ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

شرایط تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند در 4 دانشگاه این کشور فراهم شده است و افراد بسته به شرایط خود می توانند یکی را انتخاب کنند. نیوزلند یکی از کشورهای کوچک و البته شناخته شده در جهان است که شباهت های مهاجرت به آن با استرالیا سبب شده است تا بیش از پیش مشهور و شناخته شده باشد. دانشگاه های نیوزلند در برخی از رشته های تحصیلی شرایط بسیار مناسبی دارند و همین مسئله می تواند به عنوان یک امتیاز بزرگ برای انتخاب این کشور قلمداد شود. افرادی که نیوزلند را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب می کنند، ممکن است در طول روند مهاجرت خود با چالش های جدی روبرو شوند و یکی از آن ها دریافت ویزای تحصیلی این کشور به ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا است.

رشته جراحی زنان و زایمان به طور کلی یکی از رشته های نسبتا سخت برای تحصیل به حساب می آید و به همین دلیل است که می توان از افرادی که رزومه تحصیلی خوبی در اختیار ندارند درخواست کرد تا کشور دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند و از این طریق روند مناسب تری برای آینده خود بسازند. دانشگاه های نیوزلند در رشته جراحی زنان و زایمان شرایط نسبتا مناسبی را اختیار دارند و به همین دلیل می توان روند بررسی شرایط تحصیل این رشته در نیوزلند توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله را منطقی دانست.

  • بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان کدامند؟
  • آیا نیوزلند از نظر علمی در رشته جراحی زنان و زایمان شرایط مناسبی دارد؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند چقدر است؟
  • فرایند کار در حوزه تخصصی زنان و زایمان در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان در نیوزلند از طریق این رشته درآمد بالا داشت؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

افرادی که نیوزلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که در نهایت مدرکی را دریافت کنند که از نظر علمی جایگاه بسیار مناسبی در اختیار دارد. دانشگاه های نیوزلند با وجود محدودیت در تعداد، از نظر کیفیت در شرایط مناسبی قرار دارند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد فرایند سخت دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند را می پذیرند. در دوران کرونا روند صدور ویزای تحصیلی این کشور به شدت کند شده است و با وجود امکان واکسیناسیون، بسیاری از پرونده های مهاجرتی به این کشور تعلیق شده است.

برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند 4 دانشگاه در دسترس قرار دارد که عبارتند از:

دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، دانشجویان باید یک بازه زمانی حداقل 3.5 ساله را در نظر داشته باشند و به این نکته توجه داشته باشند که برای تحصیل در این رشته، باید مدرک تحصیلی آن ها در مقطع پزشکی معادلسازی شود. افرادی که تحصیل پزشکی در نیوزلند را تجربه کرده باشند، از گذشتن از این مرحله معاف خواهند بود و می توانند مستقیما وارد مقطع تخصص شوند.

کار ضمن تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

یکی از بزرگترین مزیت های تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند، امکان کار حین تحصیل در این رشته تحصیلی می باشد. به عبارت دیگر، تمامی دانشجویان بین المللی که به دنبال شغل پاره وقت جهت کسب درآمد در نیوزلند هستند، می توانند از مشاغل دانشجویی متعدد در این کشور بهره مند شوند. البته لازم به ذکر است که قوانینی در خصوص مشاغل دانشجویی در نیوزلند وجود دارد که از جمله آنها می توان به محدودیت ساعت کار دانشجویی اشاره کرد. زیرا دانشجویان بین المللی فقط مجاز به 18 ساعت کار در طول تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور هستند.

برخی از محبوب ترین مشاغل دانشجویی در نیوزلند عبارت اند از:

محبوب ترین مشاغل دانشجویی در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

با ورود به دانشگاه های نیوزلند، فرد باید بپذیرد که نیاز به هزینه های نسبتا زیادی برای تحصیل خواهد داشت و این که بتوان با آسودگی خاطر مدرک تحصیلی خود را دریافت کرد، نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و بلند مدت دارد. دانشگاه های نیوزلند برای پذیرش دانشجویان خارجی در اکثر رشته های تحصیلی آمادگی دارند و هزینه های سنگین تری را برای تحصیل آن ها در نظر گرفته اند. برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، شهریه ای در حدود 18900$ تا 23500$ (دلار نیوزلند) در سال قابل انتظار است. البته نمی توان گفت که دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور برای دانشجویان قطعی است اما می توان آن را قابل دسترس دانست.

هزینه زندگی دانشجویی در این کشور نیز به شدت به محل تحصیل فرد و زندگی او بستگی دارد و برای مثال می توان گفت که دانشجویان برای زندگی در اوکلند سالیانه به حدود 25000$ (دلار نیوزلند) نیاز خواهند داشت که بخش عمده ای از آن از طریق کار نیمه وقت دانشجویی قابل تامین است.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

متوسط درآمد متخصصین زنان در نیوزلند

افرادی که در نیوزلند تحصیل می کنند، این فرصت را خواهند داشت که پس از تحصیل از یکی از روش های کار در نیوزلند استفاده کرده و اقامت این کشور را به دست آورند. درامد کار در نیوزلند به عنوان متخصص زنان بسیار مناسب است اما می توان مشاهده کرد که بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف در نیوزلند، این کشور را به مقصد استرالیا ترک می کنند تا بتوانند شرایط مناسب تری برای زندگی خود ایجاد کنند. متوسط درآمد یک متخصص زنان در این کشور در حدود 269000$ (دلار نیوزلند) در سال است که می تواند کیفیت زندگی اقتصادی عالی را در این کشور ضمانت کند. اگر که به دنبال مهاجرت به نیوزلند هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را در مسیر رسیدن به خواسته هایتان همراهی کنند.

سوالات متداول رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از پرتکرار ترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

  • آیا بورسیه دانشجویی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند در دسترس است؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته زنان و زایمان در نیوزلند را ندارند، می توانند از انواع بورسیه دانشجویی در این کشور استفاده کنند.
  • آیا برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند به بورسیه تحصیلی نیاز دارم؟ دانشجویان بین المللی از نقاط مختلف جهان، که به دنبال تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند هستند، باید قبل از اعزام به این کشور برای ویزای تحصیلی نیوزلند درخواست دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *