ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در فنلاند

رشته جراحی پلاستیک در فنلاند

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در فنلاند به گونه ای است که افراد می توانند از طریق آن بهترین شرایط کاری را برای خود رقم بزنند. فنلاند یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است و به همین دلیل تحصیل در این کشور که مقدمه ای برای رسیدن به اقامت به حساب می آید را می توان به عنوان یکی از راه های پرمتقاضی برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفت. محدودیت های زیادی برای ورود به فنلاند به عنوان یکی از کشورهای اروپایی وجود ندارد و این کشور در دسته کشورهای نسبتا آسان برای مهاجرت قرار دارد. علاقمندان به تحصیل در این کشور بهتر است پیش از ورود به فنلاند اطلاعات لازم در خصوص شرایط جوی در این کشور را به دست آورند.

دانشگاه های فنلاند بهترین شرایط را در حوزه اسکاندیناوی در اختیار دارند و به همین دلیل می توان این کشور را یکی از کشورهای جذاب برای تحصیل معرفی کرد. در سطح بین المللی نیز نام دانشگاه های فنلاند در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد و رشته های مختلف تحصیلی از جمله جراحی پلاستیک نیز توانسته اند خود را به عنوان رشته های کلیدی معرفی کنند. در حال حاضر فنلاند یکی از کشورهای نسبتا گرانقیمت اروپایی برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک به حساب می آید ولی مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که برای تحصیل در این رشته چه شرایطی لازم خواهد بود.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فنلاند چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای ورود به رشته جراحی پلاستیک چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • فرصت های شغلی جراحان پلاستیک در کشور فنلاند چه وضعیتی دارند؟

فرایند ورود به رشته جراحی پلاستیک در فنلاند

افرادی که قصد ورود به یکی از رشته های تخصص پزشکی در فنلاند را دارند، باید در مرحله اول مدرک پزشکی معتبر در این کشور را در اختیار داشته باشند. اکثر دانشگاه های این کشور لیستی بلند بالا از دانشگاه های معتبر را ارائه کرده اند و افراد بهتر است پیش از ورود به دانشگاه در این رابطه تحقیقات گسترده ای را انجام دهند. برای ورود به رشته جراحی پلاستیک در این کشور، نیاز به سپری کردن دوره انترنی نیز وجود دارد ولی به افراد توصیه می شود که برای سهولت هرچه بیشتر کار خود در این کشور، با یک برنامه ریزی بلند مدت، تحصیل پزشکی در فنلاند را برای خود انتخاب کنند تا بتوانند مسیر بهتری را طی کنند. یادگیری زبان فینیش در این بازه زمانی، شانس دریافت پذیرش از دانشگاه های فنلاند در دوره تخصص را دوچندان می کند.

درست به مانند اکثر رشته های تحصیلی، دانشگاه هلسینکی بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک است که توانسته در رتبه 186 جهان قرار بگیرید. سایر دانشگاه های فنلاند از نظر علمی فاصله قابل توجهی با این دانشگاه دارند و برای مثال دانشگاه اولو به عنوان دومین دانشگاه برتر فنلاند رتبه 532 جهان را در اختیار گرفته و دانشگاه تورکو نیز رتبه 549 را به خود اختصاص داده است. برخی از مهم ترین ویژگی های فنلاند برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک عبارتند از:

مهم ترین ویژگی های فنلاند برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فنلاند

بخش عمده از دغدغه دانشجویانی که تحصیل در فنلاند را در رشته جراحی پلاستیک انتخاب می کنند، تامین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور است. افرادی که فنلاند را در دهه گذشته انتخاب کرده بودند، هیچ مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت نمی کردند اما امروزه شرایط متفاوت از قبل شده است و دانشجویان موظف به پرداخت شهریه کامل برای ورود به دانشگاه هستند. هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک برای دانشجویان خارجی در فنلاند در حدود 14800€ تا 19000€ (یورو) در سال است. دانشجویانی که برای ادامه تحصیل در این کشور نیاز به بورسیه تحصیلی دارند، بهتر است شرایط هر دانشگاه را به صورت جداگانه بررسی کنند تا دچار مشکلی از این بابت نشوند.

هزینه زندگی در فنلاند نیز به شهرهای مختلف در این کشور بستگی دارد و می توان آن را در حدود 750€ تا 1100€ (یورو) در ماه متغیر دانست. البته باید در نظر داشت که 25 ساعت فرصت کار در این کشور ضمن تحصیل، برای تامین هزینه های زندگی در این کشور کافی است.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فنلاند

شرایط کار جراحان پلاستیک در فنلاند

افرادی که در فنلاند تحصیل کرده اند، به راحتی می توانند در همین کشور کار کنند چراکه دولت فنلاند به دنبال راهکارهای مختلفی برای جذب نیروی کار است. امروزه روش مهاجرتی استارت آپ فنلاند بسیار مورد توجه دولت این کشور قرار گرفته و همین مسئله دید وسیع دولت به شرایط کار را نشان می دهد. یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند به طور متوسط 17700€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد و این مبلغی قابل توجه برای زندگی در این کشور به عنوان یک شهروند است.

در صورتی که به هر روشی به دنبال راهی برای مهاجرت ایمن به خارج از کشور هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا با توجه به تجربیات خود، شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *