ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان علاقمندان زیادی دارد؛ چرا که بهترین دانشگاه های دنیا در این کشور واقع شده اند. برای اینکه جراح مغز و اعصاب شوید، ابتدا باید مدرک پزشکی (MBBS/MBChB یا معادل آن) را تکمیل کنید و سپس در شورای پزشکی عمومی (GMC) ثبت نام کنید. پس از تکمیل یک برنامه بنیادی 2 ساله وابسته به UKFPO، می توان مستقیماً برای یک پست آموزشی جراحی مغز و اعصاب ST1 درخواست داد؛ پس از دانشکده پزشکی، به برنامه پایه دو ساله ملحق خواهید شد که در آن در 6 مکان در تنظیمات مختلف کار خواهید کرد. پس از برنامه پایه خود، می توانید برای آموزش تخصصی برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب درخواست دهید که حداقل 8 سال طول می کشد؛ فقط توجه شود انگلستان برای هیچ رشته ای نظام تحصیلی رایگان ندارد مگر بورسیه اخذ کنید.

آیا ورود به دوره آموزشی جراحی مغز و اعصاب انگلستان دشوار است؟ جراحی مغز و اعصاب دومین تخصص جراحی رقابتی در سطح ST1 است؛ تقریباً 20 تا 30 جای خالی در سراسر انگلستان برای ST1 هر سال و بیش از 150 متقاضی وجود دارد. جراحی مغز و اعصاب یکی از رقابتی ترین تخصص ها در انگلستان (بریتانیا) است. در این مقاله در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان، هزینه تحصیل و زندگی در این کشور و غیره، توضیحاتی ارائه می گردد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این رابطه به سوالات ذیل پاسخ می دهند:

  • چقدر طول می کشد تا فردی بتواند جراح مغز و اعصابی در انگلستان شود؟
  • کار ضمن تحصیل در انگلستان چگونه است؟

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

داوطلبانی که مایل به جراحی مغز و اعصاب هستند باید دارای مدرک MBBS حدود 5 سال و نیم و پس از آن 2 تا 3 سال M.S باشند. (جراحی مغز و اعصاب) پس برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب باید شرایط لازم را داشته باشد. برای اینکه جراح شوید باید موارد زیر را تکمیل کنید:

  • مدرک 5 ساله پزشکی که توسط شورای پزشکی عمومی به رسمیت شناخته شده است.
  • یک برنامه پایه 2 ساله آموزش عمومی
  • 2 سال آموزش اصلی جراحی در بیمارستان
  • تا 6 سال آموزش تخصصی

آقای Chaudhary یکی از مشاوران جراحی مغز و اعصاب ستون فقرات با بالاترین امتیاز در بریتانیا است. او یک جراح مغز و اعصاب/ جراح ستون فقرات خصوصی در آکسفورد است که مدال‌های طلا، بورسیه‌های تحصیلی متعدد و جوایز را برای تحقیقات و بازخورد بیماران در مورد شرایط ستون فقرات و جراحی مغز و اعصاب دریافت کرده است. روز جراح مغز و اعصاب زود شروع می شود، اغلب بین ساعت 5:30 تا 7 صبح. تعداد کمی از جراحان مغز و اعصاب کمتر از 50 تا 60 ساعت در هفته کار می کنند (بیش از 80 ساعت اصلاً غیرعادی نیست).

مانند بسیاری دیگر از تخصص های جراحی، آموزش سال ها طول می کشد و حجم کار می تواند بسیار سخت باشد. با این حال، جراحان مغز و اعصاب به دلیل توانایی آنها در ایجاد درآمد برای یک بیمارستان با انجام جراحی معتبر و پیشگام، تقاضای بیشتری نسبت به بسیاری از متخصصان دیگر دارند.

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

ورود به دوره آموزشی جراحی مغز و اعصاب در انگلستان به دلیل تعداد محدود پست ها و رقابت زیاد بسیار دشوار است؛ با این حال، اگر رزومه درستی داشته باشید، ورود به آن غیرممکن نیست. می توانید با کار بر روی گرفتن مدرک MRCS و ثبت نام GMC به عنوان اولین قدم شروع کنید. چگونه جراح مغز و اعصاب شویم؟

  • باید تحصیلات متوسطه آنها را در رشته های فیزیک، شیمی و زیست شناسی به عنوان دروس اصلی تکمیل کرده باشید.
  • شما باید MBBS (مدرک لیسانس) را به مدت چهار سال و نیم تکمیل کرده باشید و پس از آن 1 سال و 6 ماه آموزش اجباری داشته باشید.

هزینه دکتر شدن در انگلستان چقدر است؟ هزینه آموزش یک عامل تعیین کننده بزرگ برای دانش آموزانی است که به دنبال چگونگی تبدیل شدن به یک پزشک هستند؛ تحقیقات زیادی در مورد هزینه های تخمینی انجام شده است، با بسیاری از آنها توافق دارند که هزینه آموزش در طول یک دوره 5 ساله حدود 220000£ (پوند) است. اکثر دانشکده های پزشکی در انگلستان و ولز هزینه تحصیل دانشجویان خانگی را 9250£ (پوند) در سال دریافت می کنند. مدارس در ایرلند شمالی و اسکاتلند بسته به اینکه اهل کجا هستید متفاوت هستند؛ این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما هر دانشجوی تمام وقت بریتانیا یا اتحادیه اروپا برای تامین هزینه های این هزینه ها حق دریافت وام شهریه را دارد. هزینه زندگی در انگلستان نیز بیش از 1000£ (پوند) در ماه است که بخشی از آن با کار دانشجویی قابل تامین می باشد.

کار ضمن تحصیل دانشجویان جراحی در انگلستان

ویزای کار پس از تحصیل انگلستان به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا پس از اتمام تحصیلات تکمیلی خود به مدت 2 سال برای جستجوی کار در بریتانیا بمانند. در طول سال اول پس از فارغ التحصیلی، دارندگان ویزای PSW می توانند در هر شغلی کار کنند تا زمانی که کاری برای حرکت به سمت ویزای کار عمومی پیدا کنند؛ همچنین شما مجاز به کار در انگلستان در حین تحصیل هستید، فقط به صورت پاره وقت. پیشنهادات و فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان بین المللی در بریتانیا وجود دارد؛ مدت کار ضمن تحصیل در انگلستان و هلند به شرح ذیل است:

مدت کار ضمن تحصیل در انگلستان و هلند

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، در طول دوره تحصیلی خود هر هفته تا بیست (20) ساعت کار خواهید کرد؛ در خصوص کار در انگلستان پس از فارغ التحصیلی نیز باید بیان کرد که برای جابجایی ویزای تحصیلی به ویزای کاری، دانش آموزان باید تعدادی از معیارها را در رابطه با دوره تحصیلی، نوع نقش و حقوق رعایت کنند. دانش آموزان باید دوره خود را با یک حامی دارای مجوز ردیف 4 طی سه ماه پس از درخواست برای ویزای Tier 2 تکمیل کنند و دارای مدرک واجد شرایط باشند. در این مقاله راجع به رشته جراحی مغز و اعصاب اطلاعاتی ارائه گردید و علاقمندان تحصیل در انگلستان 2022 می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *