ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

سال هاست که مالزی به عنوان یکی از کشورهای مهم برای تحصیل ایرانی ها شناخته می شود و تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی نیز یک اولویت است. دانشگاه های این کشور از نظر سطح کیفی در درجه دانشگاه های برتر جهان در اکثر رشته های پزشکی قرار نمی گیرند و به همین دلیل است که به متقاضیانی که رزومه تحصیلی قدرتمند در اختیار دارند، توصیه می شود تا سایر کشورهای جهان را برای ادامه تحصیل خود در این کشور انتخاب کنند و این مسئله ای قابل تامل برای آن ها است. زبان تحصیل انگلیسی یکی از مهم ترین دلایلی است که مالزی را به عنوان مقصد مهم مهاجرت تحصیلی معرفی کرده است.

رشته جراحی زنان و زایمان در میان رشته های تخصص پزشکی طرفداران خاص خود را دارد و شاید یکی از جذاب ترین اتفاقاتی که یک متخصص زنان و زایمان با آن روزانه روبرو می شود، حیات بخشیدن به یک انسان جدید است. تجربه کار در این حوزه می تواند کمی پر فشار باشد اما شرایط کار متفاوت باعث جذابیت های هرچه بیشتر این رشته بخصوص در بین پزشکان زن شده است. مالزی به عنوان یکی از کشورهای آسیای شرقی شرایط نسبتا مناسبی برای تحصیل در این رشته ایجاد کرده است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی می پردازند.

  • بهترین دانشگاه های مالزی برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان کدامند؟
  • آیا دانشگاه های مالزی از اعتبار کافی در جهان برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در مالزی برای پزشکان متخصص چیست؟
  • درآمد یک متخصص زنان در مالزی چقدر است؟

دانشگاه های برتر رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

افرادی که مالزی را به عنوان مقصد تحصیلی خود در یکی از رشته های پزشکی انتخاب می کنند، معمولا شرایط مناسبی برای تحصیل در این رشته خواهند داشت ولی باید به این نکته نیز اشاره کرد که دانشگاه های برتر جهان در رشته جراحی زنان و زایمان بسیار بیشتر هستند و می توان آن ها را به عنوان دانشگاه های بهتری نسبت به دانشگاه های این کشور انتخاب کرد.

دانشگاه مالایا به عنوان بهترین دانشگاه این کشور، در رشته جراحی زنان و زایمان نیز یکی از بهترین های جهان است و توانسته رتبه 39 آسیا و همچنین 304 جهانی را به خود اختصاص دهد. دومین دانشگاه برتر مالزی برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان، دانشگاه ملی مالزی است که رتبه 497 جهان را در اختیار دارد و از نظر علمی فاصله زیادی میان این دو دانشگاه وجود دارد. دانشگاه علوم مالزی نیز در رتبه 631 جهان قرار گرفته است و از دانشگاه های مطرح مالزی برای تحصیل در این رشته به حساب می آید.

برخی از مهم ترین نکاتی که باید در رابطه با تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی به آن توجه داشت عبارتند از:

دلایل تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

مالزی را می توان به عنوان یکی از کشورهای ارزان قیمت برای زندگی و البته گران قیمت برای تحصیل معرفی کرد. دانشجویان خارجی برای این که در رشته ای مانند جراحی زنان و زایمان که یکی از رشته های زیرشاخه گروه پزشکی است به ادامه تحصیل بپردازند، باید شهریه های نسبتا سنگینی را پرداخت کنند. متوسط هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی در این کشور 16500$ تا 21000$ (دلار) در سال است و دانشجویان شانس زیادی برای دریافت بورسیه در این کشور نخواهند داشت.

در طرف مقابل اما به دانشجویان اجازه داده می شود که به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شوند تا هزینه های زندگی دانشجویی به آن ها فشار بیشتری را وارد نکند. درآمدی در حدود 450$ (دلار) در ماه به عنوان یک دانشجو، برای گذراندن زندگی در اکثر شهرهای این کشور کفایت می کند و دانشجویان به راحتی می توانند از این طریق هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

شرایط کار متخصص زنان در مالزی

مالزی یکی از کشورهای پرجمعیت آسیا است و به همین دلیل نیاز به پزشک متخصص در این کشور بسیار زیاد است. بسیاری از پزشکان با دریافت مدرک تحصیلی خود، مالزی را به ویژه به مقصد آمریکا ترک می کنند اما باید در نظر داشت که تحصیل پزشکی در مالزی، مقدمه ای برای دریافت اقامت قانونی این کشور از طریق کار است.

یک متخصص زنان در مالزی 18100MYR (رینگیت) درماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل است که سبک زندگی متفاوتی را در این کشور تجربه خواهد کرد. در حال حاضر اگرچه مالزی یکی از کشورهای در حال توسعه در آسیای شرقی است اما کیفیت زندگی در این کشور فاصله زیادی با کشورهای شناخته شده دیگر دارد و به همین دلیل است که توصیه می شود تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و از راهنمایی های ایشان در این زمینه استفاده کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *