ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در رومانی

رشته جراحی پلاستیک در رومانی

با توجه به بسیاری از شاخص ها، تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در رومانی می تواند یک امتیاز بزرگ برای بسیاری از افراد باشد. هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور بسیار مناسب است و از طرفی محدودیت های دریافت ویزای تحصیلی در این کشور نیز در حداقل میزان خود قرار دارد به همین دلیل می توان از آن به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به اقامت بهترین کشورهای جهان استفاده کرد. دانشگاه های این کشور در رشته جراحی پلاستیک توانسته اند رتبه های سطح متوسط را به دست آورند و به همین دلیل تنها به افرادی می توان این کشور را معرفی کرد که از نظر علمکردی، رزومه ای در سطح متوسط در اختیار دارند.

رشته جراحی پلاستیک به عنوان یکی از رشته های مرتبط با گروه آموزش پزشکی، در سطح بین المللی با کیفیت بسیار مناسبی ارائه می شود و از نظر درجه اهمیت در جمع رشته های درجه الف در کشور رومانی قرار می گیرد. محدودیت های زیادی برای تحصیل در این کشور وجود ندارد و بسیاری از دانشگاه های آن در سطح اروپا مورد تایید هستند. این رشته امروزه در بازار کار یکی از رشته های پر متقاضی است و از نظر درآمدی نیز در رده های بسیار خوب قرار دارد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در رومانی پرداخته اند.

  • چرا رومانی می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک باشد؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در رومانی به کار به عنوان یک پزشک متخصص مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در رومانی

افرادی که رشته جراحی پلاستیک را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده اند، باید در مرحله اول یک مدرک پزشکی در اختیار داشته باشند و به همین دلیل است که اعتبار دانشگاه محل تحصیل فرد از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. افرادی که برنامه ریزی بلند مدت برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور دارند، بهتر است که تحصیل پزشکی در رومانی را برای تحصیل خود انتخاب کنند چراکه از این طریق می توانند فرایند دریافت پذیرش تحصیلی خود را ساده تر به نتیجه برسانند.

طول دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور 4 ساله است و افرادی که این رشته را برای تحصیل انتخاب کرده اند با در اختیار داشتن مدرک آیلتس 6 یا معادل آن می توانند واجد شرایط دریافت پذیرش نهایی از دانشگاه های رومانی شوند. در حال حاضر دانشگاه پزشکی و داروسازی کلوژ ناپوکا به عنوان بهترین دانشگاه رومانی شناخته می شود که توانسته رتبه 194 اروپا و همچنین 619 جهان را به خود اختصاص دهد. در رتبه دوم نیز دانشگاه پزشکی و داروسازی کارول داویلا قرار دارد که رتبه 207 اروپا و همچنین 659 جهان را به دست آورده است. سومین دانشگاه برتر رومانی در این رشته اما جایگاه چندان مناسبی ندارد و با نام دانشگاه پزشکی و داروسازی گریگور تی پوپا در رتبه 881 جهان قرار گرفته است.

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در رومانی

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در رومانی

برای تحصیل در رشته های مختلف، رومانی یکی از کشورهای ارزان قیمت جهان به حساب می آید و به همین دلیل است که به بسیاری از افرادی که توان مالی کافی برای تحصیل در کشورهای مطرح جهان را ندارند، توصیه می شود تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کرده و در نهایت بتوانند شرایط مناسبی را برای ادامه تحصیل خود فراهم کنند.

دانشگاه های رومانی حتی در رشته های مرتبط به گروه پزشکی نیز در جمع دانشگاه های برتر جهان از نظر مالی قرار دارند و به همین دلیل کمترین فشار اقتصادی به دانشجویان در این کشور وارد می شود. هزینه های زندگی در رومانی نیز قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر نیست و دانشجویان به راحتی با کارهای ساده دانشجویی نیز می توانند هزینه های مربوط به گذران زندگی در این کشور را تامین کنند.

در گراف زیر، متوسط هزینه های یک سال زندگی در رومانی به عنوان دانشجوی رشته جراحی پلاستیک مشخص شده است.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در رومانی

شرایط کار جراحان پلاستیک در رومانی

افرادی که در رشته جراحی پلاستیک در این کشور تحصیل کرده اند، می توانند به عنوان یک پزشک جراح وارد بازار کار شده و از این طریق پروسه شروع دریافت اقامت خود را رقم بزنند. رومانی اگرچه از کشورهای عضو حوزه شنگن نیست اما یکی از کشورهایی است که از آن به سهولت می توان به کشورهای این حوزه در رفت و آمد بود. یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند به طور متوسط 17900RON (لئو) در ماه درآمد داشته باشد و به همین دلیل زندگی بسیار با کیفیتی در این کشور از نظر اقتصادی به همراه خواهد داشت. در صورتی که تمایل به تحصیل در رومانی یا سایر کشورهای جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *