ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در برزیل

رشته حسابداری در برزیل

رشته حسابداری در برزیل یکی از رشته های تحصیلی است که با کیفیت بسیار بالا و مطابق با استانداردهای جهانی در دانشگاه های برتر ارائه می شود. برزیل یکی از کشورهای جهان است که کمتر مورد توجه علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است و این مسئله می تواند برای افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند، یک برگ برنده باشد. بسیاری از دانشگاه های این کشور رتبه های کمتر از 100 را در جهان به دست آورده اند و این به خوبی نشان از کیفیت بالای آموزش در این کشور دارد. رشته حسابداری نیز یکی از همین رشته های تحصیلی است که شهروندان خارجی بدون نیاز به شرکت در یک رقابت سخت می توانند پذیرش تحصیلی خود را در آن به دست آورند.

دانشگاه های برزیل علاوه بر کیفیت بالایی که ارائه می کنند، هزینه های اندکی را از دانشجویان خارجی در یافت می کنند و این یکی از برتری های مهم تحصیل در برزیل برای علاقمندان به رشته حسابداری است. رشته حسابداری از آن دسته رشته های تحصیلی است که هرگز اشباع نخواهد شد و افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند، فرصت های شغلی فراوانی را پیش روی خود مشاهده می کنند. در چنین شرایطی است که تحصیل در این رشته می تواند اهمیت بسیار زیادی پیدا کند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیحات کامل در خصوص تحصیل در این رشته در برزیل را ارائه خواهند کرد.

  • شرایط تحصیل رشته حسابداری در کشور برزیل چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته حسابداری در کشور برزیل چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در برزیل، اقامت این کشور را به دست آورد؟
  • متوسط درآمد حسابداران در کشور برزیل چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در کشور برزیل

برزیل یکی از با کیفیت ترین کشورهای آمریکای جنوبی برای تحصیل و زندگی است و به همین دلیل است که می توان برای تحصیل در رشته حسابداری، شرایط این کشور را مورد ارزیابی قرار داد. دانشگاه های برزیل در طول سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی در علوم اقتصادی داشته اند و این مسئله یکی از دلایلی بوده است که امروزه اقتصاد برزیل به عنوان یکی از قدرت های آمریکای جنوبی شناخته می شود.

دانشگاه سائوپائولو به عنوان برترین دانشگاه کشور برزیل، در رشته حسابداری نیز بهترین دانشگاه این کشور است و رتبه 52 را به خود اختصاص داده است. سایر دانشگاه های این کشور اگرچه در رتبه های برتر جهانی قرار دارند اما فاصله علمی آن ها با دانشگاه سائوپائولو بسیار زیاد است. برای مثال دانشگاه فانداچائو ژتولیو وارگاس رتبه 152 جهان را به خود در رشته حسابداری اختصاص داده است و رتبه 162 جهان در رشته حسابداری به دانشگاه استادوئال کمپیناس رسیده است. دانشگاه فدرال ریو دوژانیرو نیز دیگر دانشگاه برتر برزیل در این رشته است که جایگاه 189 را به خود اختصاص داده است.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در کشور برزیل

هزینه تحصیل رشته حسابداری در کشور برزیل

با توجه به کیفیت آموزش در برزیل، تحصیل در این کشور را می توان بسیار مقرون به صرفه دانست چرا که به نسبت بسیاری از کشورهای تراز اول جهان، هزینه های تحصیل در برزیل کاملا قابل پرداخت است. دانشجویان رشته حسابداری در دانشگاه های برزیل به طور متوسط در حدود 2600$ تا 4700$ (دلار) را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت می کنند و این دلیل اصلی بیان کردن این ادعا است.

علاوه بر هزینه های مقرون به صرفه برای تحصیل، زندگی در برزیل نیز هزینه های چندان بالایی ندارد. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان خارجی برای زندگی در این کشور به حدود 400$ تا 550$ (دلار) نیاز خواهند داشت و این مسئله نیز برزیل را در کنار سایر کشورهای کم هزینه جهان قرار می دهد.

دانشجویان خارجی در برزیل از سال 2016 امکان کار ضمن تحصیل را پیدا کرده اند اما برای دریافت مجوز باید به دانشگاه و همچنین اداره مهاجرت این کشور مراجعه کنند تا شرایط آن ها برای دریافت این فرصت مورد بررسی قرار گیرد.

متوسط درآمد حسابداران در کشور برزیل

برزیل به دانشجویان خارجی این فرصت را می دهد که پس از تحصیل در این کشور، برای دریافت اقامت دائم خود تلاش کنند و برای این کار تنها به یک قرارداد کاری نیاز خواهند داشت. با توجه به فرصت های بسیار زیادی که در اختیار فارغ التحصیلان رشته حسابداری قرار می گیرد، دانشجویان می توانند امید داشته باشند که پس از پایان تحصیل خود در این کشور، به کار در این کشور دست پیدا کنند و در نتیجه در مسیر اقامت پس از تحصیل در این کشور قرار گیرند.

حسابداران در کشور برزیل مسیر ساده تری برای کاریابی خواهند داشت چرا که در بسیاری از ارگان های کوچک نیز به حرفه آن ها نیاز خواهد بود. این افراد به درآمد بالایی در برزیل دسترسی دارند و این خود برگ برنده ای برای آن ها خواهد بود. در نمودار زیر، متوسط درآمد یک حسابدار در کشور برزیل نشان داده شده است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور برزیل

کار در برزیل زمینه ساز دریافت اقامت در این کشور است و با توجه به کیفیت زندگی در شهرهای سائوپائولو و ریودژانیرو، می توان توصیه کرد تا علاقمندان به زندگی در این کشور، با انتخاب رشته حسابداری خود را به این کشور برسانند. در صورتی که به دنبال تحصیل در بهترین کشورهای جهان هستید، بهتر است پیش از هرگونه اقدام برای دریافت پذیرش، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا ایشان با توجه به رزومه شما و همچنین تجربه خود در زمینه مهاجرت، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *