ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی برای بسیاری از علاقمندان به این حوزه می تواند جذاب و البته با ارزش بالا باشد. زمانی که صحبت از تحصیل در میان باشد، کمتر کسی را می توان یافت که در حضور دانشگاه های پر زرق و برق اروپایی، استرالیایی و آمریکایی، به دنبال تحصیل در کشوری مانند آفریقای جنوبی باشد اما باید در نظر داشت که این کشور یکی از کشورهای برگزیده جهان در رشته جراحی مغز و اعصاب است و یکی از دانشگاه های این کشور توانسته است رتبه بسیار مناسبی را در این رشته تخصصی به دست آورد.

باید به این نکته توجه داشت که رشته جراحی مغز و اعصاب یکی از حساس ترین رشته های مرتبط با علوم پزشکی است و بسیاری از دانشجویانی که این رشته را انتخاب می کنند، در میانه راه از ادامه تحصیل منصرف می شوند چراکه حساسیت های بالای این رشته می تواند آینده شغلی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

باید به این نکته توجه داشت که کیفیت آموزش در آفریقای جنوبی در طول سال های اخیر به شدت تقویت شده است و نمی توان به راحتی این کشور را از لیست گزینه های مورد نظر خود برای مهاجرت خارج کرد و امروزه افراد زیادی هستند که پیش از انتخاب مقصد خود، در رابطه با تحصیل در این کشور تحقیقات کاملی را انجام می دهند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور را بررسی می کنند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی چگونه است؟
  • آیا آفریقای جنوبی استانداردهای مناسبی برای تحصیل در این رشته دارد؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور برای بسیاری از افراد در حد استانداردهای جهانی است ولی برای رسیدن به این هدف نیاز به طی کردن مراحل مختلفی است. افرادی که دوره پزشکی خود را با موفقیت به پایان رسانده باشند، باید در این زمینه تجربه کاری به دست آورند و پس از یک بازه زمانی 2 ساله کار، اجازه پیدا می کنند که در دوره تخصصی جراحی مغز و اعصاب ثبت نام کنند. باید به این نکته توجه داشت که مدت آموزش رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور، حداقل 3 سال به طول خواهد انجامید و دانشجویانی که از خارج از آفریقای جنوبی وارد این کشور می شوند، باید مدرک قبلی خود را معادلسازی کنند.

دانشگاه کیپ توون در آفریقای جنوبی به عنوان بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب شناخته می شود و توانسته رتبه 108 جهان را به خود اختصاص دهد و این نشان از کیفیت بالای تحصیل در این دانشگاه دارد. سایر دانشگاه های این کشور نتوانسته اند در میان بهترین های جهان قرار بگیرند و این نکته ای است که باید پیش از دریافت پذیرش از این دانشگاه ها به آن توجه داشت.

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

یکی از امتیازاتی که تحصیل در آفریقای جنوبی در اکثر رشته های تحصیلی به همراه دارد آن است که دانشجویان نیازی به پرداخت شهریه های سنگین نخواهند داشت و این مسئله می تواند بسیاری را به سمت این کشور جذب کند. البته باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در دوره تخصص جراحی مغز و اعصاب در این کشور می تواند هزینه های نسبتا بیشتری را برای دانشجویان در پی داشته باشد اما در مقایسه با سایر کشورهای جهان، همچنان یکی از کشورهای با ارزش مناسب است. متوسط شهریه دانشجویان خارجی در رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی در حدود 6900$ تا 14800$ (دلار) در سال است.

از سوی دیگر دانشجویان باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که علاوه بر این هزینه ها، باید هزینه زندگی خود در این کشور را نیز پرداخت کنند. در نتیجه می توان گفت که سالیانه در حدود 6000$ (دلار) نیز برای هزینه های زندگی در این کشور نیاز خواهد بود. البته فرصت کار ضمن تحصیل به صورت نیمه وقت در این کشور به گونه ای است که می توان به کمک آن به تامین هزینه های زندگی در آن پرداخت.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

شرایط کار متخصصین جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

شرایط زندگی و کار در آفریقای جنوبی در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان ضعیف تر است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افرادی که این کشور را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود انتخاب می کنند، بتوانند به سادگی در این کشور اقامت داشته باشند و نسبت به این موضوع رضایت کافی بروز دهند. بسیاری از افراد پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور در مسیر کشورهای برتر جهان قرار می گیرند و این همان دلیلی است که سبب می شود تا آفریقای جنوبی به عنوان پلی برای مهاجرت به کشورهای برتر جهان شناخته شود.

افرادی که قصد کار در این کشور را داشته باشند، از نظر درآمدی در سطحی عالی قرار خواهند داشت و به طور متوسط می توانند 131000 ZAR (راند) در ماه درآمد کسب کنند. در این شرایط اگر به فکر آن هستید که بهترین مسیر مهاجرت به بهترین کشور جهان را پیش رو داشته باشید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *