ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک

رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک

مکزیک اگرچه در آمریکای شمالی واقع شده است اما یکی از کشورهای آمریکای لاتین است که شرایط زندگی در آن بسیار متفاوت از فیلم های وسترن هالیوود است. تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک یکی از راه های رسیدن به اقامت این کشور به عنوان مقدمه ورود به کشورهای آمریکای شمالی است. دانشگاه های مکزیک در رتبه بندی های جهانی شرایط بسیار متفاوتی را در اختیار دارند و به همین دلیل است که دانشجویان پیش از دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور باید توجه ویژه ای به جایگاه دانشگاه مورد نظر خود برای تحصیل در چنین رشته حیاتی داشته باشند. برخی از دانشگاه های این کوشر در رشته جراحی زنان و زایمان توانسته اند رتبه های عالی جهانی را به دست آورند.

مکزیک یکی از کشورهای جهان با کیفیت نسبتا مناسب زندگی است که دید عموم نسبت به آن منفی است. با این حال باید در نظر داشت که توافقات انجام شده میان 3 کشور اصلی آمریکای شمالی سبب شده است تا مهاجرت به مکزیک به عنوان مقدمه ای برای مهاجرت به آمریکا و کانادا شناخته شود و به همین دلیل است که رفته رفته بر تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور نیز افزوده می شود. بنا بر همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند ورود به رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک چیست؟
  • آیا می توان مکزیک را به عنوان یکی از کشورهای مهم برای تحصیل در این رشته معرفی کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چقدر است؟
  • آیا مکزیک مقصد مناسبی برای کار در حوزه تخصص زنان است؟

معرفی دانشگاه های رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک

افرادی که مکزیک را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که تفاوت های نسبتا معناداری میان جایگاه علمی دانشگاه های این کشور در رشته جراحی زنان و زایمان وجود دارد و به همین دلیل باید دقت داشت که کدام دانشگاه برای تحصیل در این کشور انتخاب می شود. محدودیت های زیادی برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور وجود ندارد و این خود می تواند روند تحصیل در این کشور را سهولت بخشد.

دانشگاه ملی اتونوموس مکزیک به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک است که رتبه 395 جهان را به خود اختصاص داده است. در جایگاه دوم بهترین دانشگاه های این کشور در این رشته نیز دانشگاه ملی پلی تکنیک قرار گرفته است که رتبه 613 جهان را به خود اختصاص داده است. سومین دانشگاه نیز دانشگاه اتونومس نوئوو لئون است که در رتبه 642 جهان قرار گرفته است.

برای تحصیل در مکزیک در رشته جراحی زنان و زایمان باید به دنبال دلایلی کلید گشت که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

دلایل تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک

برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان دانشجویان باید هزنیه های بیشتری نسبت به متوسط هزینه های تحصیل در این کشور را پرداخت کنند. توصیه اول به متقاضیان آن است که دانشگاهی دولتی در این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند تا از این طریق هزینه های تحصیل بسیار کمتری را پرداخت کنند. متوسط هزینه های تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در دانشگاه های مکزیک بین 6800$ تا 9000$ (دلار) در سال است و دانشجویان در دانشگاه های خصوصی این کشور باید حداقل 16000$ (دلار) در سال را حداقل به دانشگاه پرداخت کنند. شانس دریافت بورسیه در دانشگاه های این کشور بسیار محدود است.

هزینه زندگی در مکزیک نیز برای پایتخت نشینان در حدود 700$ (دلار) در ماه است و در سایر شهرهای این کشور می توان با در اختیار داشتن 550$ (دلار) نیز زندگی مناسبی را تجربه کرد. دانشجویان خارجی در مکزیک اجازه کار نخواهند داشت و این خود یکی از عوامل مهم بازدارنده برای انتخاب مکزیک به عنوان مقصد تحصیل است.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک

شرایط کار متخصصین زنان در مکزیک

متخصص زنان و زایمان در کشور مکزیک یکی از حوزه های مهم پزشکی است که به شدت به نیروی کار نیاز دارد و در صورتی که فردی مدرک تحصیلی خود را از این کشور دریافت کند، قادر خواهد بود تا در همین کشور به کار مشغول شود و از امتیازات آن نیز بهره ببرد. یک متخصص زنان در این کشور 89100MXN (پزو مکزیک) در ماه درآمد کسب می کند و اگرچه در مقایسه با درآمد همکاران او در کشورهای آمریکای شمالی، درآمدی ضعیف به حساب می آید، اما در مکزیک به عنوان یک درآمد بسیار بالا در نظر گرفته می شود.

در یک جمع بندی کلی می توان گفت که مکزیک شرایط چندان مناسبی برای تحصیل ندارد و در صورتی که فردی توانایی انتخاب کانادا یا آمریکا به عنوان مقصد تحصیل خود را دارد، بهتر است از همان ابتدا در این مسیر گام بردارد. در همین راستا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و از تجربیات ایشان در زمینه مهاجرت به کشورهای برتر جهان استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *