ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در چین

رشته جراحی زنان و زایمان در چین

بر خلاف بسیاری از رشته های تخصص پزشکی، تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین از اعتبار بین المللی کمتری برخوردار شده است. البته این بدان معنی نیست که دانشگاه های چین از نظر کیفیت آموزش در سطح مناسبی قرار ندارند بلکه بدان منظور است که رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور از نظر علمی با سایر رشته های تخصص پزشکی تفاوت دارد. در همین رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، در میان 100 دانشگاه برتر جهان نیز نام دانشگاه های چینی دیده می شود و این خود نشان از اعتبار بالای دانشگاه های این کشور دارد. باید به این نکته توجه داشت که گزینه های متعددی برای تحصیل در چین در این رشته در دسترس است و علاقمندان می توانند با آسودگی خاطر این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

چین یکی از کشورهای قدرتمند در زمینه آموزش دانشجویان است ولی هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر از نظر علمی و اقتصادی در چین به ادامه تحصیل بپردازند. قوانین جدید تصویب شده در این کشور نیز سبب شده است تا چین به مقصدی جذاب تر برای مهاجرت به نسبت گذشته تبدیل شود. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین خواهند پرداخت.

  • آیا چین مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان است؟
  • بهترین دانشگاه های چین برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • هزینه تحصیل در چین برای دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان چقدر است؟
  • محدودیت های کار شهروندان خارجی در این کشور به عنوان پزشک متخصص در چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین

در حال حاضر 54 دانشگاه چینی در رتبه بندی های بین المللی برای تحصیل در چین وجود دارد که هر یک از آن ها از اعتبار بسیار ویژه ای برخوردار هستند. برای تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها، نیاز به ارائه رزومه ای قدرتمند نیست و دانشجویان می توانند با رزومه های سطح متوسط نیز در دانشگاه های این کشور پذیرش دریافت کنند. با این وجود برخی از مهم ترین دانشگاه های این کشور در رشته جراحی زنان و زایمان عبارتند از:

مهمترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین

برای تحصیل پزشکی در چین، دانشجویان باید در آزمون های ورودی شرکت کنند و تنها در صورتی می توانند وارد دانشگاه شود که نمره قبولی در این رابطه را به دست آورد. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در چین ورودی های دشواری را به همراه دارد و نمی توان از همه افراد انتظار داشت که چنین مسیری را به راحتی طی کنند. باید به این نکته نیز اشاره داشت که در حال حاضر همه متقاضیان شرکت در دوره تخصص جراحی زنان و زایمان در چین باید مدرک پزشکی خود را در این کشور معادلسازی کنند مگر آن که این دوره را در کشور چین پشت سر گذاشته باشند.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین

افرادی که چین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا هزینه های زیادی برای تحصیل پرداخت نمی کنند. هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور به طور متوسط بین 2900$ تا 8000$ (دلار) در سال است و دانشجویان امکان دریافت بورسیه و همچنین کمک هزینه های مالی در این کشور را نیز خواهند داشت. در برخی از مواقع این بورسیه تحصیلی سبب می شود تا دانشجویان بتوانند کل هزینه های خود را تامین کنند.

هزینه زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است و افرادی که خارج از پکن زندگی می کنند، می توانند با هزینه های کمتر از 800$ (دلار) نیز هزینه های زندگی دانشجویی خود را تامین کنند. باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان در برخی از مواقع نمی توانند در این کشور به کار مشغول شوند و این موضوعی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین

فرایند کار تخصص زنان در چین

در صورت کلی باید به این نکته اشاره داشت که با شروع تحصیل در چین، فرد خود را آماده ورود به بازار کار این کشور می کند. در صورتی که فردی بتواند رزومه تحصیلی خوبی برای خود فراهم کند، قادر خواهد بود تا اقامت این کشور از طریق کار را به دست آورد و متخصصین زنان نیز شرایط مناسبی برای تحصیل در این کشور خواهند داشت. به طور متوسط می توان گفت که 77300CNY (یوان) در چین متوسط درآمد یک متخصص زنان در این کشور است.

افرادی که چین را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب می کنند، معمولا پس از تامین هزینه های اولیه زندگی خود این کشور را ترک می کنند چراکه محدودیت های زیادی برای زندگی این افراد در چین ایجاد می شود. در صورتی که به دنبال یک مسیر مهاجرتی منطقی برای آینده خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *