ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

خبر خوب برای دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد این که می توانند هم در حین تحصیل و هم پس از تحصیل در این کشور ثروتمند اروپایی کار کنند. سوئد یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل، زندگی و کار است. این کشور همواره در میان بهترین کشورها برای برابری در جهان قرار دارد و کیفیت زندگی در آن مطلوب و استاندارد است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئد کدامند؟
  • آیا دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد می توانند در حین تحصیل در این کشور کار کنند؟
  • آیا دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد می توانند پس از تحصیل در این کشور کار کنند؟
  • زندگی دانشجویی دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد چگونه است؟
  • وضعیت حقوق جراحان زنان و زایمان در سوئد چگونه است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای جراحی زنان و زایمان (OB-GYN) در سوئد را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در سوئدرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
موسسه کارولینسکااستکهلم1310
دانشگاه لوندلوند21241
دانشگاه اوپسالااوپسالا339101
دانشگاه گوتنبرگگوتنبرگ458151
دانشگاه اومئواومئو560154
دانشگاه لینشوپینگلینشوپینگ676179
دانشگاه مالمومالمو7120294
دانشگاه علوم کشاورزی سوئداوپسالا8154394
دانشگاه اوربرواوربرو9180482
دانشگاه مید سوئدساندسوال10240699
دانشگاه استکهلماستکهلم11253745

کار برای دانشجویان جراحی زنان و زایمان در سوئد

سوئد که به عنوان نوآورترین کشور اروپا در سال 2020 نامگذاری شده است، به دلیل رویکردهای نوآورانه خود در زمینه منابع انسانی و همچنین به دلیل کیفیت تحقیقات دانشگاهی مورد ستایش قرار گرفته است. استارت ‌آپ ‌ها در صنعت رو به رشد دیجیتال سوئد فراوان هستند، Spotify شاید معروف‌ ترین نمونه اخیر این کشور باشد.

بنابراین سوئد مکانی عالی برای شروع حرفه است! وقتی دانشجو به سوئد می رود، هدف وی می‌تواند یافتن کاری پاره وقت در حین تحصیل، کسب تجربه کاری ارزشمند از طریق کارآموزی و/ یا به دنبال شغل گشتن پس از فارغ التحصیلی در این کشور باشد.

سوئد به دانشجویان بین المللی حق کار در حین تحصیل را می دهد. اگرچه هیچ محدودیت رسمی برای میزان ساعاتی که دانشجویان می‌توانند در طول تحصیل خود کار کنند وجود ندارد، اما مهم است که به خاطر داشته باشند که انتظار می‌رود حدوداً چهل ساعت در هفته را صرف شرکت در کلاس ها، خواندن، مطالعه و کار بر روی تکالیف کنند.

اگر دانشجویی اهل یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا باشد، می تواند پس از تحصیل در سوئد بماند تا به دنبال کار بگردد. اگر دانشجویی اهل کشوری خارج از اتحادیه اروپا/ منطقه اقتصادی اروپا باشد، می‌تواند برای جستجوی کار به اداره مهاجرت درخواست ارائه دهد تا پس از فارغ التحصیلی به مدت 12 ماه برای جستجوی کار در سوئد بماند.

به این ترتیب، دانشجویان و محققین بین المللی در سوئد می توانند پس از فارغ التحصیلی به مدت یک سال به صورت قانونی در این کشور بمانند تا به دنبال شغل بگردند. دولت سوئد قوانین جدیدی برای اقامت دانشجویان بین المللی تصویب کرده است. اکنون، اگر دانشجویان بخواهند شغلی پیدا کنند یا کسب ‌و کار خود را در این کشور راه ‌اندازی کنند، می‌توانند تا یک سال در این آن جا بمانند.

کار برای دانشجویان جراحی زنان و زایمان در سوئد

چگونگی زندگی دانشجویی در سوئد

ترک کشور خود برای تحصیل در خارج از کشور چیزی فراتر از کلاس درس است! دانشجویان در سوئد با دانشجویان سوئدی و سایر دانشجویان بین المللی از سراسر جهان ملاقات خواهند کرد و محل تحصیل جدید خود را در خارج از کشور کشف خواهند کرد. در این جا چند نکته مهم در مورد آن چه که زندگی دانشجویی در سوئد را منحصر به فرد می کند ارائه می دهیم.

اتحادیه های دانشجویی در تمام دانشگاه های سوئد وجود دارند. دانشجویان مجبور نیستند بپیوندند، اما اگر بپیوندند، به چیزی که معمولا کانون زندگی اجتماعی در دانشگاه های سوئد است دسترسی خواهند داشت. آن ها به دانشجویان کمک می کنند از طریق رویدادهای زندگی شبانه، باشگاه های ورزشی و فعالیت های هنری و تئاتر با افراد جدید آشنا شوند.

بسیاری از دانشگاه‌ها کافه ها و کلوب ‌ها را در محوطه دانشگاه و نزدیک آن دارند. در شهرهای بزرگ تر، دانشجویان می توانند از میان مجموعه ای از کافه ها و کلوپ ها انتخاب کنند. بیرون رفتن در آخر هفته در سوئد رایج است. برخی از کلوپ های شبانه در سوئد هزینه ورودی دریافت می کنند که معمولاً بین 50SEK-150SEK (کرون سوئد) یا تقریبا 5€-15€ (یورو) متغیر است.

تناسب اندام و لذت بردن از فضای باز هر دو از تفریحات محبوب در سوئد هستند. دانشگاه ها احتمالا دارای یک مرکز ورزشی و تناسب اندام خواهند بود و ممکن است تیم های درون دانشگاهی برای ورزش هایی مانند فوتبال، هندبال یا هاکی داشته باشد. با نزدیک به 100000 دریاچه و خط ساحلی زیاد، دانشجویان در سوئد هرگز از آب دور نخواهند بود و همچنین می توانند از قایق سواری و سایر ورزش های آبی لذت ببرند.

حقوق متخصصان رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

متوسط حقوق ناخالص جراحان زنان و زایمان در سوئد 1544014SEK (کرون سوئد) در سال است. علاوه بر این، آن ها به طور متوسط 98662SEK (کرون سوئد) پاداش دریافت می کنند. در سوئد، یک جراح زنان و زایمان با یک تا سه سال تجربه به طور متوسط 1026682SEK (کرون سوئد) حقوق می گیرد در حالی که یک جراح زنان و زایمان با 8 سال تحربه به طور متوسط 2048654SEK (کرون سوئد) حقوق دریافت می کند.

میانگین حقوق متخصصان رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

بر اساس داده های به دست آمده، پتانسیل حقوق برآورد شده جراحان زنان و زایمان در سوئد در طی پنج سال آینده 15% افزایش خواهد یافت.

پتانسیل حقوق برآورد شده جراحان زنان و زایمان در سوئد در طی پنج سال آینده

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز کار پس از تحصیل در سوئد از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *