ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در سوئد

رشته جراحی پلاستیک در سوئد

ورود به رشته جراحی پلاستیک در سوئد می تواند به عنوان یک گام مثبت رو به جلو برای دریافت یکی از کشورهای با کیفیت جهان به حساب آید. افرادی که سوئد را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید با شرایط زندگی در این کشور به ویژه از نظر فرهنگی و آب و هوایی آشنایی کامل داشته باشند تا در مسیر مهاجرت خود به این کشور دچار مشکل نشده و بتوانند بهترین عملکرد را در طول دوره تحصیل خود داشته باشند. دانشگاه های سوئد از نظر علمی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند و به همین دلیل است که می توان از دارندگان رزومه های قدرتمند خواست تا این کشور را نیز در جمع گزینه های مهاجرتی خود قرار دهند.

فرایند تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در سال های اخیر تغییر آنچنانی نداشته است و همه افرادی که به این رشته علاقمند هستند، باید در مرحله اول دوره تحصیل پزشکی را به پایان برسانند. محدودیت های دیگری که برای تحصیل در این رشته وجود دارد آن است که اکثر کشورهای جهان، آن را تنها به زبان رسمی خود ارائه می کنند و این شرایط به صورت تقریبی در سوئد نیز حکم فرما است و کمتر کسی می تواند این رشته را به زبان انگلیسی به پایان برساند. به دلیل حسن توجهات به این کشور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئد را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • شرایط ورود به رشته جراحی پلاستیک در سوئد چیست؟
  • هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور برای دانشجویان رشته جراحی پلاستیک چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های رشته جراحی پلاستیک در این کشور کدامند؟
  • فرایند رسیدن به کار در سوئد به عنوان جراح پلاستیک چگونه است؟

آغاز رشته جراحی پلاستیک در سوئد

برای تحصیل در سوئد در رشته جراحی پلاستیک، به مانند اکثر کشورهای جهان، فرد باید مدرک پزشکی خود را دریافت کرده باشد و دوره رزیدنتی را نیز با موفقیت به پایان برساند. یکی دیگر از الزامات ورود به این رشته، فراگیری زبان سوئدی است و باید در نظر داشت که این یکی از جدی ترین چالش هایی است که پیش روی افراد قرار دارد چراکه زبان سوئدی از جمله زبان های دشوار جهان برای یادگیری است. برای برطرف کردن این چالش ها، تحصیل پزشکی در سوئد می تواند بهترین راهکار برای عبور از این مرحله باشد.

در سوئد دانشگاه های مختلفی برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک وجود دارد که هر یک از آن ها توانسته اند رتبه های برتر جهانی را به خود اختصاص دهند. موسسه کارولینسکا توانسته است به عنوان دهمین دانشگاه برتر اروپایی در رشته جراحی پلاستیک، رتبه 61 جهان را در اختیار داشته باشد و دانشگاه لوند نیز با قرار گرفتن در رتبه 89 جهان، رتبه 19 اروپا در این رشته را در اختیار دارد. دانشگاه مالمو به عنوان سومین دانشگاه برتر سوئد نیز در رتبه 26 اروپا و همچنین 103 جهان قرار گرفته است و رتبه چهارم نیز به دانشگاه گوتنبرگ رسیده که در رتبه بندی جهانی جایگاه 144 را در اختیار دارد.

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در سوئد می تواند امتیازات و البته معایبی را به همراه داشته باشد که بهتر است با برخی از آن ها آشنا شد.

مزایا و معایب تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئد

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئد

هزینه زندگی در سوئد و همچنین هزینه های مربوط به تحصیل در این کشور به ویژه در رشته ای مانند جراحی پلاستیک نسبتا زیاد است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد بتوانند به راحتی و با استفاده از سرمایه شخصی خود این هزینه ها را پرداخت کنند. به طور تقریبی می توان گفت که شهریه دانشجویان در رشته جراحی پلاستیک در این کشور بین 13900€ تا 18000€ (یورو) در سال متغیر است و دسته کمی از دانشجویان هستند که می توانند از بورسیه تحصیلی در این کشور استفاده کنند.

هزینه زندگی در این کشور نیز برای دانشجویان خارجی تقریبا زیاد است و به طور میانگین به 1200€ (یورو) در ماه نیاز خواهد بود که البته مربوط به زندگی تنها یک نفر در این کشور با سبک دانشجویی است. دانشجویان در سوئد امکان کار تمام وقت را نیز خواهند داشت و این یک آسودگی خاطر برای افراد است تا هزینه های زندگی خود در این کشور را به حداقل برسانند.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئد

شرایط کار یک جراح پلاستیک در سوئد

افرادی که سوئد را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر جهان، امکان کاریابی پس از تحصیل را نخواهند داشت و به همین دلیل است که باید در طول دوره تحصیل خود شرایط مناسب برای کار در سوئد را برای خود فراهم کنند تا بتوانند از این طریق، اقامت این کشور را به دست آورند. یک پزشک جراح پلاستیک در سوئد به طور متوسط 192000SEK (کرون سوئد) در ماه درآمد کسب می کند که برای گذراندن زندگی در این کشور بسیار مناسب است. علاقمندان به تحصیل در سوئد می توانند با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند تا اطلاعات تکمیلی در این رابطه را به دست آورند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *