ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت ایران و بسیاری از کشورهای جهان نیست. افرادی که گرجستان را به دلیل نزدیکی به ایران و عواملی از این دست برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که شرایط تحصیل و همچنین زندگی در این کشور تقریبا همسایه با ایران، چندان مساعد نیست و جوانان این کشور یکی از متقاضیان اصلی مهاجرت در میان کشورهای اروپایی به حساب می آیند. در چنین شرایطی چگونه می توان به دارندگان رزومه تحصیلی در ایران توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

هزینه های تحصیل در برخی از دانشگاه های گرجستان بسیار سنگین است و زمانی که فرد در حال دریافت مدرکی است که در ایران و بسیاری از نقاط جهان فاقد اعتبار است، چگونه باید هزینه های سنگینی را برای تحصیل در این کشور پرداخت کرد. فرایند دریافت پذیرش در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور نسبتا طولانی است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد برای تحصیل در این کشور فرایند سختی را نیز طی کنند. باید توجه داشت که گرجستان یکی از ضعیف ترین نظام های آموزشی در میان کشورهای همسایه با ایران را دارد و به همین دلیل است که نمی توان آن را برای تحصیل انتخاب کرد. در صورتی که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را در این مقاله همراهی کنید، می توانید دلایل آن ها در این زمینه را دریابید.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چیست؟
  • آیا گرجستان کشوری ارزان قیمت برای تحصیل است؟
  • فرایند مهاجرت دانشجویان رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چیست؟
  • راه رسیدن به کار در حوزه تخصص پزشکی چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، دانشجویان باید در ابتدا مدرک پزشکی خود را دریافت کرده باشند و این بسیار مهم است که این مدرک در دانشگاهی دریافت شده باشد که مورد تایید در گرجستان است. متقاضیان تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان، باید پیش از مهاجرت و انتخاب دانشگاه خود، در سایت وزارت بهداشت گرجستان این موضوع را پیگیری کنند.

افرادی که گرجستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید این نکته را مورد توجه قرار دهند که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، امکان کار کردن را نخواهند داشت و به همین دلیل مجبور خواهند بود تا پایان دوره حرفه ای خود، در گرجستان اقامت داشته باشند و این درحالی است که گرجستان خود یکی از مهاجر فرصت ترین کشورهای جهان به حساب می آید و سطح زندگی در این کشور چندان مساعد نیست. دانشگاه های گرجستان در رتبه بندی های جهانی هیچ جایگاهی را به دست نیاورده اند و این موضوعی قابل تامل برای علاقمندان به تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان است.

برخی از مهم ترین ایراداتی که تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور می تواند به همراه داشته باشد عبارتند از:

مهم ترین ایرادات تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

برای افرادی که گرجستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این نکته نیز باید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد که هزینه های زندگی و تحصیل در گرجستان چندان ارزان قیمت نیست و می تواند فشارهای زیادی را به افراد وارد کند. دانشجویان باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های گرجستان با توجه به معیارهای خود هزینه های تحصیل در هر رشته را تعیین می کنند و به همین دلیل است که اختلاف شهریه میان دانشگاه های این کشور بسیار زیاد است.

شهریه یک سال تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور بین 6500$ تا 21000$ (دلار) در سال متغیر است و دانشجویان در این کشور شانس بسیار اندکی برای دریافت بورسیه تحصیلی خواهند داشت. هزینه زندگی در این کشور نیز برای دانشجویان تقریبا معادل 400$ (دلار) در ماه است که می توان با کار دانشجویی آن را جبران کرد. رسیدن به کار در گرجستان مستلزم تسلط کامل به زبان گرجی است.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

شرایط کار رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

شباهت های موجود میان نام گرجستان با ایالت جورجیا در آمریکا سبب شده است تا بسیاری از افراد هنگام جستجو در رابطه با شرایط این کشور، اطلاعاتی در رابطه با ایالت جورجیا را به دست آورند و انتظارات آن ها از شرایط زندگی در این کشور بالا رود. یک متخصص زنان در گرجستان به طور متوسط 9600GEL (لاری) در ماه درآمد کسب می کند و این تفاوت بسیاری با درآمد 18000$ (دلاری) یک متخصص در ایالت جورجیا دارد.

به طور کلی می توان گفت که در این رابطه شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان به هیچ عنوان مورد تایید نیست و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، با چالش های بسیاری روبرو می شوند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *