ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی تفاوت محسوسی با کشورهای همسایه به ویژه اسلواکی و لهستان دارد و نمی توان از آن به خوبی یاد کرد. افرادی که اسلوونی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، کمتر تمایل دارند تا در این کشور اقامت داشته باشند و برنامه ریزی بلند مدتی آن ها به گونه ای است که برای ادامه زندگی به کشورهای برگزیده اروپایی مهاجرت می کنند تا بتوانند زندگی بهتری را برای خود به ارمغان آورند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که تحصیل در اسلوونی از هزینه های اندکی برخوردار است و این خود عاملی برای انتخاب این کشور به عنوان دروازه ورود به اروپا است.

رشته جراحی مغز و اعصاب به عنوان یکی از مهم ترین رشته های تحصیل در کشور اسلوونی و سراسر جهان، با کیفیت نه چندان مناسبی در اسلوونی ارائه می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد بتوانند پس از تحصیل در اسلوونی شرایط مناسبی برای خود در کشورهای مطرح اروپایی برای کار ایجاد کنند. به همین دلیل است که همواره توصیه می شود تا افراد کشورهای مناسب تری را برای تحصیل خود انتخاب کنند تا در مسیر مهاجرت خود دچار مشکل نشوند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی چگونه می تواند آینده فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های اسلوونی از نظر کیفیت آموزش در سطح مناسبی قرار دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان جراح مغز و اعصاب در اسلوونی به درآمد بالا رسید؟

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی

کیفیت آموزش در رشته های پر تنشی مانند جراحی مغز و اعصاب بسیار با اهمیت است و زمانی که به رتبه بندی های جهانی در رشته جراحی مغز و اعصاب توجه شود، نامی از دانشگاه های اسلوونی در آن دیده نمی شود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این رشته تنها در دانشگاه لوبلیانا در پایتخت این کشور ارائه می شود و علاقمندان به این رشته نمی توانند به زبان انگلیسی در آن به ادامه تحصیل مشغول شوند.

برای رسیدن به رشته جراحی مغز و اعصاب در کشور اسلوونی باید دانشجویان در ابتدای امر مدرک تحصیل خود در رشته پزشکی را به دست آورند و بلافاصله پس از فراغت از تحصیل نیز نمی توانند وارد دانشگاه های اسلوونی در رشته جراحی مغز و اعصاب شوند. بهترین گزینه برای افراد آن است که از همان ابتدا تحصیل در اسلوونی را انتخاب کنند تا برای ورود به دوره تخصص با مشکل معادل سازی مدرک و هزینه های زمانی و مالی آن روبرو نشوند. در رابطه با این نکته باید به این مسئله توجه داشت که تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور به طور متوسط 3 سال زمان لازم خواهد داشت.

مزایا و معایب تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی

باید به این نکته توجه داشت که اسلوونی یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت جهان برای تحصیل است و به همین دلیل افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، کمتر با چالش های مالی روبرو می شوند. به طور متوسط می توان گفت که تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب برای دانشجویان خارجی در این کشور، سالیانه 7600€ (یورو) هزینه دربر خواهد داشت و در موارد معدودی به دانشجویان فرصت داده می شود تا از بورسیه های تحصیلی در این کشور نیز استفاده کنند.

از سوی دیگر هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مناسب است و دسترسی به بودجه ای در حدود 600€ (یورو) در ماه برای دانشجویان در این کشور کافی است تا یک زندگی دانشجویی با کیفت خوب را داشته باشند. به دانشجویان خارجی در این کشور فرصت کار ضمن تحصیل نیز داده می شود و همین مسئله برای پوشش هزینه های زندگی در این کشور کفایت خواهد کرد.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلوونی

شرایط کار متخصصین پزشکی در کشور اسلوونی

تحصیل در اسلوونی مهر محکمی برای به دست آوردن اقامت این کشور است البته باید به این نکته نیز توجه داشت که صرف تحصیل در این کشور منجر به دریافت اقامت نخواهد شد و دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور باید در ابتدا یک قرارداد کاری به امضا برسانند و پس از 5 سال کار مداوم و پرداخت مالیات، قادر خواهند بود تا اقامت بلند مدت اسلوونی را طلب کنند. باید به این نکته توجه داشت که اقامت اسلوونی در حال حاضر می تواند برای بسیاری از افراد از ارزش بسیار بالایی برخوردار باشد.

یک متخصص جراحی مغز و اعصاب در کشور اسلوونی در حدود 5750€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل است که در این کشور می تواند درآمد خوبی داشته باشد اما در سطح اروپا درآمدی کم محسوب می شود. در صورتی که به دنبال بهترین ها برای آینده خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *