ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در سوئیس

رشته جراحی پلاستیک در سوئیس

تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئیس می تواند یکی از چالش های جدی برای دانشجویان علاقمند به این رشته از خارج از اروپا باشد. در سوئیس شرایط بسیار خاصی برای تحصیل در رشته های پزشکی وجود دارد و بسیاری از دانشگاه های این کشور، امکان ادامه تحصیل در این رشته را به دانشجویان خارجی نمی دهند و به همین دلیل است که رقابت برای تحصیل در رشته های پزشکی در سطح دانشگاه های این کشور بسیار دشوار است. افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به محل استقرار دانشگاه خود نیز توجه داشته باشند تا بتوانند با استفاده از آن، زبان اصلی تحصیل خود را نیز انتخاب کنند چراکه سوئیس یکی از کشورهای چندزبانه جهان به حساب می آید.

رشته جراحی پلاستیک یکی رشته های تحصیلی است که با کیفیت بسیار بالایی در دانشگاه های این کشور ارائه می شود و بدون تردید فارغ التحصیلان رشته های مختلف در این کشور از شانس بالایی برای رسیدن به جایگاه شغلی در سراسر جهان برخوردار خواهند بود. برای اینکه فرد بتواند تحصیل در سوئیس و در رشته های پزشکی را به مرحله عمل برساند، بهتر است که دوره پزشکی خود را نیز در یکی از دانشگاه های اروپایی به پایان برساند. با وجود همه محدودیت هایی که در این زمینه وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در سوئیس را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • آیا سوئیس فرایند ساده ای برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی در نظر گرفته است؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در سوئیس به عنوان جراح پلاستیک کار کرد؟

فرایند تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئیس

انتخاب سوئیس به عنوان مقصد تحصیلی یکی از چالش های جدی به ویژه برای ایرانیان است و حال که صحبت از یک رشته تخصص پزشکی در این کشور در میان آمده است، می توان گفت که دریافت پذیرش از این کشور می تواند بسیار دشوار باشد. افرادی که تحصیل پزشکی در سوئیس را تجربه کرده باشند، این فرصت را خواهند داشت که به راحتی وارد دوره تخصص شوند اما افرادی که از خارج از اروپا مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده اند، به سختی می توانند پذیرش نهایی خود را در رشته ای مانند جراحی پلاستیک به دست آورند.

تحصیل در سوئیس به زبان های آلمانی، فرانسوی و به ندرت ایتالیایی یا انگلیسی در رشته جراحی پلاستیک امکان پذیر می شود و این موضوعی است که دانشجویان پیش از دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور باید به آن توجه ویژه داشته باشند. دانشگاه های سوئیس در رشته جراحی پلاستیک از جایگاه علمی بسیار قدرتمندی برخوردار هستند و به همین دلیل می توان این کشور را در دسته کشورهای تراز اول جهان برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک معرفی کرد. برخی از مهم ترین دانشگاه های سوئیس در این رشته عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های سوئیس در رشته جراحی پلاستیک

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئیس

یکی از جذاب ترین امتیازاتی که تحصیل در سوئیس برای دانشجویان خارجی به همراه دارد آن است که هزینه های بسیار زیاد از دانشجویان در این کشور دریافت نمی شود و می توان گفت که هزینه تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است. افرادی که سوئیس را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده باشند، این فرصت را خواهند داشت که با ورود به این کشور، بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند و این از طریق کمک هزینه های تحصیلی و امکان کار به صورت نیمه وقت در این کشور میسر شده است.

هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 2800€ تا 4200€ (یورو) در سال است که قابل مقایسه با هزینه های تحصیل در کشورهای برتر جهان نیست. از طرف دیگر اما هزینه های زندگی در این کشور به نسبت سایر کشورهای اروپایی سنگین تر است و بسیاری از دانشجویان برای این که بتوانند این هزینه های را تامین کنند، ناچار به کار کردن ضمن تحصیل هستند. هزینه زندگی در سوئیس برای دانشجویان در حدود 1500€ (یورو) در ماه تخمین زده می شود.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سوئیس

شرایط کار جراحان پلاستیک در سوئیس

در صورتی که فردی موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود از کشور سوئیس شود، می تواند با استفاده از مدرک تحصیلی خود در این کشور، به جستجوی کار پرداخته و در صورتی که موفق به امضای قرارداد کاری شد، در این کشور اقامت به دست آورد. کار در سوئیس یک امتیاز بزرگ اقامتی است و همچنین دسترسی فرد به درآمد بالا را نیز ممکن می سازد. به طور متوسط می توان گفت که جراحان پلاستیک در این کشور، 43800CHF (فرانک سوئیس) در ماه درآمد کسب می کنند که به نسبت اکثر مشاغل در این کشور یک درآمد عالی است. در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *