ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

افرادی که تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس را برای خود انتخاب می کنند، نباید انتظار داشته باشند که شرایطی عالی در پایان تحصیل پیدا کنند. فرایند تحصیل در کشور بلاروس برای بسیاری از دانشجویان مناسب است و آن ها می توانند در بازه زمانی کوتاهی از شروع تحصیل خود، شرایط زندگی مناسب در این کشور را به دست آورند. هزینه های تحصیل در کشور بلاروسی نیز بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل است که دانشجویان ایرانی بسیار زیادی در این کشور در حال تحصیل هستند. مسئله اصلی در رابطه با این کشور آن است که دانشگاه های این کشور مورد تایید نیست و به همین دلیل می توان تحصیل در این کشور را یک ریسک بزرگ تلقی کرد.

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب برای بسیاری از دانشجویان حساس است و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند به سادگی به چنین رشته ای ورود پیدا کنند اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که در بلاروس دانشگاه های انگشت شماری این رشته را ارائه می کنند و به همین دلیل است که رقابت برای رسیدن به صندلی های ورودی در این دانشگاه سنگین تر از کشورهای دیگر است. با وجود همه نقاط ضعفی که در تحصیل در این کشور وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور خواهند پرداخت تا چراغ راه افرادی باشد که بدون در نظر گرفته همه جوانب این کشور را برای خود انتخاب کرده اند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چیست؟
  • اعتبار دانشگاه های بلاروس در رشته جراحی مغز و اعصاب چگونه است؟
  • هزینه تحصیل این رشته در بلاروس چقدر است؟
  • متخصصان جراحی مغز و اعصاب در بلاروس از نظر مالی شرایط مناسبی دارند؟

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

باید در همین ابتدای امر به این نکته اشاره داشت که هیچ یک از دانشگاه های بلاروس در رشته جراحی مغز و اعصاب نتوانسته اند رتبه ای شایسته در رتبه بندی های جهانی به دست آورند. در رتبه بندی های جهانی در حدود 1100 دانشگاه در جهان توانسته اند اعتبار کافی را به دست آورند اما دانشگاه های بلاروس در این زمینه کاملا ناکام بوده اند. چنین مسئله ای برای علاقمندان به تحصیل در شرایط استاندارد باید قابل تامل باشد.

ذکر این نکته نیز الزامی است که تحصیل در بلاروس سبب می شود تا فرد به مدرک دست پیدا کند که اعتبار کافی از نظر علمی را ندارد و در نتیجه نمی توان به کمک آن در کشورهای برتر جهان کار کرد. افرادی که در ایران قصد کار را دارند نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور مورد تایید وزارت بهداشت در ایران نیستند و همین مسئله سبب می شود تا آن فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور، نتوانند پس از تحصیل به ایران بازگشته و شروع به کار کنند. محدودیت های ارائه رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور سبب شده است تا دریافت پذیرش نیز بسیار رقابتی تر از قبل شود.

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

باید به این نکته اشاره کرد که با وجود تمامی معایبی که تحصیل در بلاروس در این رشته به همراه دارد، هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مناسب است و دانشجویان با توجه به این شرایط کمتر به بورسیه تحصیلی نیاز پیدا می کنند. به طور کلی می توان گفت که شهریه دانشجویان در رشته جراحی مغز و اعصاب در حدود 3500$ تا 4100$ (دلار) در سال است و این مسئله بلاروس را به یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته تبدیل کرده است.

ازسوی دیگر می توان به این نکته نیز اشاره داشت که تحصیل در بلاروس برای دانشجویان خارجی از نظر هزینه های زندگی نیز بسیار عالی است چراکه دانشجویان به مبالغ بسیار اندکی برای پرداخت هزینه های زندگی خود در این کشور نیاز خواهند داشت. گراف زیر، اطلاعات کاملی در این خصوص در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب و زندگی در بلاروس

شرایط کار متخصصان پزشکی در کشور بلاروس

باید به این نکته اشاره داشت که زندگی در کشور بلاروس از کیفیت مناسبی برخوردار نیست که علاقمندان زیادی به این دلیل بلاروس را برای زندگی خود انتخاب کنند. باید به این نکته توجه کرد که کیفیت زندگی در این کشور در سطح پایینی قرار دارد و میزان درآمد در آن نیز در سطح کمی است. از همین رو می توان گفت که بلاروس یکی از کشورهایی است که افراد صرفا برای تحصیل ارزان قیمت آن را انتخاب می کنند و پس از تحصیل این کشور را ترک می کنند.

در چنین شرایطی توصیه می شود که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا در زمینه مهاجرت به بهترین کشورهای جهان، با توجه به رزومه شما و تخصص خود، شما را همراهی و راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *