ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در اتریش

رشته جراحی پلاستیک در اتریش

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در اتریش می تواند یک امتیاز بسیار ارزشمند برای بسیاری از علاقمندان به این رشته با اهمیت باشد. برخی از دانشگاه های اتریش در این رشته توانسته اند رتبه ای بسیار خوب را به دست آورند و به همین دلیل است که می توان به افراد مختلف با رزومه های تحصیلی خوب توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در این رشته انتخاب کنند. با این حال در مسیر تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور، چالش های جدی وجود دارد که دانشجویان باید در مسیر حرکت خود به سمت موفقیت آن ها را به خوبی شناخته و به آن ها عمل کنند.

رشته جراحی پلاستیک یکی از رشته های تخصص پزشکی است و به همین دلیل علاقمندان به آن باید در مرحله اول مدرک پزشکی خود را دریافت کرده و تجربه کاری نیز در این زمینه داشته باشند. به مانند بسیاری از کشورهای جهان، در اتریش نیز نمی توان بلافاصله پس از دریافت مدرک پزشکی، وارد دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک شوند. باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل رشته جراحی پلاستیک در زمان کنونی می تواند یک امتیاز بزرگ در بازار کار نیز به حساب آید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا جزئیات بیشتری در رابطه با شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اتریش را مورد بررسی خود قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اتریش چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • مزایای کار به عنوان جراح پلاستیک در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اتریش

برای این که فردی بتواند در اتریش و در رشته جراحی پلاستیک به ادامه تحصیل مشغول شود، باید مدرک پزشکی معتبر در این کشور را به دست آورده باشد و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود تا برای سهولت کار خود، تحصیل پزشکی در اتریش را انتخاب کنند. در اتریش دانشگاه های معتبر بسیار زیادی برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک وجود دارد که هریک از آن ها می تواند موجب ارتقاء رزومه افراد شود.

برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور امکان تحصیل به زبان های انگلیسی و آلمانی وجود دارد اما بهترین روش آن است که فرد زبان آلمانی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند تا بتوانند آینده کاری بهتری در این کشور داشته باشند. دوره 4 ساله تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در اتریش فرد را به طور کامل آماده می کند که وارد بازار کار شوند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه وین2294
دانشگاه اینسبروک28110
دانشگاه پزشکی وین35128
دانشگاه پزشکی اینسبروک41140
دانشگاه گراتز67220
دانشگاه پزشکی پاراسلسوس85262
دانشگاه پزشکی گراتز91279

سایر دانشگاه های این کشور شرایط چندان مناسبی از نظر علمی ندارند و این چالشی اساسی است که فرد با آن روبرو می شود.

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اتریش

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اتریش

افرادی که رشته جراحی پلاستیک را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، تفاوتی با سایر افراد در پرداخت شهریه خود نخواهند داشت و می توانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل کنند. البته باید در نظر داشت که منظور تحصیل کاملا رایگان نیست به طوری که فرد باید حق ثبت نام خود را به طور کامل پرداخت کند و این مبلغی اندک برای تحصیل در این رشته به حساب می آید. هزینه زندگی در اتریش نیز بسیار مقرون به صرفه است و افراد می توانند با استفاده از فرصت کار ضمن تحصیل بخشی از این هزینه ها را تامین می کنند.

در تصویر زیر می توان دریافت که یک دانشجوی رشته جراحی پلاستیک، به چه بودجه ای برای تامین هزینه های زندگی سالیانه خود نیاز خواهد داشت.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اتریش

شرایط کار جراحان پلاستیک در اتریش

افرادی که به قصد تحصیل به اتریش وارد می شوند، پس از پایان دوره تحصیل خود می توانند وارد بازار کار شده و به عنوان یک پزشک متخصص، کار در اتریش را نیز تجربه کنند. متوسط درآمد یک جراح پلاستیک در این کشور در حدود 15700€ (یورو) در ماه است و به همین دلیل می توان گفت که آن ها از سطح درآمدی بسیار بالایی برخوردار هستند و این در حالی است که متوسط درآمد در این کشور در حدود 4000€ (یورو) در ماه است.

افرادی که در اتریش کار می کنند، به راحتی می توانند اقامت این کشور را به دست آورده و به عنوان شهروند این کشور پاسپورت به دست آورند. در چنین شرایطی است که می توان گفت تحصیل در اتریش یکی از فرصت های مناسبی است که با استفاده از آن می توان اقامت یکی از کشورهای برتر شنگن را به دست آورد. در صورتی که به دنبال مسیری برای رسیدن به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *