ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

بر خلاف باورهای عمومی، تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین می تواند یک امتیاز بزرگ در رزومه تحصیلی فرد باشد. دانشگاه های آرژانتین در رشته های مختلف تحصیلی، جایگاه مناسبی را در اختیار ندارند اما می توان گفت که در رشته جراحی پلاستیک توانسته اند در آمریکای جنوبی و همچنین در جهان رتبه های مناسبی را در اختیار داشته باشند. چنین امکانی به افراد اجازه خواهد داد که بتوانند با رزومه ای قدرتمند از نظر علمی، خود را آماده ورود به بازار کار کنند. کیفیت زندگی در آرژانتین به گونه ای است که بسیاری از افراد برای زندگی در این کشور طی کردن مسیری نسبتا دشوار را نیز می پذیرند.

در کلیت می توان گفت که تحصیل رشته جراحی پلاستیک به عنوان یکی از رشته های تخصصی تحصیل پزشکی، از جمله رشته هایی است که می تواند فرصت های کاری بسیاری را در اختیار افراد قرار دهد و به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل دارند تا دوره تخصص خود را در این رشته به پایان برسانند. در حال حاضر جراحی پلاستیک یکی از رایج ترین فعالیت های پزشکی برای بسیاری از افراد در سنین جوانی تا پیری است و به همین دلیل است که جراحان پلاستیک از نظر مالی نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند. با توجه به شرایط ذکر شده، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین چگونه می تواند آینده فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

  • شرایط ورود به رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین چیست؟
  • آیا دانشگاه های معتبری برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور وجود دارد؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • فرایند ورود به بازار کار رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

افرادی که برای آینده کاری خود رشته جراحی پلاستیک را انتخاب کرده اند، باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در این رشته می تواند امتیازات فراوانی را به همراه داشته باشد که مهم ترین آن ها شرایط مناسب کار پس از تحصیل و همچنین شرایط مناسب مالی آن ها است. رشته جراحی پلاستیک به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای ورود به این رشته، در اختیار داشتن مدرک پزشکی یکی از الزاماتی است که همه افراد باید آن را رعایت کنند.

برای تحصیل در آرژانتین در رشته جراحی پلاستیک، باید یک دوره حداقل 4 ساله را در نظر داشت و این مسئله بیشتر در محاسبه مسائل مالی مرتبط با تحصیل در این کشور حائز اهمیت است. به افراد توصیه می شود تا برای ورود به آرژانتین در رشته جراحی پلاستیک، زبان اسپانیایی را به طور کامل بیاموزند و از این طریق مسیر هموارتری را برای دریافت پذیرش خود از دانشگاه های آرژانتین ایجاد کنند. در حال حاضر دو دانشگاه آرژانتینی در این رشته توانسته اند جایگاه مناسبی را در رتبه بندی های جهانی داشته باشند. دانشگاه یوینس آیرس به عنوان بهترین دانشگاه آرژانتین در این رشته رتبه 347 را به خود اختصا داده است و دانشگاه موسسه بیمارستان ایتالیایی نیز با اختلافی اندک به رتبه 382 این رشته دست یافته است.

طول دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

یکی از اصلی ترین مباحثی که دانشجویان بین المللی قبل از انتخاب تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین باید مورد بررسی قرار دهند، طول دوره تحصیل این رشته تحصیلی می باشد. زیرا اغلب دانشجویان متقاضی طول دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین را نادیده می گیرند. به طور کلی دانشجویان رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین باید یک دوره کارشناسی 4 ساله و پس از آن 4 سال دانشکده پزشکی را در آرژانتین بگذرانند. همچنین جراحان در این رشته تحصیلی، حداقل 5 سال را پس از اخذ مدرک پزشکی خود در یک برنامه رزیدنتی مورد نیاز سپری می کنند.

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

یکی از مهم ترین امتیازاتی که انتخاب آرژانتین به عنوان مقصد تحصیلی می تواند به همراه داشته باشد، هزینه های اندکی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد. در برخی از دانشگاه های این کشور، دانشجویان نیازی به پرداخت شهریه دانشگاهی نخواهند داشت و به همین دلیل دریافت بورسیه تحصیل در این کشور نیز بی معنی می شود. از طرف دیگر باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان در آرژانتین امکان کار ضمن تحصیل را نیز نخواهند داشت و باید هزینه های زندگی خود را شخصا تامین کنند.

گراف زیر نشان می دهد که برای تحصیل در کشور آرژانتین در رشته جراحی پلاستیک به چه بودجه ای در یک سال تحصیلی نیاز خواهد بود.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

شرایط کار یک جراح زیبایی در آرژانتین

افرادی که دوره تحصیلی خود را در کشور آرژانتین به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که در همین کشور به کار مشغول شده و از این طریق هزینه های تحصیل و زندگی خود را تامین کنند. در حال حاضر می توان گفت که ورود ایرانی ها به آرژانتین بسیار دشوار است و محدودیت های زیادی در این رابطه در نظر گرفته شده است.

یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند به طور متوسط 43700ARS (پزو) در ماه درآمد داشته باشد و این مبلغ برای تامین هزینه های یک زندگی با کیفیت در این کشور نیز کفایت می کند. با این حال باید به این نکته توجه داشت که کیفیت زندگی در این کشور فاصله نسبتا زیادی با تصورات افراد در رابطه با زندگی با کیفیت پس از مهاجرت دارد. در صورتی که در جستجوی مسیر مناسب برای مهاجرت خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • آیا امکان کار حین تحصیل رشته جراحی پلاستیک برای اتباع کشورهای خارجی وجود دارد؟ تمامی دانشجویان بین المللی که به دنبال کار ضمن تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین هستند، می توانند 18 ساعت در طول هفته به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند.
  • آیا برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین به ویزای تحصیلی نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته جراحی پلاستیک در آرژانتین هستند، باید برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور قبل از اعزام به آرژانتین اقدام نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *