ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

در صورتی که فردی به دنبال تحصیل در اروپا با بالاترین کیفیت ممکن است، تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان این فرصت را به او خواهد داد. بر کسی پوشیده نیست که انگلستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف است و در صورتی که دانشگاه های آمریکایی را از رنکینگ های جهانی خارج کنیم، دانشگاه های این کشور بهترین رتبه ها را به دست خواهند آورد. شرایط زندگی در این کشور بسیار رضایت بخش است و به همین دلیل است که می توان جمعیت بسیار زیادی از مهاجران را در این کشور دید در حالی که جمعیت انگلیسی های مهاجرت چندان زیاد نیست.

در طول 4 ساله ریاست ترامپ بر کشور آمریکا، این کشور رتبه اول بهترین مقصد برای تحصیل دانشجویان را از دست داده است و انگلستان بالاتر از سایر کشورهای جهان به عنوان بهترین شناخته می شود. این یکی از بهترین امتیازاتی است که می توان پیش از مهاجرت به انگلستان به آن توجه داشت. یکی از معدود معایبی که تحصیل در انگلستان به همراه دارد آن است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور به بودجه نسبتا زیادی نیاز خواهند داشت و این جدی ترین چالشی است که همه با آن روبرو خواهند شد. در راستای شفاف سازی این پروسه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به تحلیل روند تحصیل رشتهجراحی زنان و زایمان در انگلستان می پردازند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • آیا می توان در انگلستان از بورسیه های تحصیلی استفاده کرد؟
  • شرایط کار متخصصین زنان در این کشور چگونه است؟

دانشگاه های برتر رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان، دانشجویان خارجی موظف هستند تا مدرک تحصیلی قبلی خود در دوره پزشکی را معادلسازی کنند و تنها افرادی از این پروسه معاف خواهند بود که تحصیل پزشکی در انگلستان را تجربه کرده باشند. دانشجویان برای ورود به رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور باید حداقل مدرک زبان معادل 6.5 آیلتس را در اختیار داشته باشند و سابقه کاری در حوزه پزشکی را نیز ارائه کنند.

در انگلستان دوره های متنوعی در رشته جراحی زنان و زایمان ارائه می شود و بیش از 50 دانشگاه در حال ارائه این رشته هستند. برخی از مهم ترین دانشگاه های این کشور در رشته فوق الذکر عبارتند از:

دانشگاه های برتر رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

12 دانشگاه انگلیسی به طور کلی در بین 100 دانشگاه برتر ارائه کننده این رشته وجود دارد و به خوبی می توان گفت که انگلستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته است. بسته به دانشگاه و دوره تخصصی فرد، تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور می تواند بین 7 الی 9 ترم تحصیلی زمان لازم داشته باشد و با توجه به این که دانشجویان معمولا در یک بازه زمانی 1 ساله پروسه معادلسازی خود را سپری می کنند، می توان گفت که تحصیل در این مقطع در حدود 5 سال زمان لازم خواهد داشت که فرد در این بازه زمانی دوره انترنی خود را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

بر کسی پوشیده نیست که انگلستان یکی از گران ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و به همین دلیل بسیاری از افراد با وجود در اختیار داشتن رزومه های قوی از تحصیل در این کشور باز می مانند. به طور متوسط می توان گفت که یک دانشجوی خارجی در این کشور برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان، باید حداقل 18000£ (پوند) در سال را در نظر داشته باشد. البته باید به این نکته اشاره داشت که بسیاری از دانشگاه های انگلستان به این دلیل که شرایط مالی مناسبی در اختیار دارند، به دانشجویان بورسیه اهدا می کنند یا این که وام های دانشجویی در اختیار آن ها قرار می دهند.

هزینه زندگی در انگلستان برای دانشجویان نیز زیاد به نظر می رسد و دانشجویان باید به طور متوسط ماهانه هزینه ای در حدود 1000£ تا 1200£ (پوند) را به عنوان هزینه های زندگی خود پرداخت کنند. فرصت کار در حین تحصیل اما به دانشجویان کمک می کند تا این مبالغ را در انگلستان تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

شرایط کار متخصصان زنان در انگلستان

باید به این نکته توجه داشت که صرف درس خواندن در کشور دیگر، منجر به اقامت نخواهد شد و تنها پروسه کار، سرمایه گذاری یا مواردی از این دست است که می تواند به فرد اقامت اهدا کند. کار در انگلستان پس از تحصیل به تازگی میسر شده است و دانشجویان تا 2 سال پس از تحصیل خود در این کشور زمان خواهند داشت تا شغل مورد نظر خود را به دست آورند و از این طریق به اقامت این کشور که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است دست پیدا کنند.

به طور متوسط می توان گفت که یک جراح زنان و زایمان در این کشور، 16800£ (پوند) در ماه درآمد کسب می کند و این مبلغی است عالی برای رسیدن به بالاترین سطح کیفیت در جهان. در صورتی که شما نیز به این روش مهاجرتی علاقه دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *