را در جمع بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل در رشته های مختلف قرار داد. تحصیل پزشکی در امارات نیز از شرایط چندان مناسبی برخوردار نیست و این نکته ای قابل تامل برای علاقمندان به تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان است.

دانشگاه امارات متحده عربی به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته جراحی زنان و زایمان شناخته می شود و شاید بتوان این دانشگاه را به عنوان تنها دانشگاه معتبر در امارات برای تحصیل در این رشته معرفی کرد. دانشگاه شارجه نیز یکی دیگر از دانشگاه های امارت برای تحصیل در این رشته است ولی باید به این نکته اشاره داشت که به طور کلی از نظر علمی شرایط مناسبی برای تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی وجود ندارد.

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

شرایط مالی تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات، دانشجویان خارجی به مبالغ سنگینی نیاز خواهند داشت و این مسئله ای است که می تواند شرایط تحصیل در این کشور را بیش از گذشته تحت تاثیر قرار دهد. به طور متوسط می توان گفت که برای تحصیل در امارات در این رشته به حدود 32000$ (دلار) در سال برای شهریه نیاز خواهد بود و این می تواند فشار سنگینی را به متقاضیان وارد کند چراکه امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار محدود است.

برای این که بتوان به درک بهتری از این مسئله دست پیدا کرد، می توان به گراف زیر توجه داشت.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان و زندگی در امارات

دانشجویان در امارات به بورسیه تحصیلی و همچنین فرصت کار ضمن تحصیل دسترسی نخواهند داشت و تمامی این هزینه ها باید به صورت سالیانه برای تحصیل در این کشور هزینه شود. در چنین شرایطی که تحصیل در امارات پر هزینه است و البته از نظر علمی شرایط مناسبی ندارد، نمی توان به بسیاری از افراد این کشور را به عنوان مقصد تحصیل معرفی کرد.

شرایط کار متخصص زنان در امارات

امارات یکی از کشورهای اسلامی در منطقه است و به همین دلیل است که محدودیت هایی برای کار پزشکان مرد در این زمینه ممکن است از نظر عمومی ایجاد شود. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند به درآمدی بسیار بالا دسترسی داشته باشند چراکه به طور متوسط یک پزشک متخصص زنان در این کشور 56500AED (درهم) در ماه درآمد کسب می کند و زندگی در رفاه کامل اقتصادی را تجربه خواهد کرد.

باید به این نکته اشاره داشت که در سال های اخیر مخالفت های شدیدی برای کار پزشکان و به طور کلی شهروندان ایرانی در امارات انجام شده است و در چنین شرایطی، نمی توان تحصیل رشته های مختلف در این کشور را به دانشجویان ایرانی توصیه کرد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *