ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند

یکی از مهم ترین چالش هایی که دانشجویان رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند با آن روبرو خواهند بود، تامین هزینه های تحصیل و زندگی است. نیوزلند از آن جهت شهرت بسیاری پیدا کرده است که در کنار استرالیا واقع شده و شرایطی مشابه با این کشور دارد. به همین دلیل است که بسیاری از بازماندگان مسیر مهاجرت به استرالیا این کشور را به عنوان مقصد اولیه خود انتخاب می کنند تا بتوانند در آینده به این کشور مهاجرت کرده و در نتیجه شرایط مناسب تری برای زندگی خود ایجاد کنند و آنچه که در سر دارند را به دست آورند.

باید در نظر داشت که رشته جراحی مغز و اعصاب یکی از بهترین رشته های تحصیلی در حوزه پزشکی است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد با هر رزومه تحصیلی بتوانند به این رشته ورود پیدا کرده و در نتیجه امتیازات کافی برای رسیدن به شغل در این زمینه را طی کنند. افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، می توانند به درآمد بالا دسترسی داشته باشند و کیفیت زندگی مناسبی از این نظر خواهند داشت اما باید به این نکته توجه کرد این رشته از گروه پزشکی یکی از حساس ترین رشته ها است و می تواند تنش های زیادی را ایجاد کند. در همین راستا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند چه جایگاهی دارد.

  • هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • محدودیت های تحصیل در این رشته چیست؟
  • متوسط درآمد متخصصین رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند

برای اینکه فردی بتواند در نیوزلند به عنوان دانشجوی رشته جراحی مغز و اعصاب ورود پیدا کند، در ابتدا باید یک مدرک پزشکی در اختیار داشته باشد و در ضمن تجربه کاری در این زمینه نیز بسیار حائز اهمیت است. افرادی که تحصیل در نیوزلند را تجربه نکرده باشند، باید مدرک خود در این کشور را معادلسازی کنند و در غیر این صورت اجازه ادامه تحصیل در این کشور را پیدا نخواهند کرد.

دانشگاه های کشور نیوزلند برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب نیز بسیار محدود هستند و دانشجویان تنها در 2 دانشگاه در این کشور فرصت ادامه تحصیل در رشته مورد نظر خود را خواهند داشت. دانشگاه اوتاگا به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته جراحی مغز و اعصاب شناخته می شود و رتبه430 جهان را به خود اختصاص داده است. دیگر گزینه در دسترس برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند، دانشگاه آوکلند است که رتبه 549 جهانی را به خود اختصاص داده است. در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که افراد با رزومه های قوی دانشگاه های نیوزلند را برای ادامه تحصیل خود در رشته مهمی چون جراحی مغز و اعصاب انتخاب کنند.

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند

نیوزلند یکی از کشورهای گران قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است و افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، باید بودجه زیادی در اختیار داشته باشند. هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی در رشته جراحی مغز و اعصاب در حدود 17900$ تا 29000$ (دلار نیوزلند) در سال است و دانشجویان باید 3 سال در این کشور به طور تقریبی تحصیل کنند تا فرصت دریافت این مدرک را داشته باشند.

هزینه های زندگی نیوزلند نیز برای دانشجویان خارجی چندان ارزان نیست و می توان گفت که دانشجویان برای گذران زندگی خود در این کشور باید بودجه بسیار زیادی داشته باشند. محدودیت های زندگی در این کشور برای دانشجویان از نظر مالی با استفاده از کار دانشجویی قابل جبران است اما معمولا پزشکان تن به کارهای درجه پایین در این کشور نمی دهند.

برای درک بهتر از این موضوع می توان به گراف زیر در رابطه با یک سال هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند به دلار نیوزلند توجه داشت.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب و زندگی در نیوزلند

متوسط درآمد متخصصان رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند

نکته قابل توجهی که تمامی متقاضیان تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب باید به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند، متوسط درآمد متخصصان پس از فارغ التحصیلی در این کشور می باشد. اما نگران نباشید، زیرا متوسط درآمد متخصصان رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند، به نسبت کشورهای همسایه خود به ویژه استرالیا بالاتر است. به طور کلی، متوسط درآمد یک جراح مغز و اعصاب در نیوزلند 595000NZD (دلار نیوزلند) در ماه می باشد. البته لازم به ذکر است که متوسط دستمزد یک جراح مغز و اعصاب در نیوزلند بسته به مدرک تحصیلی آنها متفاوت خواهد بود. به طور کلی مدرک دکتری بالاترین سطح تحصیلات برای یک جراح مغز و اعصاب در نیزولند می باشد

شرایط کار پزشکان متخصص در نیوزلند

با رسیدن به دوره تخصص پزشکی در نیوزلند، فرد واجد شرایط خواهد بود تا خود را به بازار کار در نیوزلند برساند. متخصصین جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند از سطح کیفیت زندگی بسیار خوبی در این کشور برخوردار هستند و ماهانه در حدود 32700$ (دلار نیوزلند) درآمد کسب می کنند. چنین شرایطی به آن ها کمک خواهد کرد تا در یکی از با کیفیت ترین کشورهای جهان در شرایط مالی عالی زندگی کنند.

با این حال باید به این نکته اشاره داشت که شرایط تحصیل در این رشته تخصصی در نیوزلند چندان مناسب نیست و می توان گفت که متقاضیان تحصیل در این رشته بهتر است در اندیشه مهاجرت به کشورهایی باشند که از نظر علمی نیز کیفیت عالی در رشته جراحی مغز و اعصاب را ارائه می کنند. در همین راستا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از آنها پاسخ دقیق و جامعی ارائه دهیم. پرتکرار ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • چشم انداز شغلی در رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند چگونه است؟ یکی از اصلی ترین دلایل ورود دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند وجود چشم اندازهای شغلی مناسب در این کشور می باشد.
  • روند پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند چگونه است؟ بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، روند پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب در نیوزلند بسیار ساده است، و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *