ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در کرواسی گزینه های محدذودی وجود دارد و نمی توان آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. برای ورود به دانشگاه های خارجی هر فرد باید در تلاش باشد تا بهترین گزینه های ممکن را برای خود انتخاب کرده و از این طریق آینده مناسب تری را برای خود رقم بزند. در چنین شرایطی می توان گفت که کرواسی یکی از کشورهایی است که انتخاب آن می تواند پر ریسک باشد. در چنین شرایطی می توان از افراد خواست تا شرایط تحصیل در این کشور را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار دهند تا در این مسیر دچار چالش نشوند.

رشته جراحی پلاستیک یکی از رشته های مرتبط با گروه تخصص پزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در اولین قدم مدرک پزشکی خود را دریافت کرده و سپس مجوز تحصیل در این رشته را به دست آورند. محدودیت های زیادی برای تحصیل در کشور کرواسی وجود ندارد ولی باید در نظر داشت که از نظر کیفیت آموزشی، تنها یکی از دانشگاه های این کشور است که توانسته جایگاه مناسبی از نظر علمی به دست آورد و به همین دلیل، شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های آن می تواند بسیار قابتی باشد. در صورتی که تمایل به تحصیل در این کشور دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله، شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در کرواسی را مورد مطالعه خود قرار داده اند.

  • فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های کرواسی برای ادامه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته جراحی پلاستیک در کرواسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در کرواسی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در کرواسی، در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

افرادی که رشته جراحی پلاستیک را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که با استفاده از فرایند نسبتا ساده پذیرش از دانشگاه های این کشور، خود را به کرواسی رسانده و مقدمات اعتبار بخشیدن به رزومه تحصیلی خود را نیز طی کنند. دانشگاه های پزشکی کرواسی از نظر علمی شرایط چندان مناسبی ندارند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد با رزومه های تحصیلی عالی، این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

دانشگاه زاگرب بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک است و توانسته رتبه 494 جهان در این رشته را به دست آورد. دانشگاه استروسمایر به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته جراحی پلاستیک، رتبه 985 جهان را به دست آورده است و نمی توان آن را به عنوان یکی از دانشگاه های مناسب برای تحصیل در این رشته معرفی کرد.

باید در نظر داشت که دانشگاه های این کشور را نمی توان در جمع برترین های جهان دید ولی در تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور امتیازاتی وجود دارد که باید به آن توجه داشت.

امتیازات تحصیل رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

یکی از امتیازاتی که تحصیل در کرواسی به همراه دارد، هزینه های بسیار اندکی است که شهروندان خارجی باید برای تحصیل خود در این کشور پرداخت کنند. در برخی از موارد نادر امکان استفاده از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان خارجی وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توان گفت که این کشور یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل به حساب می آید. شهریه دانشگاه برای دانشجویان رشته جراحی پلاستیک در حدود 1200$ تا 2900$ (دلار) در سال است و دانشجویان باید این مبلغ را در ابتدای هر سال تحصیلی به دانشگاه پرداخت کنند.

از طرف دیگر، دانشجویان می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را از طریق کار دانشجویی تامین کنند با این حال می توان گفت که در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 550$ (دلار) در ماه، برای پرداخت همه هزینه های زندگی در این کشور کفایت می کند. دانشجویان خارجی برای کار در این کشور باید زبان کروات را نیز بیاموزند و این یکی از محدودیت های زندگی در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

شرایط کار یک جراح پلاستیک در کرواسی

برای کار در کرواسی به عنوان یک جراح پلاستیک، در اختیار داشتن مدرک پزشکی از دانشگاه های این کشور الزامی است و به همین دلیل است که می توان بلافاصله پس از پایان تحصیل در این کشور، وارد بازار کار شد ولی به این دلیل که کرواسی از جمله کشورهای حوزه شنگن نیست، می توان گفت که این کشور مقصد مورد پسند بسیاری از افراد برای زندگی به حساب نمی آید.

یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند به طور تقریبی42700HRK (کونای کرواسی) در ماه درآمد داشته باشد و این باعث بهبود کیفیت زندگی در این کشور نیز خواهد شد. در رابطه با انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت باید دقیق تر رفتار کرد و به همین دلیل است که توصیه می شود تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *