ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه

رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه به مانند سایر کشورهای شناخته شده در آمریکای جنوبی نیست و کمی ضعیف تر است. اروگوئه یکی از کشورهایی است که نتوانسته به مانند سایر کشورهای این منطقه پیشرفت کند و در بسیاری از موارد از جمله تحصیل، شرایط چندان مناسبی ندارد. محدودیت های زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد و به همین دلیل است که نمی توان به بسیاری از افراد توصیه کرد که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. در حال حاضر اروگوئه یکی از کشورهایی است که در زمینه آموزش نتوانسته است پیشرفت چندانی داشته باشند و نام دانشگاه های این کشور در لیست دانشگاه های برتر جهان دیده نمی شود.

برای اینکه فردی بتواند رشته جراحی پلاستیک را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کند، باید مدرک تحصیلی در رشته پزشکی را به دست آورده باشد. در حال حاضر می توان گفت که انتخاب اروگوئه برای تحصیل در این رشته چندان مناسب نیست و به همین دلیل است که کمتر کسی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کند. محدودیت های کلی تحصیل در این کشور سبب شده است تا امروزه این کشور به عنوان یکی از آخرین گزینه های تحصیل در خارج از کشور در نظر گرفته شود. با این حال، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه خواهند پرداخت.

  • مهم ترین شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های اروگوئه از نظر علمی مورد تایید هستند؟
  • دانشگاه های این کشور چه هزینه ای را برای تحصیل در این رشته در نظر گرفته اند؟
  • فرایند رسیدن به کار در رشته جراحی پلاستیک در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه

برای اینکه فردی بتواند در این رشته به ادامه تحصیل بپردازد، باید در مقطع قبلی تحصیلی خود، مدرک پزشکی دریافت کرده باشد و بتواند اولین مراحل رسیدن به این رشته را طی کند. باید به این نکته اشاره کرد که این نکته برای دانشگاه های اروگوئه بسیار حائز اهمیت است که مدرک پزشکی دریافت شده در خارج از کشور باید مورد تایید دانشگاه های این کشور باشد و این خود یکی از چالش های اولیه برای ورود به رشته مورد نظر خود است.

در اروگوئه دانشگاه مونته ویدئو بهترین شرایط را برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک دارد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که این دانشگاه در رتبه بندی جهانی فاقد اعتبار بین المللی است و به همین دلیل است که دانشجویان پس از تحصیل در این کشور به یک مدرک معتبر دانشگاهی دسترسی نخواهند داشت. افرادی که مدرک پزشکی خود را از دانشگاه های اروگوئه دریافت می کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیستند و به همین دلیل برای کار، امکان بازگشت به ایران وجود ندارد.

برخی از مهم ترین چالش هایی که دانشجویان خارجی در این کشور با آن روبرو خواهند بود عبارتند از:

چالش های تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه

هزینه های تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه

افرادی که اروگوئه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که هزینه های تحصیل در این کشور به شدت به دانشگاهی که برای تحصیل خود انتخاب می کنند وابسته است و به همین دلیل پیش از اقدام برای دریافت پذیرش خود از دانشگاه، باید شرایط مالی خود را با درخواست های دانشگاه مطابقت دهند.

برای زندگی در اروگوئه به عنوان یک دانشجوی خارجی، هر فرد باید ماهیانه بودجه ای در حدود 700$ (دلار) را در اختیار داشته باشد تا بتواند هزینه های زندگی خود را به طور کامل تامین کند. در حال حاضر این مبلغ از طریق پروسه کار ضمن تحصیل قابل تامین نیست چراکه از نظر قانونی این فرصت به دانشجویان داده نشده است. هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور نیز بین 2300$ تا 11000$ (دلار) در سال متغیر است و دانشجویان کمی می توانند به بورسیه های تحصیلی در این کشور دسترسی داشته باشند.

هزینه های تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اروگوئه

شرایط کار یک جراح پلاستیک در اروگوئه

با پایان یافتن دوره تحصیلی در این کشور که از نظر مالی چندان مقرون به صرفه به نظر نمی رسد، فرد می تواند وارد بازارهای کار در این کشور شده و شرایط مالی خود را بهبود ببخشد. درآمد رشته های پزشکی در اروگوئه به مانند بسیاری از کشورهای دیگر بسیار مناسب است و یک متخصص جراحی پلاستیک در این کشور می تواند به طور متوسط 139000UYU (پزو) در ماه درآمد داشته باشد.

با وجود این که این مبلغ در اروگوئه قابل توجه است، در مقایسه با سایر کشورهای جهان نمی توان درآمد آن ها را مناسب دانست. با توجه به کیفیت آموزش در این کشور، نمی توان اروگوئه را به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل معرفی کرد و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا پیش از انتخاب مقصد نهایی تحصیل خود، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *