ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی

رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی

برای ورود به رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی گزینه های پرشماری در دسترس علاقمندان به این کشور قرار نگرفته است. لیتوانی یکی از کشورهای اروپای شرقی است که کیفیت مناسبی برای زندگی دارد و 3 دانشگاه برجسته نیز در آن وجود دارد. افرادی که لیتوانی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، معمولا در یکی از همین 3 دانشگاه به ادامه تحصیل مشغول می شوند و می توانند از این طریق به رزومه تحصیلی خود اعتبار بهتری ببخشند. باید در نظر داشت که در رتبه بندی های جهانی، نمی توان این دانشگاه ها را در جمع دانشگاه های برتر جهان قرار داد و به همین دلیل تنها به افرادی توصیه می شود تا این کشور را برای محل تحصیل خود انتخاب کنند، که رزومه تحصیلی قدرتمندی در اختیار ندارند.

رشته جراحی پلاستیک به عنوان یکی از رشته های تخصصی علوم پزشکی، در این کشور با کیفتی نسبتا مناسبی ارائه می شود و به همین دلیل می توان انتظار داشت که دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور، بتوانند اقامت کاری مناسبی را در یکی از کشورهای مد نظر خود و حتی لیتوانی به دست آورند. برای ورود به این رشته دریافت مدرک پزشکی الزامی است و گام اول به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را در این مقاله همراهی کنید تا جزئیات بیشتری درباره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در اختیار شما قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • محدودیتی برای کار در رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی برای دانشجویان خارجی وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی

فرایند تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در تمامی کشورهای جهان به این صورت است که فرد باید در مرحله نخست، مدرک پزشکی خود را دریافت کند تا بتواند مجوز حضور در این رشته را به دست آورد. دانشجویان باید دوره رزیدنتی جراحی پلاستیک را نیز پشت سر بگذارند و در مرحله بعد زبان تحصیل خود را نیز بیاموزند. تحصیل در لیتوانی در رشته پزشکی می تواند یک گام رو به جلو برای افرادی باشد که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته تخصص انتخاب کرده اند. از این طریق می توان مسیر هموارتری را برای مهاجرت طی کرد و توانست زبان این کشور را به دست آورد و همچنین نیاز به معادلسازی مدرک تحصیلی را نیز از بین برد.

دانشگاه لیتوانیایی علوم بهداشت به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته جراحی پلاستیک شناخته می شود. این دانشگاه در رتبه بندی های جهنای در جایگاه 641 قرار گرفته است و در اروپا نیز رتبه 203 را به دست آورده است. دانشگاه ویلنیوس به عنوان دومین دانشگاه برتر لیتوانی در رشته جراحی پلاستیک توانسته است در جایگاه 681 جهان قرار گیرد و از طرفی رتبه 215 اروپا را نیز به دست آورده است.

در کل می توان گفت که انتخاب رشته جراحی پلاستیک برای افرادی مناسب است که از نظر علمی رزومه سطح متوسط در اختیار دارند. شرایط کلی تحصیل در این کشور را می توان به شرح زیر معرفی کرد.

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی

افرادی که لیتوانی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، به بودجه چندان زیادی برای پرداخت شهریه خود نیاز نخواهند داشت و این یکی از امتیازاتی است که تحصیل در این کشور می تواند به همراه داشته باشد. دانشجویان در این کشور در موارد نادر به بورسیه های تحصیلی دسترسی خواهند داشت ولی هزینه های مناسب تحصیل در این کشور، نیاز به بورسیه را به حداقل خود می رساند.

به طور کلی می توان گفت که تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی به طور تقریبی برای دانشجویان خارجی در حدود 4900€ تا 5600€ (یورو) در سال است. دانشجویان با این مبلغ در کمتر کشوری می توانند به ادامه تحصیل بپردازند. هزینه زندگی در لیتوانی هم بسیار مقرون به صرفه است و می توان گفت که دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی ماهیانه خود در این کشور، به حدود 300€ (یورو) نیاز خواهند داشت که از طریق کار ضمن تحصیل نیز قابل جبران است.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لیتوانی

شرایط کار یک جراح پلاستیک در لیتوانی

با شروع کار در لیتوانی، فرد به یک کاندید دریافت اقامت این کشور تبدیل می شود و این مسئله یک امتیاز بزرگ به حساب می آید. جراحان پلاستیکی که مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های لیتوانی دریافت کرده باشند، با سهولت بسیار زیادی می توانند وارد بازار کار این کشور شده و به طور متوسط 1900LTL (لیتاس) در ماه درآمد کسب کنند.

در صورتی که فردی بتواند مراحل تحصیل در لیتوانی را به درستی طی کند، به راحتی می تواند اقامت این کشور کم حاشیه را به دست آورد. شما نیز با تماس با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، قادر خواهید بود تا بهترین شرایط را برای آینده خود در خارج از کشور ایجاد کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *