ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین به مانند بخش عمده ای از رشته های پزشکی دیگر چندان مناسب نیست و نمی توان آن را توصیه کرد. در رتبه بندی های جهانی نامی از دانشگاه های فیلیپین در رشته جراحی مغز و اعصاب دیده نمی شود و بسیاری از دانشگاه های این کشور از اعتبار کافی در این زمینه برخوردار نیستند. هزینه های تحصیل در این کشور اگرچه کم است اما نمی توان انتظار داشت که دانشگاه های این کشور کیفیت لازم در زمینه ارائه رشته جراحی مغز و اعصاب را در اختیار دانشجویان قرار دهند. با وجود این که دانشگاه های این کشور بسیار پر شمار هستند، کیفیت در رابطه با تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رشته جراحی مغز و اعصاب به عنوان یکی از رشته های گروه پزشکی در فیلیپین به زبان انگلیسی ارائه نمی شود و به همین دلیل می توان انتظار داشت که افراد بعد از شنیدن چنین محدودیتی تمایلی به تحصیل در این کشور نداشته باشند. بسیاری از افراد به این دلیل فیلیپین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند که یکی از کشورهای شرق آسیا است و فرهنگ خاصی در این کشور حکمفرما است. با وجود همه محدودیت هایی که تحصیل در فیلیپین دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که چرا انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی می تواند یک اشتباه باشد.

  • شرایط تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین چیست؟
  • آیا این کشور دانشگاه های مناسبی برای تحصیل در این رشته دارد؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین چقدر است؟
  • آیا فیلیپین مقصد مناسبی برای کار در حوزه جراحی مغز و اعصاب است؟

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

لیست دانشگاه های ارائه کننده رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور بسیار بلند بالا است و دانشجویان می توانند با توجه به فاکتورهای مورد نظر خود در انتخاب مقصد تحصیلی، یکی از دانشگاه های فیلیپین را برای خود انتخاب کنند. دانشگاه های برتر کشور فیلپین در رشته جراحی مغز و اعصاب به شرح زیر هستند:

دانشگاه های برتر کشور فیلپین در رشته جراحی مغز و اعصاب

شرایط تحصیل در دانشگاه های فوق در رشته جراحی مغز و اعصاب چندان مناسب نیست و دانشگاه های این کشور نتوانسته اند در رتبه بندی های جهانی جایگاهی به دست آورند. در چنین شرایطی می توان به افراد توصیه کرد تا کشورهای دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهند و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

همه افرادی که فیلپین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، برای رسیدن به خواسته خود باید مدرک پزشکی را در اختیار داشته باشند و آن را به تایید وزارت بهداشت فیلیپین برسانند. توجه به این نکته نیز بسیار ضروری است که با دریافت پذیرش تحصیلی در این کشور، دانشجویان باید در مسیر دریافت ویزای تحصیلی فیلیپین قرار گیرند و این یک پروسه کاملا قانونی است که می تواند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

تحصیل در فیلیپین کیفیت مناسبی ندارد و به همان مقدار نیز شهریه کمی برای تحصیل در این کشور از طرف دانشجویان پرداخت می شود. در رشته جراحی مغز و اعصاب، دانشجویان می توانند با پرداخت 2500$ تا 3900$ (دلار) در سال، اجازه تحصیل را پیدا کنند و این مبلغی است که به نسبت هزینه های تحصیل در بسیاری از کشورهای جهان کمتر است. از طرفی باید در نظر داشت که دانشجویان در این کشور شانس بسیار اندکی برای دریافت بورسیه تحصیلی خواهند داشت و این محدودیتی است که می تواند منجر به مشکلی برای برخی از افراد شود.

هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است به طوری که بسیاری از دانشجویان با کمتر از 400$ (دلار) در ماه می توانند هزینه های زندگی دانشجویی خود در این کشور را تامین کنند. با این وجود در فیلیپین به دانشجویان فرصت داده می شود تا به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

فرآیند رسیدن به کار در کشور فیلیپین

شرایط کار در کشور فیلیپین به گونه ای است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند این کشور را به مقصد کشورهای بهتر جهان ترک کرده و شرایط مناسب تری را برای زندگی خود ایجاد می کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که نه تنها تحصیل بلکه کار در این کشور نیز از درجه اهمیت چندان بالایی برخوردار نیست و تنها برای افرادی مناسب است که بنا به دلایل خانوادگی قصد اقامت در این کشور را دارند.

از همین رو است که توصیه می شود تا پیش از هرگونه اقدام برای مهاجرت به خارج از کشور، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا در رابطه با انتخاب مقصد تحصیل و زندگی شما را راهنمایی کرده تا بتوانید بهترین ها را برای آینده خود رقم بزنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *