ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در لهستان

رشته حسابداری در لهستان

رشته حسابداری در لهستان یکی از معدود رشته های تحصیلی است که دانشگاه های آن در جهان به رتبه های برتر جهانی دست پیدا نکرده اند. لهستان به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپای شرقی در بسیاری از رشته های تحصیلی در این منطقه سرآمد است اما شرایط در رشته حسابداری در این کشور کاملا متفاوت است. افرادی که قصد تحصیل در رشته حسابداری را دارند، باید در نظر داشته باشند که رتبه جهانی دانشگاه های یک کشور می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در آینده شغلی آن ها داشته باشد. دانشگاه های برتر جهان خود تولید کنندگان علم هستند و جدیدترین داده ها در رابطه با علوم مختلف را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند.

رشته حسابداری که وابسته به علوم ریاضیات است، یکی از رشته های پرمتقاضی در دانشگاه های برتر جهان است و دلایل مشخصی نیز در این محبوبیت دیده می شوند. یکی از مهم ترین دلایلی که سبب توجه به رشته حسابداری شده است، امکان کاریابی پس از تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور است. افرادی که مدرک تحصیلی خود در رشته حسابداری را کسب می کنند، می تواند به آینده شغلی خود بسیار مطمئن باشند چراکه تمامی شرکت ها و ارگان ها برای تکمیل کادر خود، حداقل به یک حسابدار نیاز خواهند داشت. دوره های بسیار زیادی نیز برای کارآموزی در این رشته ترتیب داده شده است که خود فرصتی برای رسیدن به کار است. ، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در تلاش هستند تا شرایط تحصیل رشته حسابداری در لهستان را مورد بررسی قرار دهند.

  • آیا حسابداری از رشته های قدرتمند لهستان برای تحصیل است؟
  • هزینه های تحصیل در کشور لهستان برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل در این کشور چیست؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در کشور لهستان چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در لهستان

رشته حسابداری یکی از آن دسته رشته های تحصیلی است که بازار کار بسیار مناسبی را در اختیار دارد و به همین دلیل است که افراد زیادی به دنبال ورود به این رشته هستند و در نتیجه رقابتی شدید را برای ورود به دانشگاه های مختلف ایجاد می کنند. دانشجویانی که قصد ورود به رشته حسابداری را دارند باید رزومه هایی بالاتر از خواسته های دانشگاه را در اختیار داشته باشند تا با اطمینان بیشتری بتوانند به دانشگاه ورود پیدا کرده و پذیرش دریافت کنند.

شرایط تحصیل در لهستان برای دانشجویان خارجی در این کشور با توجه به کیفیت آموزش و هزینه های تحصیل مناسب، فراهم است اما باید در نظر داشت که شرایط برای تحصیل در رشته حسابداری در این کشور چندان مناسب نیست. مدرسه اقتصاد دانشگاه ورشو، بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته حسابداری است که رتبه 350 جهان را به دست آورده است. دانشجویان در این دانشگاه فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را نیز خواهند داشت و این یکی از امتیازاتی است که انتخاب این دانشگاه می تواند برای دانشجویان خارجی به همراه داشته باشد.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در لهستان

هزینه تحصیل رشته حسابداری در لهستان

یکی از مهم ترین برتری هایی که تحصیل در کشور لهستان برای دانشجویان خارجی ایجاد می کند، هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای است که حتی دانشگاه های خصوصی این کشور از دانشجویان دریافت می کنند. برای مثال در رشته حسابداری، دانشجویان سالیانه به حدود 2500$ تا 3600$ (دلار) نیاز خواهند داشت تا هزینه های تحصیل خود در این کشور را پرداخت کنند و هزینه تحصیل رشته حسابداری در دانشگاه های خصوصی این کشور در حدود 5400$ (دلار) در سال است.

در کنار هزینه های تحصیل، باید به هزینه های مقرون به صرفه زندگی در این کشور نیز توجه داشت. دانشجویان خارجی برای گذراندن زندگی خود در کشور لهستان، به طور متوسط به 350$ تا 450$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت در حالی که زندگی در پایتخت ممکن است در حدود 100$ (دلار) در ماه بیشتر باشد. دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی دانشجویی خود در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور لهستان

بسیاری از افرادی که تحصیل در خارج از کشور را برای خود انتخاب می کنند، تلاش می کنند تا پس از تحصیل در آن کشور اقامت داشته باشند و از این طریق شرایط مناسبی برای خود ایجاد کنند. لهستان به دانشجویان این فرصت را می دهد تا پس از تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور، به جستجوی کار در لهستان بپردازند و در صورتی که موفق به کاریابی شوند، قادر خواهند بود تا اقامت دائم این کشور را از طریق کار به دست آورند.

حسابداران در کشور لهستان از شرایط بسیار مناسبی برای کاریابی برخوردار هستند و می توانند به سرعت و پس از تحصیل خود در این کشور به کار برسند. افرادی که در این کشور تحصیل کرده باشند، معمولا در دوره های کارآموزی نیز شرکت می کنند و این خود فرصتی مناسب برای رسیدن به کار است. درآمد حسابداران در لهستان نیز تقریبا مناسب است و نمودار زیر به خوبی این امر را نشان می دهد.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور لهستان

شرایط کار و تحصیل در لهستان بسیار مناسب است و افرادی که این کشور را انتخاب می کنند، می توانند به راحتی به اقامت آن دست پیدا کنند اما در رشته حسابداری شرایط تحصیل در این کشور چندان مناسب نیست. اگرچه لهستان یکی از کشورهای برتر جهان برای تحصیل است اما مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کنند تا در رشته حسابداری کشورهای دیگری را انتخاب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *