ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین

رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین

به عنوان یکی از کشورهای آسیای شرقی، سطح علمی ارائه رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین چندان مناسب به نظر نمی رسد. با نگاهی اجمالی به رتبه بندی های جهانی در این رشته، می توان دریافت که فیلیپین از جمله کشورهایی است که دانشگاه های آن نتوانسته اند رتبه مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل می توان گفت که انتخاب این کشور از نظر علمی چندان مناسب نیست. با این حال هزینه تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل است که برخی از افراد آن را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند. فرایند نسبتا ساده دریافت پذیرش تحصیلی و همچنین ویزای فیلیپین نیز منجر به افزایش محبوبیت آن شده است.

رشته جراحی پلاستیک به عنوان یکی از رشته های مرتبط با تخصص پزشکی، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است تا جایی که امروزه بسیاری از پزشکان، این رشته را به عنوان تخصص خود انتخاب می کنند. میزان عمل های زیبایی در شرق آسیا به صورت قابل توجهی در طول سالیان اخیر افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل است که رشته جراحی پلاستیک در این منطقه از بازار کار بسیار مناسبی برخوردار شده است. برای درک هرچه بهتر شرایط تحصیل در این رشته، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین، چگونه می تواند آینده تحصیلی افراد را تغییر دهد.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین چیست؟
  • آیا فیلپین مقصد مناسبی برای تحصیل در این رشته است؟
  • هزینه های تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا فیلیپین شرایط مناسبی برای کار پس از تحصیل به عنوان جراح پلاستیک دارد؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین

برای این که فردی بتواند در فیلیپین به ادامه تحصیل بپردازد، نیاز به رزومه چندان قدرتمندی نخواهد داشت و این یک مسئله قابل توجه برای بسیاری از افراد است. بسیاری از دانشگاه های این کشور برای صدور پذیرش به مدرک زبان با نمره بسیار بالا نیازی نخواهند داشت و از طرف دیگر شرایط دریافت پذیرش نیز بسیار ساده تر است. البته باید در این رابطه به این نکته نیز اشاره داشت که دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی هیچ جایگاهی را به دست نیاورده اند و این مسئله ای است که باید به آن توجه ویژه داشت.

برای ورود به رشته جراحی پلاستیک در این کشور تنها کافی است که فرد مدرک پزشکی خود را به دست آورده و دوره رزیدنتی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد. در برخی از دانشگاه های این کشور می توان فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را نیز پیدا کرد ولی این مسئله سبب می شود تا محدودیت های انتخاب دانشگاه در این کشور به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند.

برخی از جدی ترین نکاتی که در رابطه با تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور به آن اشاره داشت به شرح تصویر زیر هستند.

نکات تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین

افرادی که در رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین به ادامه تحصیل مشغول می شوند، به مانند بسیاری از رشته های دیگر تحصیلی، نیازی به پرداخت هزینه های سنگین در این رابطه نخواهند داشت و این نکته ای قابل توجه در این رابطه است. برای پرداخت شهریه دانشگاه در این کشور، دانشجویان به بودجه ای در حدود 10000$ تا 13000$ (دلار) برای 4 سال تحصیل خود در این کشور نیاز خواهند داشت. علاوه بر این می توان هزینه ای در حدود 17000$ (دلار) را برای 4 سال زندگی در این کشور در نظر گرفت.

باید به این نکته اشاره داشت که در این کشور دسترسی به بورسیه های تحصیلی برای علاقمندان به تحصیل بسیار اندک است اما امکان کار ضمن تحصیل در این کشور کاملا فراهم شده است و دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند. با مقایسه تحصیل در فیلیپین و اندونزی می توان دریافت که در رشته جراحی پلاستیک شرایط اندونزی به عنوان یکی دیگر از کشورهای آسیای شرقی کمی بهتر است.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فیلیپین

شرایط کار یک جراح پلاستیک در فیلیپین

افرادی که در کشور فیلیپین دوره تحصیلی خود را به پایان رسانده باشند، به خوبی به این موضوع آگاهی دارند که این کشور از نظر امکانات رفاهی فاصله بسیار زیادی با استانداردهای زندگی دارد و به همین دلیل نمی توانند پس از دوره تحصیلی، تمایلی به زندگی در این کشور داشته باشند. در حال حاضر یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند 170000PHP (پزو فیلیپین) درآمد خواهد داشت و این مبلغی قابل توجه برای زندگی در این کشور است اما برای تامین هزینه های سفر به کشورهای مختلف، نمی توان آن را بسیار ارزشمند دانست.

برای تحصیل در رشته های خاصی می توان فیلیپین را به عنوان مقصد مناسب معرفی کرد اما در کل این کشور چندان مورد تایید نیست. برای دسترسی به اطلاعات کامل در خصوص شیوه مهاجرت به کشور مورد نظر خود، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *