ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ

رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به تحصیل در چین محسوب می شود زیرا دانشگاه هنگ کنگ سومین و دانشگاه چینی هنگ کنگ هشتمین دانشگاه برتر چین برای تحصیل در این رشته هستند. هنگ کنگ منطقه ویژه اداری چین است که از شمال با استان گوانگدونگ و از شرق، جنوب و غرب با دریای چین جنوبی همسایه است. منطقه هنگ کنگ در طول سال ها گسترش یافته است و همچنان که زمین های بیش تری از دریای اطراف بازپس گرفته شده است، به رشد خود ادامه داده است. این گسترش قلمروی آن بود که نیروی کار و سایر منابع لازم برای رشد تجاری پایدار را فراهم کرد که منجر به تبدیل شدن آن به یکی از مراکز تجاری و مالی بزرگ جهان شد.

هنگ کنگ به عنوان یک سرمایه گذار، یک مرکز تولیدی و مالی و یک عامل حیاتی در تجارت و نوسازی چین، قوی و مرفه، البته با نقشی تغیر یافته، ظاهر شده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل جراحی پلاستیک در هنگ کنگ تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ کدامند و دارای چه رتبه هایی هستند؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان جراحی پلاستیک در هنگ کنگ چه رقمی است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در هنگ کنگرتبه در چینرتبه در قاره آسیارتبه در جهان
دانشگاه هنگ کنگهنگ کنگ1322156
دانشگاه چینی هنگ کنگهنگ کنگ2844241

بررسی نشان می دهد شهر هنگ کنگ یکی از بهترین شهرها برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در چین می باشد.

جدول زیر دیگر دانشگاه های برتر چین برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک به غیر از دانشگاه های هنگ کنگی که در بالا ذکر گردید را نشان می دهد:

دانشگاهمحل استقراررتبه در چینرتبه در قاره آسیارتبه در جهان
کالج پزشکی اتحادیه پکنپکن1125
دانشگاه جیائو تونگ شانگهایشانگهای2338
دانشگاه پکنپکن425169
دانشگاه سیچوانچنگدو528175
دانشگاه فودانشانگهای635198
دانشگاه ژجیانگهانگژو739217
دانشگاه پزشکی هاربینهاربین971296
دانشگاه جنوب مرکزیچانگشا1072297
دانشگاه پزشکی پایتختپکن1173303

مطابق جدول فوق، بهترین شهرها برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در چین، علاوه بر هنگ کنگ که در بالا قید کردیم، بر اساس تعداد دانشگاه ها و رتبه آن ها عبارتند از پکن، شانگهای و چنگدو.

"بهترین

چرا تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ؟

در مقایسه با بسیاری از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا و بریتانیا، هزینه ‌های تحصیل در هنگ کنگ کم ‌تر است و سیاست‌های ویزای آن نیز راحت ‌تر است. این عوامل به علاوه عوامل دیگری که اشاره خواهیم نمود هنگ کنگ را به مقصد تحصیل عالی برای دانشجویان تبدیل می کند. هنگ کنگ در رتبه بندی دانشگاهی جهانی QS برای بهترین شهرهای دانشجویی در رتبه دوازدهم قرار دارد و 4 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر آسیا و 5 دانشگاه از 100 دانشگاه برتر جهان را در خود جای داده است. موسساتی مانند دانشگاه هنگ کنگ (HKU) و دانشگاه چینی هنگ کنگ (CUHK) آموزش با کیفیت بالا و شبکه های تحقیقاتی قوی ارائه می دهند. در هنگ کنگ، انگلیسی ابزار اصلی آموزش در همه دانشگاه ها است و این زبان به طور گسترده در سراسر آن صحبت و درک می شود.

هنگ کنگ مرکز فرصت هاست؛ عواملی مانند ساختارهای مالیاتی جذاب، زیرساخت های مدرن و نزدیکی به چین و دیگر بازارهای آسیایی آن را به مقصدی جذاب برای شرکت ها و استارت آپ ها تبدیل کرده است. در ضمن، هنگ کنگ دارای موقعیتی عالی می باشد. سفر به سرزمین اصلی چین برای گردشگری یا مصاحبه شغلی راحت است. این شهر به خوبی به شانگهای و پکن متصل می باشد. همچنین هنگ کنگ امن بوده و دارای نرخ جرم و جنایت بسیار کمی است.

در هنگ کنگ تبعیض علیه اتباع خارجی توسط مقامات محلی جدی گرفته می شود و روند نزولی دارد. علاوه بر این، هنگ کنگ دارای یک شبکه حمل و نقل عمومی عالی است. تقریبا تمام مناطق شهر با مترو، تراموا، اتوبوس یا کشتی به خوبی به هم متصل هستند. در ضمن، تحصیل در هنگ کنگ همراه با یادگیری زبان ماندارین می تواند راه های جدیدی را در چین برای فارغ التحصیلان باز کند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ

هزینه های ماهانه یک فرد مجرد بدون در نظر گرفتن اجاره بها در هنگ کنگ 829.02GBP (پوند انگلیس) تخمین زده می شود. این نشان می دهد که هنگ کنگ در مقایسه با پایتخت ایران بسیار گران تر است. مقایسه هنگ کنگ با تهران نشان می دهد هزینه زندگی در هنگ کنگ 164.90% بیش تر از تهران بدون اجاره بها می باشد.

وظایف فارغ التحصیلان رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ

تمامی دانشجویان بین المللی که موفق به دریافت تخصص در رشته جراحی پلاستیک در این کشور شده اند، باید برخی از وظایف فارغ التحصیلان را در این رشته تحصیلی به خوبی مطالعه کنند. در غیر این صورت با چالش های متعددی در طول اقامت خود در نیوزلند مواجه خواهند شد. به طور کلی فارغ التحصیلان این رشته، طیف گسترده ای از بیماری ها و اختلالات را درمان می کنند. از مهم ترین اختلالات در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم ترین اختلالات در حوزه جراحی پلاستیکعلاوه بر این، فارغ التحصیلان رشته جراحی پلاستیک در این کشور، بازیگران طبیعی هستند زیرا به طور مکرر با سایر متخصصان جراحی در ارتباط هستند. همچنین هنگامی که یک جراح پلاستیک بیماری را می بیند، ابتدا شرح حالی را برای درک بهتر سابقه بیمار انجام می دهند. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز شرایط کار پس از تحصیل در هنگ کنگ از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات متداول در باب رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما می باشیم:

  • آیا می توان تحصیل رشته جراجی پلاستیک در هنگ کنگ را به صورت رایگان انجام داد؟ برخی از موسسات دولتی در هنگ کنگ، تمامی مراحل ثبت نام و هزینه شهریه را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهند.
  • آیا برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک در هنگ کنگ به شرکت در آزمون ورودی نیاز داریم؟ اغلب دانشگاه های پزشکی در هنگ کنگ، فرآیند امتحان ورودی را برای ثبت نام دانشجویان خود انجام می دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *