ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند بر خلاف بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی از نظر علمی در سطح مناسبی قرار دارد. البته این بدان معنا نیست که تحصیل در تمامی دانشگاه های تایلند می تواند به عنوان یک امتیاز بزرگ تلقی شود بلکه می توان گفت که برخی از دانشگاه های این کشور از نظر علمی در شرایط مناسبی قرار دارند و علاقمندان به این رشته می توانند شرایط تحصیل در کشور تایلند را نیز مد نظر خود قرار دهند. در مسیر مهاجرت تحصیلی به کشور تایلند آن هم در رشته ای مانند تخصص پزشکی، چالش های زیادی وجود دارد که هر یک از آن ها در جای خود می تواند بسیاری را دچار مشکل کند.

هزینه های تحصیل در کشور تایلند، برای مثال، نسبتا زیاد است و دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه های مشابه در بهترین کشورهای جهان مشغول به تحصیل شده و مدرکی را دریافت کنند که از نظر اعتبار بسیار بالاتر است و در مرحله دوم در کشوری اقامت داشته باشند که جایگاه مناسبی در دنیای علم دارد. فرایند تبدیل شدن به پزشک متخصص در تایلند شباهت های زیادی به کشورهای پیشرفته جهان دارد و به همین دلیل می توان گفت که کسب اطلاعات در این رابطه چندان دشوار نیست. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند خواهند پرداخت تا اطلاعات اولیه در این خصوص در اختیار علاقمندان به این موضوع قرار گیرد.

  • بهترین دانشگاه های تایلند برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چقدر است؟
  • آیا دانشگاه های تایلند در رشته جراحی زنان و زایمان اعتبار کافی دارند؟
  • شرایط رسیدن به کار در این کشور به عنوان پزشک متخصص فراهم است؟

دانشگاه های برتر رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

برای اینکه فردی بتواند در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور به ادامه تحصیل بپردازد، باید مدارک خود را به طور کامل در اختیار دانشگاه مورد نظر خود قرار دهد و این خود می تواند بسیار متفاوت از سایر رشته های تحصیلی باشد. متقاضی باید در مرحله اول نشان دهد که مدرک پزشکی خود را از دانشگاه دریافت کرده است و سپس با استفاده از معادلسازی مدرک پزشکی در این کشور، اثبات کند که مطابق با استانداردهای موجود در تایلند، مدرکی معتبر در اختیار دارد.

دانشگاه های تایلند در طول سال های اخیر در رشته جراحی زنان و زایمان جایگاه مناسبی را به دست آورده اند و به همین دلیل می توان این کشور را به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای تحصیل در این رشته در نظر گرفت. لیست زیر، جایگاه دانشگاه های این کشور را به خوبی نشان می دهد.

دانشگاه های برتر رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

برای این که فردی بتواند شرایط مناسبی برای آینده خود در این کشور ایجاد کند و بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کند، می تواند تحصیل پزشکی در تایلند را انتخاب کند تا نیازی به پروسه های خاص معادلسازی در این کشور نداشته باشد.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

هزینه تحصیل در کشور تایلند برای دانشجویان خارجی چندان کم نیست و با علم این که نمی توان در این کشور به بورسیه تحصیلی نیز دسترسی پیدا کرد، می توان اذعان داشت که تحصیل در تایلند برای بسیاری از افرادی که از توانایی مالی عالی برخوردار نیستند، مناسب نیست. هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان از حدود 13500$ (دلار) در سال شروع می شود و دانشجویان باید انتظار هزینه بیش از 25000$ (دلار) در برخی از دانشگاه های این کشور را نیز داشته باشند.

هزینه زندگی در تایلند برای دانشجویان نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و دانشجویان باید پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود این عوامل را نیز مورد ارزیابی قرار دهند تا در مسیر رسیدن به خواسته های خود دچار مشکل نشوند. به طور کلی می توان هزینه ای در حدود 450$ تا 650$ (دلار) در ماه را به عنوان هزینه زندگی در نظر داشته باشند. مقدار این هزینه ها زمانی می تواند بیشتر جلوه کند که بدانید دانشجویان در این کشور امکان کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

شرایط کار متخصصین زنان در تایلند

شرایط تحصیل در تایلند فرد را آماده ورود به بازار کار در این کشور می کند و به همین دلیل است که فرد به راحتی می تواند جذب بازار کار این رشته شود و در حدود 280000THB (بات) در ماه نیز درآمد کسب کند. با وجود امکان دسترسی به این درآمد می توان گفت که شرایط زندگی در این کشور چندان مناسب نیست و بسیاری از افراد علاقه ای به ماندن طولانی مدت در این کشور ندارند. فرایند اقامت تایلند از این طریق به طور کامل فراهم است و با کار در این کشور می توان اقامت آن را نیز به دست آورد اما کشورهای مهم تری در جهان وجود دارد که می تواند شما را به آرزوهای بزرگ مهاجرتی برساند. برای دسترسی به آن کافی است تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *