ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند دانشجویان باید در مرحله اول یک رزومه سطح متوسط در اختیار داشته باشند تا پله اول را طی کنند. افرادی که ایرلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا سرمایه کافی برای تحصیل در انگلستان را در اختیار ندارند و در مرحله دوم رزومه تحصیلی قدرتمندی را در اختیار ندارند تا بتوانند در دانشگاه های تراز اول انگلستان به ادامه تحصیل بپردازند. شرایط نسبتا مشابهی که زندگی در ایرلند و انگلستان دارد، سبب شده تا این کشور به یکی از کشورهای مهم برای مهاجرت شهروندان خارجی در سال های اخیر به ویژه از روش تحصیلی باشد.

ایرلند یکی از کشورهای به دور از حاشیه های زندگی در غرب اروپا است و می توان زندگی در آرامش بیشتر را در این کشور تجربه کرد. در چنین شرایطی شاید بتوان گفت که تحصیل در ایرلند یکی از بهترین روش های مهاجرتی به این کشور است که می تواند بسیاری از افراد را به اقامت این کشور برساند. در حال حاضر نمی توان نامی از دانشگاه های ایرلند در رتبه بندی بهترین های جهان در رشته جراحی زنان و زایمان مشاهده کرد اما دانشگاه های این کشور از کیفیتی بسیار مناسب برای تحصیل در این رشته برخوردار هستند و به همین منظور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند پرداخته اند.

  • بهترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان کدامند؟
  • آیا ایرلند کشوری معتبر برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان است؟
  • هزینه تحصیل در این رشته در ایرلند چقدر است؟
  • محدودیت های کار پزشکان در کشور ایرلند چگونه برطرف می شود؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

علاقمندان به تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در رشته های تخصص پزشکی نه تنها در این کشور، بلکه در سراسر جهان دارای ضوابط خاص خود است و هر کشور قوانین سخت گیرانه خاص خود را برای پذیرش دانشجویان اعمال می کند. در ایرلند نیز دانشجویان برای رسیدن به رشته جراحی زنان و زایمان باید مراحل مربوط به آن را طی کنند.

فرآیند تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

دانشگاه کالج دوبلین بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان است که رتبه 203 جهان را به خود اختصاص داده است. کالج ترینتینی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های ایرلند نیز در رشته جراحی زنان و زایمان توانسته رتبه نسبتا مناسبی را در سطح بین المللی به دست آورد و در جایگاه 328 جهان قرار گرفته است. دانشگاه کالج کورک نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم این رشته در ایرلند، رتبه 363 را در جهان به خود اختصاص داده است. رویال کالج جراحان نیز با قرار گرفتن در رتبه 385 از دیگر دانشگاه های شناخته شده ایرلند در رشته جراحی زنان و زایمان به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

ایرلند را نمی توان در دسته کشورهای مقرون به صرفه یا ارزان اروپا برای تحصیل قرار داد چراکه دانشگاه های این کشور شهریه های سنگینی را برای تحصیل دانشجویان خارجی در نظر گرفته اند. در رشته جراحی زنان و زایمان به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی در این کشور، شهریه ای در حدود 18900€ تا 34500€ (یورو) در سال در نظر گرفته شده است و به همین دلیل است که دانشجویان پیش از اقدام برای دریافت پذیرش باید لیست شهریه هر دانشگاه را به دقت مطالعه کنند.

در راستای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور راه های زیادی وجود دارد و دانشجویان می توانند از طریق این مسیرهای هزینه های تحصیل بعلاوه هزینه زندگی در این کشور که سالیانه در حدود 9600€ تا 12000€ (یورو) در سال است را تامین کنند. برخی از مهم ترین این مسیرها عبارتند از:

  • بورسیه تحصیلی برای دانشجویان ممتاز
  • وام های دانشجویی برای دانشجویان با بضاعت مالی کم
  • امکان کار نیمه وقت برای تمامی دانشجویان خارجی

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

شرایط کار پزشکان متخصص زنان در ایرلند

اقامت اروپا با تحصیل در کشور ایرلند ممکن می شود اما باید به این نکته اشاره داشت که صرف تحصیل نمی تواند کلید رسیدن به اقامت در یکی از کشورهای اروپایی باشد. افرادی که در ایرلند تحصیل کرده باشند، این شانس را خواهند داشت که پس از تحصیل، برای کار در ایرلند اقدام کنند. باید به این نکته اشاره کرد که ایرلند محل مناسبی برای کار متخصصان جراحی زنان و زایمان به حساب می آید و آن ها می توانند ماهیانه در حدود 9900€ (یورو) درآمد کسب کرده و از این طریق شرایط مناسبی از نظر اقتصادی برای خود و اعضای خانواده در ایرلند ایجاد کنند.

باید در نظر داشت که در حال حاضر بنا به دلایل مختلف، دریافت ویزای تحصیلی ایرلند برای ایرانیان بسیار مشکل تر از قبل شده است. در صورتی که به دنبال مسیرهای هموار برای مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *