ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در مکزیک

رشته جراحی پلاستیک در مکزیک

بر خلاف باورهای عمومی، تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در مکزیک از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دانشگاه های عالی در این کشور وجود دارد. دانشگاه های مکزیک در رتبه بندی های جهانی در این رشته، به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی، از رتبه و جایگاهی بسیار عالی برخوردار هستند و به همین دلیل است که می توان گفت که مکزیک می تواند گزینه ای ایده آل برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک باشد. دانشگاه های این کشور بسیار معتبر هستند و همین مسئله سبب می شود که کیفیت آموزش در بالاترین سطح ممکن در دانشگاه های این کشور ارائه شود.

افرادی که مکزیک را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، امتیازات زیادی را به دست خواهند آورد ولی از طرف دیگر محددیت های زیادی نیز وجود دارد که باید به همه آن ها توجه ویژه داشت. در حال حاضر به دلیل شرایط خاصی که در مکزیک وجود دارد، می توان گفت که انتخاب مکزیک صرفا به عنوان مقصد تحصیل می تواند گزینه ای مناسب باشد اما برای زندگی بلند مدت در این کشور نمی توان آن را به راحتی مورد تایید قرار داد. در هر صورت دانشگاه های مکزیک مقصدی مناسب برای تحصیل در این رشته هستند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مکزیک خواهند پرداخت تا ابهامات موجود در این زمینه برطرف شود.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مکزیک چگونه است؟
  • دانشگاه های برتر رشته جراحی پلاستیک در این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا مکزیک مقصد مناسبی برای کار در حوزه جراحی پلاستیک است؟

فرایند تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مکزیک

افرادی که مکزیک را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور از نظر علمی شرایط مناسبی در رشته جراحی پلاستیک به دست آورده اند و به همین دلیل برای ورود به دانشگاه های برتر این کشور، باید رزومه ای عالی در اختیار داشت. برای ورود به این رشته، تحصیل در رشته پزشکی الزامی است و فرد باید دوره رزیدنتی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

دانشگاه های مکزیک زبان اسپانیایی را به عنوان زبان رسمی تحصیل در مکزیک می شناسند و به همین دلیل کمتر می توان امکان تحصیل در رشته جراحی پلاستیک به زبان انگلیسی را در این کشور پیدا کرد. برای تحصیل در مکزیک در این رشته، دانشگاه های زیادی وجود دارد و برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهمترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مکزیک

همانطور که در تصویر فوق نیز مشخص شده است، دانشگاه های مکزیک سطح علمی متفاوتی را در اختیار دارند و به همین دلیل نمی توان بدون آگاهی از شرایط تحصیل در هر دانشگاه به صورت جداگانه، تصمیم به انتخاب دانشگاه مقصد در این کشور گرفت.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مکزیک

یکی از مهم ترین و جدی ترین محدودیت هایی که بسیاری از افراد برای تحصیل در خارج از کشور با آن روبرو خواهند بود، بودجه مورد نیاز برای تحصیل در کشورهای مختلف است. هر کشور با توجه به شرایطی اقتصادی خود، محدودیت هایی را برای ثبت نام دانشجویان خارجی از نظر تعداد و همچنین شهریه ها در نظر می گیرد و مکزیک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

می توان گفت که شهریه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور در حدود 3900$ تا 5800$ (دلار) در سال است و کمتر می توان انتظار داشت که دانشجویان در این رشته بتوانند به بورسیه های تحصیلی دسترسی داشته باشند. معمولا به دانشجویان خارجی فرصت داده می شود تا به کار ضمن تحصیل مشغول شده و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند ولی در مکزیک چنین شرایطی وجود ندارد و دانشجویان باید همه هزینه های زندگی خود را شخصا پرداخت کنند. هزینه زندگی در مکزیک در حدود 650$ تا 800$ (دلار) در سال است.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مکزیک

شرایط کار جراحان پلاستیک در مکزیک

افرادی که در مکزیک تحصیلات خود را به پایان می رسانند، می توانند در همین کشور به کار مشغول شوند ولی با توجه به توافقاتی که بین آمریکا و کانادا با این کشور به امضا رسیده است، ورود به بازار کار در این کشور برای دانشجویان خارجی در مکزیک نیز فراهم می شود. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در مکزیک می تواند ارزشی چند برابری به دست آورد. یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند به طور متوسط 135000MXN (پزو مکزیک) در ماه درآمد داشته باشد و از این طریق زندگی مناسبی را برای خود به ارمغان آورد اما کمتر کسی را می توان دید که تمایل به ادامه زندگی در این کشور داشته باشد.

در صورتی که شما نیز به دنبال مسیری برای بهبود کیفیت زندگی خود در این کشور یا سایر کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *