ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در صربستان

رشته جراحی پلاستیک در صربستان

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در صربستان به گونه ای است که افراد با رزومه تحصیلی متوسط می توانند نهایت بهره را از آن ببرند. برای تحصیل در دانشگاه های تراز اول جهان، نیاز به رزومه ای است که از نظر علمی و همچنین کاری در شرایط بسیار مناسبی قرار داشته باشد و به همین دلیل است که نمی توان آن را به راحتی به دست آورد. افرادی که از نظر علمی نتوانسته اند دوره تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارند، می توانند با انتخاب کشورهای نظیر صربستان، شرایط مناسبی را از نظر اقامتی برای خود ایجاد کنند و به کار در کشورهای مطرح اروپایی نیز نزدیک تر شوند.

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در خارج از کشور یک چالش جدی است که البته برای تمامی دانشجویان دوره تخصص پزشکی چنین شرایطی وجود دارد. دانجشویان باید در مرحله اول اطمینان حاصل کنند که مدرک دریافتی آن ها در مقطع کارشناسی از نظر علمی شرایط مناسبی را داشته است و مورد تایید دانشگاه های صرب قرار دارد. در مراحل بعد است که فرد می تواند اقدامات لازم برای دریافت پذیرش از دانشگاه را انجام دهد. برای تحصیل در صربستان، محدودیت های آنچنانی وجود ندارد و به همین دلیل می توان گفت که این کشور از نظر شرایط کلی از جمله کشورهای سهل الوصول است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در صربستان پرداخته اند.

  • بهترین دانشگاه های صربستان برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور را ارزشمند دانست؟
  • فرایند رسیدن به کار در این کشور پس از دریافت مدرک تخصص پزشکی چیست؟

معرفی دانشگاه های برتر رشته جراحی پلاستیک در صربستان

افرادی که صربستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور از نظر علمی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و به همین دلیل است که باید پیش از انتخاب دانشگاه، نه تنها به رتبه کلی دانشگاه بلکه به جایگاه علمی رشته مورد نظر خود نیز توجه داشت. در رشته جراحی پلاستیک، دانشگاه های معدودی در صربستان توانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و این خود یکی از چالش هایی است که پیش روی افراد قرار می گیرد.

دانشگاه بلگراد به عنوان بهترین دانشگاه صربستان در رتبه 430 دانشگاه های ارائه کننده رشته جراحی پلاستیک قرار دارد و رتبه 136 در اروپا را نیز به دست آورده است. در رتبه دوم نیز نام دانشگاه نوی ساد دیده می شود که رتبه 740 جهان را در اختیار گرفته و فاصله قابل توجهی با دانشگاه بلگراد دارد. دانشگاه نیس در رتبه 885 و دانشگاه کراگویواچ در رتبه 893 از دیگر دانشگاه های مطرح برای تحصیل در صربستان در رشته جراحی پلاستیک هستند. طول دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در صربستان نیز به مانند اکثر کشورهای دنیا، 4 ساله است و افراد برای شروع این دوره باید زبان صرب را بیاموزند چرا که این رشته به صورت بسیار محدود به زبان انگلیسی ارائه می شود.

معرفی دانشگاه های برتر رشته جراحی پلاستیک در صربستان

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در صربستان

افرادی که صربستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، با هزینه های بسیار اندکی برای پرداخت شهریه خود روبرو خواهند شد و این یکی از بزرگترین مزایای تحصیل در صربستان است. از طرف دیگر، هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است و می توان گفت که این کشور یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل به حساب می آید. در بسیاری از موارد دانشجویان نیاز چندانی به بورسیه های تحصیلی در این کشور نخواهند داشت و همچنین با توجه به این که می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند، نیاز چندانی به دریافت کمک از دیگران یا استفاده از سرمایه های اولیه خود ندارند. گراف زیر می تواند اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه کند.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در صربستان

شرایط کار جراحان پلاستیک در صربستان

برای رسیدن به کار در صربستان به عنوان یک جراح پلاستیک، کافی است تا فرد مدرک تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه های این کشور دریافت کند. در مرحله بعد می توان دید که فرد به زبان صرب نیز برای ورود به بازار کار نیاز خواهد داشت و به همین دلیل است که تحصیل در این کشور به این زبان یک امتیاز به حساب می آید. افرادی که در صربستان تحصیل می کنند، معمولا رویای کار در کشورهای دیگر را در سر دارند اما یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند در حدود 530000RSD (دینار صربستان) در ماه درآمد داشته باشد و کیفیت عالی زندگی از نظر اقتصادی را در این کشور تجربه کند. در صورتی که در جتسجوی کشوری با خصوصیت های عالی برای زندگی هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *