ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند علاقمندان زیادی دارد؛ البته قوانین ایرلند شمالی چون جزوی از بریتانیا می باشد مشابه انگلیس است. تحصیلات مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب دقیق و گسترده است و به حداقل 4 سال تحصیل در مقطع کارشناسی، 4 سال تحصیل در دانشکده پزشکی و 5 تا 7 سال آموزش فلوشیپ نیاز دارد. مسیر آموزشی برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب در ایرلند از آموزش Core Surgical Training ST1 شروع می شود و در Specialty Training ST8 تکمیل می شود. در طی این 8 سال آموزش، یک کارآموز تحت آموزش Core Surgical در ST1 و ST2 قرار خواهد گرفت؛ با توجه به پاسخ ها، آموزش دستیاران جراحی بین 24 تا 30 سال (میانگین سنی 26.5 سال) شروع می شود و دوره آموزشی بین 5 تا 10 سال (متوسط ​​6 سال) متغیر است.

میانگین سن جراح، در زمان انتصاب در یک موقعیت مشخص در بیمارستان، 36.8 (محدوده سنی 30 تا 45) است؛ داوطلبانی که مایل به جراحی مغز و اعصاب هستند باید دارای مدرک MBBS 5 سال و نیم و پس از آن 2 تا 3 سال M.S باشند. (جراحی مغز و اعصاب) – برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب باید شرایط لازم را داشته باشد؛ در ایرلند، دوره های پزشکی 5 یا 6 سال طول میکشد. کالج ترینیتی بیان می کند که دانش آموزان می توانند لیسانس جراحی، لیسانس پزشکی یا لیسانس مامایی (مرجع 3) کسب کنند؛ در سال آخر تحصیل و سال بعد از اتمام مدرک به عنوان کارآموز در بیمارستان ها مشغول به کار خواهید شد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند چقدر است؟
  • کار ضمن تحصیل در ایرلند چگونه است؟

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند

کار در ایرلند فراوان است خصوصا برای رشته جراحی مغز و اعصاب. در واقع جراح ها در ایرلند بالاترین سطح درآمد را نیز به خود اختصاص داده اند که یک پله بالاتر از قضات و چند پله بالاتر از خلبان ها و مدیران می باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درامد جراحان مغز و اعصاب در ایرلند در سال 2022 بیان شده است:

حدود درامد جراحان مغز و اعصاب در ایرلند

لازم به ذکر است دولت ایرلند اجازه میدهد تا دانشجویان غیر اتحادیه اروپا /EEA که از موسسات آموزش عالی ایرلند فارغ التحصیل شده اند تا 24 ماه در ایرلند بمانند تا به دنبال کار باشند؛ آنها پس از فارغ التحصیلی حق اقامت در ایرلند را دارند. بنابراین، هرکسی که مدرک کارشناسی ارشد را بگیرد، حق اقامت 2 ساله دارد؛ هرکس مدرک تحصیلی کارشناسی داشته باشد حق یکسال اقامت دارد. آیا دریافت اقامت دائم در ایرلند پس از تحصیل آسان است؟ یک فرد تنها پس از اقامت قانونی حداقل به مدت 5 سال در ایرلند واجد شرایط درخواست اقامت دائم در ایرلند است؛ با اینحال، اگر مجوز استخدام مهارت های حیاتی را بدست آورید، پس از تنها 2 سال واجد شرایط اقامت دائم هستید.

دانشجویان بین المللی تمام وقت که از موسسات تحصیلات تکمیلی در کانادا فارغ التحصیل میشوند، تا 3 سال پس از فارغ التحصیلی واجد شرایط کار در کانادا هستند، شما باید ظرف 180 روز پس از تکمیل مدرک خود (نه تاریخ دعوت) برای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی اقدام کنید. همچنین برای دریافت شهروندی (تابعیت شدن) باید 5 سال اقامت قابل محاسبه در ایالت داشته باشید تا واجد شرایط شوید. اگر با یک شهروند ایرلندی ازدواج کرده اید یا یک پناهنده اعلام شده هستید، می توانید پس از 3 سال درخواست دهید؛ بزرگسالان می توانند با تکمیل فرم 8 موجود در وب سایت INIS برای تابعیت درخواست دهند.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند

تحصیل در ایرلند رایگان نیست و دانشجویان بین المللی شهریه بالاتری نیز باید بپردازند. شهریه این برنامه در حال حاضر 24000€ (یورو) در سال است. با این حال، RCSI به متقاضیان موفق بورسیه تحصیلی ارزشمند ارائه می دهد؛ دو مرکز اصلی تخصصی برای جراحی مغز و اعصاب در ایرلند، بیمارستان بومونت، دوبلین و بیمارستان دانشگاه کورک، کورک هستند. مسیر آموزشی برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب در ایرلند از آموزش Core Surgical Training ST1 شروع می شود و در Specialty Training ST8 تکمیل می شود. تحصیل پزشکی در ایرلند ایرلند به دلیل کیفیت بالای آموزش پزشکی شهرت جهانی دارد و دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند. فارغ التحصیلان دبیرستان می توانند برای برنامه های 5 ساله ورود مستقیم پزشکی اقدام کنند؛ این امر ایرلند را به یک مکان بسیار مورد توجه برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند.

کار ضمن تحصیل دانشجویان جراحی در ایرلند

شما مجاز خواهید بود تا حداکثر 20 ساعت کار پاره وقت در هفته در زمان ترم یا حداکثر 40 ساعت در هفته در طول دوره های تعطیلات دانشگاهی، یعنی از ژوئن تا سپتامبر و از 15 دسامبر تا 15 ژانویه، کار کنید. به عبارت دقیق تر دانش آموزان کشورهای غیر منطقه اقتصادی اروپا می توانند تا 20 ساعت در هفته در طول ترم کار کنند؛ یعنی فقط در ایام تعطیلات (فقط از 15 دسامبر تا 15 ژانویه و 1 ژوئن تا 30 سپتامبر) تا 40 ساعت در هفته مجاز است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته جراحی مغز و اعصاب در ایرلند اطلاعاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *