ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در مالتا

رشته جراحی پلاستیک در مالتا

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در مالتا نمی تواند امتیاز بسیار ویژه ای در رزومه تحصیلی افراد به حساب آید و باید در رابطه با آن تفکر کرد. مالتا یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر بیش از گذشته مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است اما باید به این نکته اشاره کرد که روند صدور ویزای تحصیلی این کشور برای دانشجویان ایرانی با چالش های جدی روبرو شده است و افراد زیادی قادر به دریافت این ویزای تحصیلی نخواهند بود. این مسیری است که شرایط علاقمندان به ورود به حوزه شنگن را با چالش روبرو کرده است اما علاقمندان به رشته جراحی پلاستیک با فقدان مهمی روبرو نشده اند چراکه دانشگاه های این کشور از نظر علمی در شرایط مناسبی قرار ندارند.

رشته جراحی پلاستیک یکی از رشته های تخصص پزشکی است که با کیفیت بسیار مناسب در دانشگاه های سراسر جهان ارائه می شود اما شرایط این رشته در مالتا کمی متفاوت است. اثری از دانشگاه های مالتا در رتبه بندی های جهانی در این رشته دیده نمی شود و به همین دلیل می توان گفت که مالتا از جمله کشورهایی است که کیفیت مناسب تحصیل را ارائه نمی کند و علاقمندان به این رشته بهتر است کشورهای دیگری را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که آیا تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در مالتا می تواند ارزشمند باشد یا خیر.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مالتا چیست؟
  • آیا دانشگاه های مالتا در این رشته دارای اعتبار بالایی هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مالتا چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در رشته جراحی پلاستیک برای علاقمندان به این حوزه چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مالتا

مالتا یکی از کشورهای اروپایی است که بیشتر به منظور سرمایه گذاری مورد توجه قرار می گیرد. در گذشته ای نه چندان دور، بسیاری از افراد با دریافت پذیرش از دوره های زبان در این کشور، فرایند ورود به حوزه شنگن را برای خود ایجاد می کردند اما با درخواست پناهندگی در این منطقه مشکلاتی را برای مالتا از نظر سیاسی ایجاد می کردند. همین مسئله سبب شده است تا دریافت ویزای تحصیلی مالتا برای ایرانی ها بسیار دشوارتر از گذشته شود.

برای ورود به رشته جراحی پلاستیک در مالتا، افراد باید در نظر داشته باشند که به یک مدرک معتبر پزشکی نیاز خواهند داشت و باید این پروسه را در مالتا یا خارج از این کشور طی کرده باشند. در نظر داشتن این مسئله که تحصیل در مالتا در رشته پزشکی می تواند یک امتیاز در این رابطه به حساب آید بسیار حائز اهمیت است. علاقمندان به گذراندن دوره تخصص جراحی پلاستیک در این کشور می توانند با دریافت مدرک پزشکی خود از مالتا، نیازی به معادلسازی مدرک خود نداشته و وارد این پروسه نسبتا طولانی نشوند.

تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مالتا به زبان انگلیسی انجام می شود و دانشجویان برای پایان دوره تحصیلی خود در این کشور باید حداقل 4 سال به ادامه تحصیل بپردازند.

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مالتا

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مالتا

مالتا یکی از کشورهایی است که دانشگاه های معتبری را در خود جای نداده است و کمتر دیده می شود که دانشجویان با رزومه های تحصیلی قدرتمند این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. رشته جراحی پلاستیک یکی از این رشته هایی است که کیفیت لازم را ارائه نمی کند. حال در چنین شرایطی انتظار می رود که هزینه های تحصیل برای بسیاری از رشته های تحصیلی در این کشور اندک باشد اما حقیقت امر آن است که مالتا یکی از کشورهای گرانقیمت اروپایی برای ادامه تحصیل به حساب می آید.

زمانی که صحبت از رشته های تخصص پزشکی در میان باشد، مقدار این هزینه ها نیز به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند و از آن جا که دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور بسیار دشوار است، می توان گفت که انتخاب مالتا به عنوان مقصد تحصیلی چندان مناسب نیست. متوسط هزینه هایی که برای تحصیل در یک سال در رشته جراحی پلاستیک مورد نیاز است را می توان به شرح زیر دانست.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مالتا

شرایط کار جراحان پلاستیک در مالتا

با پایان دوره تحصیل در مالتا، فرد می تواند دوره کاری خود در این رشته را آغاز کند اما باید در نظر داشت که با توجه به جمعیت مالتا، شرایط کار در این حوزه ممکن است سخت تر باشد و کاریابی در این رشته دشوار است. با این حال یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک در این کشور می تواند ماهیانه 13300€ (یورو) درآمد داشته باشد که برای گذراندن زندگی با کیفیت در این کشور بسیار مناسب است. با همه این اوصاف می توان گفت که زندگی در مالتا برای پزشکان چندان مناسب نیست و نمی تواند خواسته اصلی آن ها باشد. در صورتی که به دنبال یافتن بهترین کشورهای جهان برای زندگی، تحصیل و کار هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *