ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

گزینه های پرشماری برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی وجود دارد ولی از نظر کیفیت نمی توان آن ها را در جمع بهترین ها قرار داد. بسیاری از علاقمندان به زندگی در شرق آسیا شرایط کشورهای مختلف را بررسی می کنند تا بتوانند با توجه به شرایط خود، بهترنی مورد را انتخاب کنند. اندونزی به عنوان یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان، دانشگاه های بسیاری را در اختیار دارد اما زمانی که صحبت از کیفیت دانشگاه های این کشور می شود، نمی توان انتظار داشت که کیفیت عالی در این دانشگاه ها ارائه شود. فرایند پذیرش از دانشگاه های این کشور نسبتا آسان است و افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، معمولا مسیر سختی را طی نکرده اند.

رشته جراحی زنان و زایمان یک رشته تخصصی برای پزشکانی است که به این حوزه علاقمند هستند. طول دوره تحصیل در این کشور 4 ساله است و پس از آن به فرد مدرک تخصص اعطا می شود. باید در نظر داشت که دانشجویان برای رسیدن به این دوره باید مراحل ویژه ای را طی کنند که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که دانشگاه های ارائه کننده این رشته به زبان انگلیسی محدود هستند و دانشجویان نمی توانند در همه مراکز آموزشی این کشور به زبان انگلیسی در رشته جراحی زنان و زایمان تحصیل کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی کامل این موضوع خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های این کشور مورد تایید از نظر علمی هستند؟
  • هزینه تحصیل در این رشته برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در اندونزی، کشور دیگری را برای کار انتخاب کرد؟

معرفی دانشگاه های رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

برای رسیدن به اندونزی از طریق تحصیل، دانشجویان باید یک مدرک پزشکی در اختیار داشته باشند که مورد تایید وزارت بهداشت این کشور باشد. مراجعه به وبسایت رسمی این نهاد به فرد کمک خواهد کرد تا اطلاعات دقیق تری در این رابطه به دست آورد و بتواند با آسودگی خاطر بیشتری در این مسیر گام بردارد. باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های اندونزی اغلب به تایید نرسیده اند و به همین دلیل دانشجویان پس از تحصیل در این کشور نمی توانند برای کار به ایران بیایند.

دانشگاه اندونزی مهم ترین و بهترین دانشگاه این کشور در رشته جراحی زنان و زایمان است که رتبه 353 جهان در این رشته را به خود اختصاص داده است. با فاصله ای نسبتا زیاد می توان نام دانشگاه ایرلنگا را در رتبه بندی جهانی مشاهده کرد که در رتبه 534 جهان در رشته جراحی زنان و زایمان ایستاده است. دانشگاه گادجاح مادا نیز رتبه 678 را به دست آورده و یکی دیگر از دانشگاه های برتر اندونزی برای تحصیل در این رشته به حساب می آید. نگاهی به همین رتبه بندی ها به خوبی نشان می دهد که اندونزی مقصدی مناسب برای افرادی است که رزومه قوی در اختیار ندارند.

معرفی دانشگاه های رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

برای اینکه فردی بتواند در اندونزی به ادامه تحصیل بپردازد، برای تحصیل خود به هزینه های زیادی نیاز نخواهد داشت اما هزینه های زندگی در این کشور برای دانشجویان خارجی نسبتا زیاد است. فرصت کار ضمن تحصیل در اندونزی وجود ندارد و این مسئله می تواند فشارهای اقتصادی بر یک پزشک و دانشجوی رشته جراحی زنان و زایمان را در این کشور دو چندان کند.

به طور متوسط باید گفت که متوسط هزینه تحصیل پزشکی در اندونزی، بالاتر از سایر رشته های تحصیلی است و رشته جراحی زنان و زایمان از این قاعده مستثنی نیست. افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که شانس رسیدن به بورسیه تحصیلی به ندرت به دست خواهد آمد و همین موضوع می تواند بسیاری را از تحصیل در این کشور منصرف سازد.

در تصویر زیر می توان اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط مالی دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور در طول یک سال تحصیلی را به دست آورد.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان و زندگی در اندونزی

شرایط کار پزشکان متخصص زنان در اندونزی

یادگیری زبان رسمی کشور اندونزی بسیار سخت است و افرادی که قصد کار در این کشور را دارند، باید به خوبی به این زبان تسلط پیدا کنند. کیفیت زندگی در این کشور نیز چندان مناسب نیست و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت یک متخصص جراحی زنان و زایمان در این کشور تمایلی به دریافت اقامت از این کشور داشته باشد. بسیاری از دانشجویان پس از پایان دوره تحصیلی خود این کشور را ترک می کنند و به کشورهای مطرح دیگری مهاجرت می کنند.

در راستای رسیدن به این خواسته از دانشجویان درخواست می شود تا اعتبار دانشگاه انتخابی خود را در کشور مورد نظرشان برای کار جستجو کنند تا با دلیل عدم اعتبار مدرک خود، از مهاجرت کاری به کشور محبوب خود محروم نشوند. در صورتی که بهترین مسیرهای مهاجرت را برای آینده خود جستجو می کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *